*ebem ti da ti *ebem Istarski "Y" kad nema nijednu benzinsku

jesi siguran?

wiki - Sanader je rođen u siromašnoj obitelji podrijetlom iz Dugobaba kod Klisa...
Misliš da ima više prometa i da je ekonomski bilo opravdano tu raditi naplatnu postaju, ono tri čovjeka 24/7, uhljebi bla,bla? To kaj je obitelj Sanader tamo rođena je valjda slučajnost. :mrgreen:

Lolo
 
Da ali ovi supci ce produzit koncesiju za 10 godina s tim jednim krakom. Prije cu ja u mirovinu nego bina otic iz Istre...
 
Eto, ni 13 godina kasnije situacija nije bitno bolja, no najavljeno je da će se sa najavljenom izgradnjom pravca i spojeva sa Labinom dodati i pokoja pumpa... za sada je tako kako je. Čisto da netko ne bi bio a da naije naučio na Strašovim iskustvima.

Ajoooj ... sad ima cijele dvije benzinske ... a tim što je jedna na samom ulazu u Pulu, ne znam jel ju računati .. :D
 
  • Like
Reactions: Village
Pa i dalje su Dugobabe, i to vjerojatno iste... tamo nije A1?
mozda je krivo shvaceno.... kolega je napisao da nema razloga za taj izlaz a ja sam naveo da ima... sanader napravio izlaz u svoje selo da ne mora okolo
 
Bina kao gradi a koncesija se samo produzuje 2027 su morali odfakat i pustit gotov autoput. Svakih par km sto su gradili zadnjih 5 godina koncesija se samo produzavala... Sad su na 2042 godini za odfakat. Jos prema Labinu pa ce biti 2052 godina. Dosad su dobivali naknadu radi manjka prometa i oprosten pdv ali oni grade. Jedan je rekao najstetniji ugovor u Rh...
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Kada gradiš, a nemaš svoje love u sprezi sa korupcijom onda obično tako bude.

Lolo
 
mozda je krivo shvaceno.... kolega je napisao da nema razloga za taj izlaz a ja sam naveo da ima... sanader napravio izlaz u svoje selo da ne mora okolo

Pa za neopravdanost tog izlaza se dramilo još dok se to gradilo, no jasan je mentalni sklop seljačine koja mora na taj način pokazati svoju moć svojim seljanima i napraviti spomenik samom sebi... sa te strane je opravdano, i shvaćam ga, uostalom ako promislimo - ima li netko među nama tko bi u identičnoj situaciji propustio napraviti isto? Svi bi mi tada bili takove seljačine, pa neka nekakvi Villagei i slična stoka sitna zuba jamra i kenjka, asfalt je tu a vi prdite u prašinu...

Bina kao gradi a koncesija se samo produzuje 2027 su morali odfakat i pustit gotov autoput. Svakih par km sto su gradili zadnjih 5 godina koncesija se samo produzavala... Sad su na 2042 godini za odfakat. Jos prema Labinu pa ce biti 2052 godina. Dosad su dobivali naknadu radi manjka prometa i oprosten pdv ali oni grade. Jedan je rekao najstetniji ugovor u Rh...

Ha jebiga, mileni moj, tužan je Francuz jerbo se vi bajkeri vozite tamo po nekim Titovim vidikovcima umjesto pa autocestama... nego, zna li netko kako uklopiti ENC sa motora u Istarski ipsilon?

Kada gradiš, a nemaš svoje love u sprezi sa korupcijom onda obično tako bude.

Jer je sa tuđim kurcem nekako lakše odraditi neke grube poslove...
 
Last edited:
nego, zna li netko kako uklopiti ENC sa motora u Istarski ipsilon?
Vrlo jednostavno, sa istarske strane tunela stanes, ima kucica, pise na njoj, ukucaju ti bina unutra i gotovo, samo se ne isplati, moras nadopunit na bina racun i vredi cca par mjeseci i onda , ako nisi potrosio novci ne propadaju, ali moras opet nadoplatit za obnovu racuna. Tako je bilo, ako je promjenjeno to ne znam
 
  • Like
Reactions: Village and Igor28
Vrlo jednostavno, sa istarske strane tunela stanes, ima kucica, pise na njoj, ukucaju ti bina unutra i gotovo, samo se ne isplati, moras nadopunit na bina racun i vredi cca par mjeseci i onda , ako nisi potrosio novci ne propadaju, ali moras opet nadoplatit za obnovu racuna. Tako je bilo, ako je promjenjeno to ne znam

Znači ništa se nije promijenilo, čim te uvjetuju vremena do kada moraš potrošiti novce sa računa, to nije isplativo... fak it
 
Ako bi išao npr. do Istambula ili Nordcapa po lokalnim cestama to bi bilo nezaboravno putovanje koje bi trajalo i koje bi sigurno proizvelo trošak u vidu plaćanja povećeg broja kazni zbog prekoračenja brzine jer kamera ima sve više, a tolerancije su sve niže. Onaj kome je plafon udaljenost od 300-400km od doma i pozna cestu i mjesta za sačekuše može guštati u lokalnim cestama.

Lolo
 
  • Like
Reactions: Village
Otprilike tako, iako određene dionice volim otpeljati auto-cestom jer mi u njima nema nikakvog gušta, a stres oko sranja je prevelik u odnosu na gušt, krenimo samo od početka stare Karlovačke preko Lučkog i dalje Jaske pa do Karlovca... jasno je da lokalne ceste po Istri , stare cesta preko Like i Knina ili Jadranska magistrala jesu glavni gušt, no dobar dio cesti ipak nije za ultimativno istraživanje...