Endurom po Dalmaciji i okolici...

dado76 said:
a jesam u jednom, ali letaju i zbog požara njih par. Vidjeh jednu tenerku u Šibeniku večeras, jesi li ti taj bio Picoda

Nisam. Ja sam bija u Skradinu :wink:
 
dado76 said:
a jesam u jednom, ali letaju i zbog požara njih par. Vidjeh jednu tenerku u Šibeniku večeras, jesi li ti taj bio Picoda

jedina tenerka u šibeniku ti je u onoj sahara pješčanoj boji  (y) picodina je bila
 
NaMi said:
Stvarno dere ta bura!

Dere dere. Ovako to izgleda kad te reful bure iznenadi :mrgreen: Nije nam bilo lako, bilo je ili-ili par sekundi, al se dobro zavrsilo :mrgreen:
Nije vezano uz temu al je uz buru :wink:

ra1baw.jpg
 
Danas jugo puse :mrgreen: Bioprognoza  :(
Unatoc tome nekih 100-tinjak km po Trogirskoj i Kastelanskoj zagori. Od toga pola makadama koji je taman natopljen kisom tako da nema vise prasine. :D Sta se slika tice nesto sam krivo pritisnija :misli: pa sam sve obrisa  :neznam: Imam samo par sa povratka po mraku.

5bnxpx.jpg


ovde je triba bit zec al je brzi od mene  :mrgreen:
vpcnz7.jpg



2rfa8t4.jpg
 
Nakon dva dana "vatrenih" priprema :mrgreen: organizirana je jednodnevna moto tura radnog i konacnog imena "Ajmo negdi nesto pojist 2008".
Turu je organizirao Ivan na svojim motorima a ucesnici su: Ivan (KLR), Mravak (KLR), Dino (Pegaso), Aco, Profesor, Kajo (XT) i moja malenkost (XTZ). S obzirom da vecina ucesnika ne vozi motore (tzv. skuterasi), odluceno je veci dio odvozit cestom uz lagane povremene izlete van ceste.
Ruta je Kastela-Plano-Prapatnica-raznorazni makadam-Vinovac-Primosten. Pa nakon :bananapivo: u Primostenu za Skradin na :klopa:. Iz Skradina na Roski slap pa uz rijeku (sto je zabranjeno a i dosta usko) do povise Visovca. Prije toga jedan dio tezeg puta u "drz-nedaj" varijanti :mrgreen: Zadnji dio prema Sibeniku, pa skretanje za Perkovic i dalje kroz sela preko Primorskog Dolca i Prgometa nazad. Sve u svemu dobar djir i jos bolja zajebancija. :D


1 dan priprema (riba normalno :mrgreen:)

2lmrvr7.jpg


2 dan priprema (nikad dosta ribe nama Dalmatincima  :mrgreen:)

345ouuw.jpg

20hadet.jpg



Pokret

15xsc5u.jpg



Dosta nam je ceste

2jbo5di.jpg


2vwwjnm.jpg


2uthmqr.jpg


n6rdy9.jpg


303h4wp.jpg



Primosten - Skradin

e1etjk.jpg


rk6g7m.jpg


21mvk3a.jpg



Na cesti

2wdw0lw.jpg


2jb65o6.jpg


equxrt.jpg


m962w3.jpg



oko i povise Visovca

977itd.jpg


27yvnkh.jpg


ibkwll.jpg


s4x4is.jpg


2q84s4g.jpg


2cp2g6u.jpg



jos malo terena

f1yzbc.jpg


2nvqa0y.jpg


34zyv4k.jpg


352gi8h.jpg


sf9y5g.jpg


1933h4.jpg



P.S. Ovakve i slicne moto ture organiziraju se jednom mjesecno van sezone. Za bilo kakav info mozete se obratiti meni na PP ili na bilo koji mail sa stranica u potpisu.



