EXC 450 ili nešto drugo za lagani offroad?

Sip said:
Heee, he, a sto ti znas ti jos nisi iskusan :LOL:

Ma zajebi, razgovarao sam sa jednim iskusnim enduro vozačem  8)
 
stane said:
Može pitanje?

Zašto ih toliko ima puno na njuškalu? U razgovoru s jednim iskusnim endurom vozačem, kaže da su pre brutalni, za normalnu vožnju šumom, putevima (dual soft) te ih se iz toga razloga dosta ljudi odlučuje za manje modele KTM-a 250, 300. :?

Na njuškalu ih ima puno jer ih ljudi ne održavaju, skupe pare da kupe, voze uz minimum troška i pokušavaju uvalit dalje kako bi izvukli nešto love nazad. Kao i većinu motora u RH. Lažu na radnim satima, lažu na papirima, lažu na godištima, lažu na održavanju. Hard enduro motor je skup od nabave do eksploatacije.

Taj tvoj iskusan enduraš očito ne zna što priča.

H@k said:
Da, palo mi je na pamet da bi mogao dt-a opet uzeti za neki lagani off... ipak je i dt "pila", te ima onaj minimum snage da ne bude dosadan i trom...
Da ne govorim kako je dt pouzdan motor iz mog vlastitog iskustva.

Npr. Sa dt-om prijeđem minimalno 10000-15000km do generalke i diranja mašine...

Kakav bi ecx bio ako bi to uspređivali?

Dt troši 6-8 litara. A exc?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

EXC ako je održavan može proći cca 600-700 radnih sati prije generalke, a to je oko 7000-9000 km.
Inače DT i hard enduro motori se ne mogu uspoređivati, jer hard enduro motor svoj životni vijek provodi u neusporedivo težim uvjetima eksploatacije. Hard enduro motori od 450ccm kad ih se ozbiljno vozi troše između 6 i 7 L.

Za ove motore pouzdano znam da su održavani i da su vlasnici normalni, pošteni i iskreni ljudi:

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/ktm-exc-450-cm3-oglas-12443244

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/husaberg-fe-450-oglas-16625676

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/yamaha-wr459-oglas-17469522

DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/suzuki-dr-350-oglas-16049720

Za ovaj motor znam da je u dobrom stanju:

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/husaberg-fe-450-450-cm3-oglas-17368174

A tu je i ovaj o kojem imaš temu na forumu:

http://www.njuskalo.hr/enduro-cross-motori/husaberg-fe-450-force-edition-oglas-15644917
 
Ok, 300 je cvajo i prebrutalan za nekog osrednjeg vozača koji prelazi sa 125 cvaje... hm

Ma moj zakljucak je da mi treba dt125 ili exc 450 ili wr 450. E sad, dalje sam izgubljen za pronaci dobar primjerak...
dt je valjda mnogo dugotrajniji i jeftinija je generalka kada do nje dođe...

Dt mogu naći za 12000, a exc za 22000.
2004 godiste otprilike.

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
Uspoređuješ CB125F i CBR1000RR. Kuiš, ili si više ono Yamaha tip?
 
'DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:'
[/quote]

DR je dovoljan , dobar , vrlo dobar ... a kad se gleda troškove održavanja - odličan čak.  (y)
Da i istina je , nije konkurentan modernom hard enduru.
No , u ovom konkretnom slučaju , niti ne treba biti.

Btw ... pozz mr. M.  :D  (y)
 
PG said:
'DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:'


DR je dovoljan , dobar , vrlo dobar ... a kad se gleda troškove održavanja - odličan čak.  (y)
Da i istina je , nije konkurentan modernom hard enduru.
No , u ovom konkretnom slučaju , niti ne treba biti.

Btw ... pozz mr. M.  :D  (y)

Bok deda!  :mrgreen:

Ti si 100% u pravu za nekoga tko je sve doživio i odradio.....ali kako ćeš mladca koji žudi za narančastom raketom nagovoriti na racionalan odabir? Nikako.

H@k said:
Ok, 300 je cvajo i prebrutalan za nekog osrednjeg vozača koji prelazi sa 125 cvaje... hm

Ma moj zakljucak je da mi treba dt125 ili exc 450 ili wr 450. E sad, dalje sam izgubljen za pronaci dobar primjerak...
dt je valjda mnogo dugotrajniji i jeftinija je generalka kada do nje dođe...

Dt mogu naći za 12000, a exc za 22000.
2004 godiste otprilike.

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

Raspon od 20 do 30 tkn je nejnezahvalniji za kupnju hard enduro motora, u tom rasponu se kreće najviše krame.

Za sve gore linkane motore garantiram da ćeš se navoziti na njima.
 
Koje godište da gledam?
Kako provjeriti radne sate? Ili samo da gledam općenito stanje motora?
Ne igraju mi novci, mogu kupiti i dt-a za 12 i KTM za  25 samo bi volio kupit best buy naravno.

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
H@k said:
Koje godište da gledam?
Kako provjeriti radne sate? Ili samo da gledam općenito stanje motora?
Ne igraju mi novci, mogu kupiti i dt-a za 12 i KTM za  25 samo bi volio kupit best buy naravno.

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

Ako lova nije problem gledaj 2015., imaš sad Husqvarnu na akciji kod Špice....  :mrgreen:

Samo gledaš općenito stanje....
 
