Ducati Multistrada V4

XR je po mom osobnom doživljaju motora puno bliži svojom filozofijom onome što je meni kod motocikla bitno i napeto.
No, s testnim kojeg sam lani imao prilike probati nije bilo baš sve u redu, pa ne mogu to uzeti u obzir kao odlučujuće mišljenje o tom motoru.

:mrgreen:

Vozio novi Xr i to nije isti motor. Napisao sam sve ranije u usporedbi kad sam probao testni u Tomića. Meni ni ovaj drugi koji sam probao od frenda s 8000km nema razlike. Nisam imao problema s kočnicama kao ti, ali to nije više isti feeling. Najviše se kuži omjer brzina možda ga je to umrtvilo.Jedino me mjenjač oduševio koliko je glatko išlo što ne znači da na 2017 nije dobar.
Čekam taj pikes peak :mrgreen:
 
Prva 1200 L2 je naj/ljepsa...bellissima italiana:love: ...imam.
Ova V4 je svapski fauve:mrgreen: ...nemam.
:ROFLMAO:
 

Attachments

  • 20210226_162732_copy_2388x4248.jpg
    20210226_162732_copy_2388x4248.jpg
    156.4 KB · Views: 93
Čekam taj pikes peak :mrgreen:

Ako ga stvarno naprave, i to sa normalnim prednjim tockom - 17", mislim da ce to biti pun pogodak.
Samo se bojim da ce ga cjenovno lose (skupo) pozicionirati, pa je upitno koliko ce se prodavati. Neka "normalna" Multi sa 17" tockom i slicnom cijenom bi mozda bila bolja opcija

Meni licno je ova V4 ruzna, ljepse su mi stare serije; Ducati puristima je napustanje V-twin Desmo koncepta sasvim sigurno dodatni prst u oko, ali mislim da su Italijani odradili odlican posao jer su osluskivali trziste i napravili motor koji ce se pozicionirati kao jak oponent konkurenciji, primarno BMW-u. Kome na GS-u fali dinamike, a XR mu je sa druge strane previse dinamican, Multi V4 tu uskace kao vrlo dobra opcija (y)
 
Last edited:
Ja bi je rado udomia......
Kad izbace Enduro verziju sa rezervarom od 30 ltr cemo razmislit.......
Za koju godinu
 
Nikakva ovo nije konkurencija GS-u Svabe su se samo nasmijale kad su ovo vidjeli. BMW 1: VW 0 :mrgreen:
 

Nisam siguran jel stavljen video pa evo 😄
 
Pa tako je bilo i sa S1000RR-om svi su ga pljuvali za izgled pa sad svi dahcu za njim. Malo nek se oko navikne.. meni je jako lijepa...
 
XRa kupe ljudi koji sa R motora pređu na tzv. turing motor, a GS i sl. motori su im prespori. A večini ljudi paše GS jer nisu vozili R motor nego neku drugu vrstu motora ili skutera. Tih je najviše! A oni nisu više ni mladi, a imaju para, a tu je i društveni status.
A uspoređivat Multicu i GSa???? Nema smisla! Samo XR ima sličnosti!
 
XRa kupe ljudi koji sa R motora pređu na tzv. turing motor, a GS i sl. motori su im prespori. A večini ljudi paše GS jer nisu vozili R motor nego neku drugu vrstu motora ili skutera. Tih je najviše! A oni nisu više ni mladi, a imaju para, a tu je i društveni status.
A uspoređivat Multicu i GSa???? Nema smisla! Samo XR ima sličnosti!
Slazem se ali.....
Multica Enduro i ATAS DCT su motori koje bi kupia deset puta prije nego GSA
Oba su puno prakticnija a u nekom sport smislu GSA nema sta trazit pored Multice Enduro.....
Mada kupis 3 god staru S10 za sitne pare i smijes se svima
 
XRa kupe ljudi koji sa R motora pređu na tzv. turing motor, a GS i sl. motori su im prespori. A večini ljudi paše GS jer nisu vozili R motor nego neku drugu vrstu motora ili skutera. Tih je najviše! A oni nisu više ni mladi, a imaju para, a tu je i društveni status.
A uspoređivat Multicu i GSa???? Nema smisla! Samo XR ima sličnosti!

Želio bih ostvariti i projicirati 'društveni status', koji motor da kupim? 🤔
 
A uspoređivat Multicu i GSa???? Nema smisla! Samo XR ima sličnosti!

Slozio bi se sa tobom kada se na V4 multi naprijed ne bi vrtio 19” tocak... Ali posto se vrti, automatski su je svrstali u kategoriju gdje se poredi sa GS ili KTM SA. Staru MS sam gledao kao protivnika XR-u, a novu kao neku vrstu dinamicnijeg GS-a. Rekao bi i laksa, ali testovi pokazuju da se tu ne razlikuje previse od GS.

Kada i ako naprave taj Pikes Peak sa 17” tockovima, a nadam se da hoce, onda mozemo pricati o poredjenju sa XR.
Pod uslovom da ne pretjeraju sa cijenom i da im se na putu do zadnjeg tocka ne izgube silni konji, sto kod Ducatija cesto zna biti slucaj :mrgreen:
 
Last edited:
Vi ste previše izbirljivi, da kupujem kozu bila bi Multica, da je R onda Panigale, da je za pred penziju onda Diavel... i uopće me ne boli glava niti gubim vrijeme na razmišljanje. :mrgreen:
A da stave sve Multice na izbor, svi bi odabrali tu novu ružnu... tak da ono...:p:mrgreen:
 
da da sve to stoji, kad gledas onaj prekrasni Panigale R ili bilo koj drugi , Supersport, Diavel svi imaju onaj Ducati štih one aerodinamične linije pa i prethodna Multica. Ova mi po slikama nekak nemre sjest kao ni ona prva multica (zračnjak). pretjerali su s količinom elemenata u dizajnu pa sad izgleda kao da je magnet prošao kroz limarsku radionu.