 
eto vidis da vas se moze skupiti...
nego, ne vozite li vi po tim uzbrdicama preblizu?  :misli:
ocito se nitko nije probao voziti iza mene
moj je moto: kocim cesto, naglo, bez razloga i najave  :misli:
 
clox said:
eto vidis da vas se moze skupiti...
nego, ne vozite li vi po tim uzbrdicama preblizu?  :misli:
ocito se nitko nije probao voziti iza mene
moj je moto: kocim cesto, naglo, bez razloga i najave  :misli:

ma jedva sam ih skupija. uz dvi veceri nagovaranja  :mrgreen:
dio njih nikad nije bija na terenu (neki su na motoru drugi put :mrgreen:) pa su se stiskali.
malo zbijanja je bilo i radi slikavanja :mrgreen:
s obzirom na iskustvo sve je proslo super. jedno polaganje motora na pod i par bliskih susreta bas radi nedovoljnog razmaka :wink:
inace je jedan dio bija stvarno dosta tezak za nekog ko nije nikad bija na terenu. imam i jedan mali filmic di se vidi sva raskos prve voznje po takvom terenu :mrgreen: 

 
čini mi se da su malo motori prelijepi da bi ih se razbijalo po terenu, pa i prenovi.
Možda kakav polovni za veći gušt vožnje i zanemarivanje padova i razbijanja djelova, za kaj te onda boli .....
Nekako mi je ipak žao kad se nešto skrivi na motoru i ne mogu se toliko guštati kad pazim na svaki kamenčić i granu koja ga dere, ali zato na starom DT sam skrivio sve kaj se dalo skriviti i razbio sve kaj se moglo osim prednjeg svijetla koje mi je neophodno za vraćanje doma kad se malo zaigram po šumi i tražim puteve i pravce kako se izvući van  :misli:
Ali lijepo da se okupljate i obavještavate sa slikicama o tome  (y)
 
dado76 said:
čini mi se da su malo motori prelijepi da bi ih se razbijalo po terenu, pa i prenovi.
Možda kakav polovni za veći gušt vožnje i zanemarivanje padova i razbijanja djelova, za kaj te onda boli .....
Nekako mi je ipak žao kad se nešto skrivi na motoru i ne mogu se toliko guštati kad pazim na svaki kamenčić i granu koja ga dere, ali zato na starom DT sam skrivio sve kaj se dalo skriviti i razbio sve kaj se moglo osim prednjeg svijetla koje mi je neophodno za vraćanje doma kad se malo zaigram po šumi i tražim puteve i pravce kako se izvući van  :misli:
Ali lijepo da se okupljate i obavještavate sa slikicama o tome  (y)

I DT je nekad bio nov :mrgreen: :wink:
 
liberty said:
jeli Tenere u prednosti pred XTR na terenu?

u prednosti je. veca visina od tla (xt ima grane ispod motora), bolji polozaj vozaca. voznja na manjim okretajima.
xt je u prednosti sta se tice tezine. posebno kad tenere ima pun rezervar.
 
picoda said:
u prednosti je. veca visina od tla (xt ima grane ispod motora), bolji polozaj vozaca. voznja na manjim okretajima.
xt je u prednosti sta se tice tezine. posebno kad tenere ima pun rezervar.

a kod cestovne vožnje?
 
liberty said:
a kod cestovne vožnje?

Sta se ceste tice tu je Tenere u velikoj prednosti. Polozaj vozaca, udobnost, suvozac, zastita od vjetra, podesavanje ovjesa, autonomija, itd...
 
picoda said:
mape motora su drugacije podesene nego na XT-u pa motor ne trza na malim okretajima sto se kod XT-a osjeca.
posebno na terenu.

e sad, ako sam dobro shvatio, to su identicne mashine
ako je i prijenos identican, zasto su na XT stavili "losiju"
mapu paljenja?
ili je "bolja" u drugom rezimu (broju okretaja)?
 
clox said:
e sad, ako sam dobro shvatio, to su identicne mashine
ako je i prijenos identican, zasto su na XT stavili "losiju"
mapu paljenja?
ili je "bolja" u drugom rezimu (broju okretaja)?

Ja sam vozio Picodin motor i nekoliko XTR-a 660 i potpisujem što je
Picoda rekao - Tenere se puno bolje ponaša na nižim okretajima od
XTRa. Osim toga, mislim da nemaju isto ubrizgavanje - XTR ima Marelli
a Tenerka neko drugo, Denso valjda ili što već. Uglavnom, što je da je,
Tenere je uvjerljiviji u vožnji.