elsinore by grga

mac.airbrush said:
..dat nekom da ti to radi nema računice...to košta

bit restauracije je da to sam napraviš (y)

znam, ali meni je gušt ovo gledat, sam nema šanse da tako napravim... :mrgreen:
 
sad već moram tražit što ću sastavljat :mrgreen: na svakom dijelu fali neka sitnica pa ništa ne mogu završiti :angry:

danas stražnja vilica...

ugradnja ležajeva












bočni ležajevi su izbačeni jer ovi tanki bočni semerinzi često propuste vodu i ležajevi brzo postanu beskorisni,,zato sam napravio mesingane pločice, po tri-četiri sa svake strane kako bi zamjenile lezajeve i kako bi potpuno izbacio aksijalnu zračnost..tu su i novo napravljene inox pixe-distance, naravno ispolirane :mrgreen: jer po njima kližu semerinzi kod pomaka vilice..




prilagođenje debljine i provjera funkcionalnosti pločica, moram priznat da sam baš zadovoljan..ono kad nema ni najmanje zračnosti, a vilica se nesmetano vrti oko osovine..




ugradnja vanjskih semeringa








i ostatak...








 
Na klizač lanca obično stavim imbuse sa lećastom glavom, da ne vire van kako ih lanac ne bi poderao, a time i otežao vađenje šarafa kad opet zatreba...
 
glave nisu baš na ruti lanca pa nisam previše pridavao pažnju, ako ih počne derati stavljam niže ili upuštene (y)
 
Ha ha taj karburator izgleda ka umjetno srce  (y)

A i inače  (y)
 
baš kao umjetno srce  (y) super ova crijeva izgledaju
 
Ljubo_051 said:
Šta će mu tolika crijeva??  :misli:
Pa koliko taj goriva preljeva i troši???...  :mrgreen:

2 galona tank,  7.5l je valjda za cca 50-70km  :misli:  :neznam:
 
nakon mjesec i pol od narudžbe napokon stigao i graničnik kurble zbog kojeg nisam mogao zatvoriti dio bloka na strani kuplunga :evil_laugh:















stari graničnik je napukao na rupi, a to je neki ''kaljeni'' komad pa nisam htio kemijati oko toga...








dalje je sve lako i brzo išlo









površina osovine vodene pumpe je bila potpuno uništena pa je istokarena na manji fi i ispolirana da bi bolje klizila po novim semerinzima..








i to je to za sada dok se cilindar ne završi..



 
markookram said:
gdje to ima za kupiti ?
...ja u KA kupio u DRACOMu - boje i lakovi...mislim da imaju dućan i u ZG  :wink:
....ali to nije ništa bolje od svih sličnih...stvar uspješnosti leži u (ne) kvaliteti laka i podlozi sa koje lak skidaš!
 
prije sam skidao sa lavacolom ... bio je ok ... danas sam uzeo neko govno od chromosa i to ne skida ni lak sa nokti
 
markookram said:
prije sam skidao sa lavacolom ... bio je ok ... danas sam uzeo neko govno od chromosa i to ne skida ni lak sa nokti
  :neznam: ...reaktivnu temeljnu npr. teško da ćeš skinut sa ikakvom kemijom 
:undecided:
 
stražnji amortizer...



centralna vodilica sa semerinzima








gumica brtvi kraj šipke koja prolazi glavnom osovinu amortizera i završava dolje na ventilu za regulaciju povrata. desna gumica je stara i vidi se kako je pola fali te se kroz nju ulje slijevalo u donji dio amortizera te iskapalo van dok bi motor stajao duže vremena nekorišten...




šipka za regulaciju povrata




gdje sad što kako kamo ide :misli:  :mrgreen:




donji dio amortizera, ventil za povrat je najobičnija kajla koja pritišće ili otpušta ranije spomenutu šipku koja zatvara ili otvara bypass oko glavnog klipa u gornjem dijelu amortizera




ovo nebi valjalo zaboravit staviti na vrijeme :mrgreen:




traka za blaži prelaz novog semeringa preko oštrog ruba..šipka povrata zatvara/otvara put ulju između ove rupice kroz šuplju osovinu prema desnom kraju osovine




malo ulja i bez problema se vodilica navuče na osovinu...




bezbroj podloški za propust ulja kroz klip koje nisam ni dirao da nešto ne izmješam :mrgreen:




prilikom rastavljanja originalna matica se napola poglodala jer je kraj osovine bio zakovan i bez obzira što sam ga pobrusio matica se jedva dala skinuti..''nova'' matica sa skinutim rubom da bude jednako debela kao stara...




ako se ova matica otpusti više nema stražnjeg dijela motora :mrgreen: zato ju valja dobro zalijepiti




...i osigurati




iako manual navodi na drugačiji način sasatavljanja, ovaj mi se čini bolji jer je manja mogućnost da ostane zraka unutra..
Prvo skroz otvoriti ventil za kompresiju između plinskog spemnika i tijela amortizera, zatim utočiti ulja toliko da se prilikom postavljanja balona ulje prelije van preko ruba spremnika, zatim balon napumpati nekim malim tlakom samo da poprimi svoj oblik




nakon toga doliti ulja i ugurati klip unutra, malo ga provozati gore dolje, te natočiti ulja malo preko pozicije vodilice, istisnuti ulje sa vodilicom te ispustiti zrak iz balona- ako u tijelu nije ostalo ništa zraka ispuštanjem tlaka iz balona vodilica će sama biti uvučena unutra do prave pozicije, staviti osigurač i to je to




sada se može napumpati balon i isprobati kako sve funkcionira, prilikom pumpanja osovina se sasvim istisne van








nakon što ste se uvjerili da sve regulacije ispravno rade i da se osovina uvijek vrača u početni položaj potrebno je samo nabiti poklopac preko vodilice/kučišta semeringa.
kasnije je zrak ispušten i balon je napumpan sa 10 bara dušika



te na kraju postavljena friško isplastificirana opruga :0648:



...koja je prednapregnuta na mojih desetinu tone :mrgreen:
 
U tvornici nisu bolje napravili  :mrgreen: (y) (y)