picoda
Well-known member
dado76 said:a jesam u jednom, ali letaju i zbog požara njih par. Vidjeh jednu tenerku u Šibeniku večeras, jesi li ti taj bio Picoda
Nisam. Ja sam bija u Skradinu :wink:
dado76 said:a jesam u jednom, ali letaju i zbog požara njih par. Vidjeh jednu tenerku u Šibeniku večeras, jesi li ti taj bio Picoda
dado76 said:a jesam u jednom, ali letaju i zbog požara njih par. Vidjeh jednu tenerku u Šibeniku večeras, jesi li ti taj bio Picoda
NaMi said:Stvarno dere ta bura!
clox said:eto vidis da vas se moze skupiti...
nego, ne vozite li vi po tim uzbrdicama preblizu? :misli:
ocito se nitko nije probao voziti iza mene
moj je moto: kocim cesto, naglo, bez razloga i najave :misli:
dado76 said:čini mi se da su malo motori prelijepi da bi ih se razbijalo po terenu, pa i prenovi.
Možda kakav polovni za veći gušt vožnje i zanemarivanje padova i razbijanja djelova, za kaj te onda boli .....
Nekako mi je ipak žao kad se nešto skrivi na motoru i ne mogu se toliko guštati kad pazim na svaki kamenčić i granu koja ga dere, ali zato na starom DT sam skrivio sve kaj se dalo skriviti i razbio sve kaj se moglo osim prednjeg svijetla koje mi je neophodno za vraćanje doma kad se malo zaigram po šumi i tražim puteve i pravce kako se izvući van :misli:
Ali lijepo da se okupljate i obavještavate sa slikicama o tome
liberty said:jeli Tenere u prednosti pred XTR na terenu?
picoda said:u prednosti je. veca visina od tla (xt ima grane ispod motora), bolji polozaj vozaca. voznja na manjim okretajima.
xt je u prednosti sta se tice tezine. posebno kad tenere ima pun rezervar.
clox said:mozes ovo objasniti?
liberty said:a kod cestovne vožnje?
picoda said:mape motora su drugacije podesene nego na XT-u pa motor ne trza na malim okretajima sto se kod XT-a osjeca.
posebno na terenu.
clox said:e sad, ako sam dobro shvatio, to su identicne mashine
ako je i prijenos identican, zasto su na XT stavili "losiju"
mapu paljenja?
ili je "bolja" u drugom rezimu (broju okretaja)?