stražnji amortizer...
centralna vodilica sa semerinzima
gumica brtvi kraj šipke koja prolazi glavnom osovinu amortizera i završava dolje na ventilu za regulaciju povrata. desna gumica je stara i vidi se kako je pola fali te se kroz nju ulje slijevalo u donji dio amortizera te iskapalo van dok bi motor stajao duže vremena nekorišten...
šipka za regulaciju povrata
gdje sad što kako kamo ide :misli:
donji dio amortizera, ventil za povrat je najobičnija kajla koja pritišće ili otpušta ranije spomenutu šipku koja zatvara ili otvara bypass oko glavnog klipa u gornjem dijelu amortizera
ovo nebi valjalo zaboravit staviti na vrijeme
traka za blaži prelaz novog semeringa preko oštrog ruba..šipka povrata zatvara/otvara put ulju između ove rupice kroz šuplju osovinu prema desnom kraju osovine
malo ulja i bez problema se vodilica navuče na osovinu...
bezbroj podloški za propust ulja kroz klip koje nisam ni dirao da nešto ne izmješam
prilikom rastavljanja originalna matica se napola poglodala jer je kraj osovine bio zakovan i bez obzira što sam ga pobrusio matica se jedva dala skinuti..''nova'' matica sa skinutim rubom da bude jednako debela kao stara...
ako se ova matica otpusti više nema stražnjeg dijela motora
zato ju valja dobro zalijepiti
...i osigurati
iako manual navodi na drugačiji način sasatavljanja, ovaj mi se čini bolji jer je manja mogućnost da ostane zraka unutra..
Prvo skroz otvoriti ventil za kompresiju između plinskog spemnika i tijela amortizera, zatim utočiti ulja toliko da se prilikom postavljanja balona ulje prelije van preko ruba spremnika, zatim balon napumpati nekim malim tlakom samo da poprimi svoj oblik
nakon toga doliti ulja i ugurati klip unutra, malo ga provozati gore dolje, te natočiti ulja malo preko pozicije vodilice, istisnuti ulje sa vodilicom te ispustiti zrak iz balona- ako u tijelu nije ostalo ništa zraka ispuštanjem tlaka iz balona vodilica će sama biti uvučena unutra do prave pozicije, staviti osigurač i to je to
sada se može napumpati balon i isprobati kako sve funkcionira, prilikom pumpanja osovina se sasvim istisne van
nakon što ste se uvjerili da sve regulacije ispravno rade i da se osovina uvijek vrača u početni položaj potrebno je samo nabiti poklopac preko vodilice/kučišta semeringa.
kasnije je zrak ispušten i balon je napumpan sa 10 bara dušika
te na kraju postavljena friško isplastificirana opruga :0648:
...koja je prednapregnuta na mojih desetinu tone