Ha ha ... :)
Aj jos jedno pitanje... može li neko napisat neke troškove vezano za exc?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
H@k said:
Ha ha ... :)
Aj jos jedno pitanje... može li neko napisat neke troškove vezano za exc?

ugrubo: 500-800 kn đir, all inclusive
 
H@k said:
Ha ha ... :)
Aj jos jedno pitanje... može li neko napisat neke troškove vezano za exc?

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

Svake tri do četiri vožnje 160 kn (ulje i filter ulja) + pranje i mašćenje filtera zraka.
Svakih 10-12 vožnji provjera zazora ventila.
Svakih 5-6 vožnji imaš neki neplanirani trošak, recimo cca 300-500 kn za nešto što si potrgao ili je krepalo (ipak kupuješ polovni motor).
Svake sezone pametno je servisirati vilice 150-200 kn.
Gume kupuješ kad ih potrošiš.

To ti je nekakav okvir za rekreativca - amatera.
 
Hebem mu misa mene zanima di mogu servisirati vilice za 150-200 kuna pa da saljem covjeku.

Evo kod mene samo ulje dodje 92 kune, a da ne spominjem da covjeku treba i neki alat da to napravi ili dusik da mi moje dusicne spremnike u prednjim vilicama napuni :shock: :misli:
 
Troškovi u 2 godine-svakih 15 rs izmjena ulja oko 170 kn (napravio 160 sati u 2 god)
                          -4 zadnje gume 2 prednje 1800 kn
                          -2 seta lanaca i lančanika 1800 kn
                          -Goriva po vožnji 40-70 kn u 2-4 sata
                          -3 seta ležaja zadnjeg točka i 2 prednjeg 700 i nešto kuna
                          -trenutno ulaganje u handguardse od 100 do 300 kn zavisi pošto nađem
                          -320 kn ulje u prednjim vilicama
                          +1000 kn godišnje za nadopunu iskidane opreme za mene
 
To su redovni troškovi... čine mi se sasvim u redu...

Kakav je trošak kada klip zariba i slično? Ili se to ne događa ako se održava uredno?
Redovno svi na oglasima pišu da je generalka napravljena taman prije nego ga je stavio na oglas... moš mislit...

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
H@k said:
To su redovni troškovi... čine mi se sasvim u redu...

Kakav je trošak kada klip zariba i slično? Ili se to ne događa ako se održava uredno?
Redovno svi na oglasima pišu da je generalka napravljena taman prije nego ga je stavio na oglas... moš mislit...

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

Ja ih servisiram i nisam jos vidio da na KTM-u zariba klip...nikad :shock: :misli: zbog toga EXC a ove wr-ove, dr-ove, cr-ove u smece 8)
 
Ma mislim da ce meni to trajati dugo.
Necu mu ja vaditi mast jer mi je draže zdravlje od ićega... a i makadamski putovi na mome području ne opraštaju jer su većinom provalije sa strane, te je krški reljef pa je lako potegnit glavom o kamen :)
Nema širokih polja za jurnjavu...

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
ŽE said:
Troškovi u 2 godine-svakih 15 rs izmjena ulja oko 170 kn (napravio 160 sati u 2 god)
                          -4 zadnje gume 2 prednje 1800 kn
                          -2 seta lanaca i lančanika 1800 kn
                          -Goriva po vožnji 40-70 kn u 2-4 sata
                          -3 seta ležaja zadnjeg točka i 2 prednjeg 700 i nešto kuna
                          -trenutno ulaganje u handguardse od 100 do 300 kn zavisi pošto nađem
                          -320 kn ulje u prednjim vilicama
                          +1000 kn godišnje za nadopunu iskidane opreme za mene

EnduroLab said:
Svake tri do četiri vožnje 160 kn (ulje i filter ulja) + pranje i mašćenje filtera zraka.
Svakih 10-12 vožnji provjera zazora ventila.
Svakih 5-6 vožnji imaš neki neplanirani trošak, recimo cca 300-500 kn za nešto što si potrgao ili je krepalo (ipak kupuješ polovni motor).
Svake sezone pametno je servisirati vilice 150-200 kn.
Gume kupuješ kad ih potrošiš.

To ti je nekakav okvir za rekreativca - amatera.
Hvala na konkretnim i iskrenim odgovorima :naklon: (y)
 
Ja se isto zahvaljujem na detaljnim odgovorima :)

Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk

 
PG said:
'DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:'


DR je dovoljan , dobar , vrlo dobar ... a kad se gleda troškove održavanja - odličan čak.  (y)
Da i istina je , nije konkurentan modernom hard enduru.
No , u ovom konkretnom slučaju , niti ne treba biti.

Btw ... pozz mr. M.  :D  (y)

Rekao bi prekrasan kompromis :mrgreen:

Samo što su kod nas sami drlozi, našao sam ih par prekrasno očuvanih u italiji (neki forumaš negdje prije je spomenio IT i DR).

Na kraju dolaziš do kompromisa, ne želiš izdvojiti (dva/tri) previše eu za novijeg očuvanog EXC/WR (šta god) od drloga i ponude na tržištu ti se diže kosa na glavi te kupuješ očuvanog XT660R :LOL: