lb
Active member
Sip said:Heee, he, a sto ti znas ti jos nisi iskusan
Ma zajebi, razgovarao sam sa jednim iskusnim enduro vozačem 8)
Sip said:Heee, he, a sto ti znas ti jos nisi iskusan
stane said:Može pitanje?
Zašto ih toliko ima puno na njuškalu? U razgovoru s jednim iskusnim endurom vozačem, kaže da su pre brutalni, za normalnu vožnju šumom, putevima (dual soft) te ih se iz toga razloga dosta ljudi odlučuje za manje modele KTM-a 250, 300. :?
H@k said:Da, palo mi je na pamet da bi mogao dt-a opet uzeti za neki lagani off... ipak je i dt "pila", te ima onaj minimum snage da ne bude dosadan i trom...
Da ne govorim kako je dt pouzdan motor iz mog vlastitog iskustva.
Npr. Sa dt-om prijeđem minimalno 10000-15000km do generalke i diranja mašine...
Kakav bi ecx bio ako bi to uspređivali?
Dt troši 6-8 litara. A exc?
Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
PG said:'DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:'
DR je dovoljan , dobar , vrlo dobar ... a kad se gleda troškove održavanja - odličan čak.
Da i istina je , nije konkurentan modernom hard enduru.
No , u ovom konkretnom slučaju , niti ne treba biti.
Btw ... pozz mr. M.
H@k said:Ok, 300 je cvajo i prebrutalan za nekog osrednjeg vozača koji prelazi sa 125 cvaje... hm
Ma moj zakljucak je da mi treba dt125 ili exc 450 ili wr 450. E sad, dalje sam izgubljen za pronaci dobar primjerak...
dt je valjda mnogo dugotrajniji i jeftinija je generalka kada do nje dođe...
Dt mogu naći za 12000, a exc za 22000.
2004 godiste otprilike.
Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
H@k said:Koje godište da gledam?
Kako provjeriti radne sate? Ili samo da gledam općenito stanje motora?
Ne igraju mi novci, mogu kupiti i dt-a za 12 i KTM za 25 samo bi volio kupit best buy naravno.
Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
H@k said:Ha ha ...
Aj jos jedno pitanje... može li neko napisat neke troškove vezano za exc?
H@k said:Ha ha ...
Aj jos jedno pitanje... može li neko napisat neke troškove vezano za exc?
Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
H@k said:To su redovni troškovi... čine mi se sasvim u redu...
Kakav je trošak kada klip zariba i slično? Ili se to ne događa ako se održava uredno?
Redovno svi na oglasima pišu da je generalka napravljena taman prije nego ga je stavio na oglas... moš mislit...
Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
ŽE said:Troškovi u 2 godine-svakih 15 rs izmjena ulja oko 170 kn (napravio 160 sati u 2 god)
-4 zadnje gume 2 prednje 1800 kn
-2 seta lanaca i lančanika 1800 kn
-Goriva po vožnji 40-70 kn u 2-4 sata
-3 seta ležaja zadnjeg točka i 2 prednjeg 700 i nešto kuna
-trenutno ulaganje u handguardse od 100 do 300 kn zavisi pošto nađem
-320 kn ulje u prednjim vilicama
+1000 kn godišnje za nadopunu iskidane opreme za mene
Hvala na konkretnim i iskrenim odgovorima :naklon:EnduroLab said:Svake tri do četiri vožnje 160 kn (ulje i filter ulja) + pranje i mašćenje filtera zraka.
Svakih 10-12 vožnji provjera zazora ventila.
Svakih 5-6 vožnji imaš neki neplanirani trošak, recimo cca 300-500 kn za nešto što si potrgao ili je krepalo (ipak kupuješ polovni motor).
Svake sezone pametno je servisirati vilice 150-200 kn.
Gume kupuješ kad ih potrošiš.
To ti je nekakav okvir za rekreativca - amatera.
PG said:'DR350 je krasan kompromis između harda i softa ali je zastario i nije konkurentan u modernom hard enduru:'
DR je dovoljan , dobar , vrlo dobar ... a kad se gleda troškove održavanja - odličan čak.
Da i istina je , nije konkurentan modernom hard enduru.
No , u ovom konkretnom slučaju , niti ne treba biti.
Btw ... pozz mr. M.