fergazeri, šiber vs. membranski...

markookram said:
pa manje više sve se frge tak stelaju ... mala podesenja putem vijka , velka putem dize i/ili igle ...

ok..ali da ne misli da se cijelo područje štela šarafom ler smjese.
kad je pitao samo za štelanje šarafa...
 
Sredju said:
shiber je bolji ako se koristi otvoreni filter bez filterske kutije.

nije istina!

svi seriski motori koji dolaze sa šiberima imaju kutiju filtera i filter zraka.

npr....ktm exc, yamaha wr, svi cross motori...
 
Postoje i "slingshoot" membranski karbovi ..... sa tom spornom "injection" diznom ...  (y)
 
Sredju said:
membranski frgic na piaggio 125 fly ima pumpu.

ok...vidio sam to...i curilo je gorivo na pumpi  :mrgreen:

ugl...šiberi su bolji...bar meni  (y)

neki membranski imaju i ajnspric diznu,ali opet nisu kao šiber agresivni.
 
Sredju said:
shiber je bolji ako se koristi otvoreni filter bez filterske kutije.

antex said:
nije istina!

svi seriski motori koji dolaze sa šiberima imaju kutiju filtera i filter zraka.

npr....ktm exc, yamaha wr, svi cross motori...

istina je ...  :wink:
 
Sredju said:
si vidio seriski motor bez kutije za filter?

a kakve veze ima dali imas kutiju filtera ili ne...pa ne odabireš karburator po tome.

poanta je da šiberi rade odlično i sa i bez kutije...a membranski rade dobro sa kutijiom.
 
ja sam samo cuo da je membranski frgic skoro pa nemoguce nastelati sa otvorenim filterom.
tu je veza.
 
antex said:
to stoji, ali tko tu spominje šiber-vulgaris karburatore bez ''ajnšprica''?!

poanta je unaprijediti membranski sistem šiberom...to je čovjek prvobitno pitao  :wink:

ne pričamo o šiberima sa apn-a, puch-a, kosilica, trimera...  :mrgreen:
koliko sam skužio iz onog što sam pročitao, kruns je samo pitao o razlikama, ne piše čini mi se da hoće zamijeniti membranske šiberima :misli:
 
antex said:
nije istina!

svi seriski motori koji dolaze sa šiberima imaju kutiju filtera i filter zraka.

npr....ktm exc, yamaha wr, svi cross motori...

Šiberi s "pumpicom" nisu ovisni o obliku i zapremnini airboxa dok je membranski jako ovisan.

Nitko nije dosad spomenuo da se na šiberu s "pumpicom" može podešavati i trjanje mlaza goriva što je značajno kad se isti ugrađuju na motor za cestovnu uporabu....
 
makazica said:
Šiberi s "pumpicom" nisu ovisni o obliku i zapremnini airboxa dok je membranski jako ovisan.

Nitko nije dosad spomenuo da se na šiberu s "pumpicom" može podešavati i trjanje mlaza goriva što je značajno kad se isti ugrađuju na motor za cestovnu uporabu....

i vrijeme kada ce nastupiti mlaz iz pumpe
 
Sredju said:
ja sam samo cuo da je membranski frgic skoro pa nemoguce nastelati sa otvorenim filterom.
tu je veza.

shiber je bolji ako se koristi otvoreni filter bez filterske kutije.
...ovo si napisao...

kuija se radi po karburatoru, a ne karburator po kutiji...

tj ako imaš šiber ne moraš imati otvoreni filter da bi radio dobro...zato sam i spomenuo tvorničke šibere sa kutijom  :wink:

membranski su sranje bez kutije, ali možeš staviti gusti filter da stvara podtlak da bi vakum radio...
 
makazica said:
Šiberi s "pumpicom" nisu ovisni o obliku i zapremnini airboxa dok je membranski jako ovisan.

Nitko nije dosad spomenuo da se na šiberu s "pumpicom" može podešavati i trjanje mlaza goriva što je značajno kad se isti ugrađuju na motor za cestovnu uporabu....

kad je to već raketna fizika...leak jet koristim prilikom štelanja...kao i otklon ruke pumpe  :wink:

p.s. mada na cestovnim fcr-ima je najčešće leak zatvoren i špric traje cca 2-3 sec i nitko se time ne zamara previše...jer jemaju širokopojasnu lambdu sa data loggingom da to prate
 
moja greska, posto postiram pola , a pola ostavim kod mene.
shiber je bolji od membranskog ako se koristi otvoreni filter.

mozda, nisam pokusavao, niti vjerujem da cu.
trenutno razmishljam kako ugraditi u dominator EFI od crf 450.
 
Sredju said:
moja greska, posto postiram pola , a pola ostavim kod mene.
shiber je bolji od membranskog ako se koristi otvoreni filter.

mozda, nisam pokusavao, niti vjerujem da cu.
trenutno razmishljam kako ugraditi u dominator EFI od crf 450.

svaka čast...sretno  (y)
 
strasilo said:
:wink:

imao sam jedan slučaj kad je čovjek sav u panici došao od mene motorom misleći da su mu prolupali leteći ...  :LOL: :LOL: ... a ono šiberi ...  :mrgreen:
 

Jel to onaj šta "pojede" igle kad prolupaju šiberi.Marku neču spominjat. :LOL: :LOL:
U razliku između dva tipa karba neču ulazit jer vidin da ode ima jakih uvjerenja u jednu i drugu verziju a svaki ima prednosti i mane al vrime ide naprid a i potrošnja je važna.
 
barba said:
 

Jel to onaj šta "pojede" igle kad prolupaju šiberi.Marku neču spominjat. :LOL: :LOL:
U razliku između dva tipa karba neču ulazit jer vidin da ode ima jakih uvjerenja u jednu i drugu verziju a svaki ima prednosti i mane al vrime ide naprid a i potrošnja je važna.
(y) zna barba (y)

odnosno, da se što više benge iz rezervara pretvori u snagu
 
jolly the roger said:
(y) zna barba (y)

odnosno, da se što više benge iz rezervara pretvori u snagu
   
A da odnos zraka i goriva bude što optimalniji.     
O ubrizgavanju  ,drugi put. :mrgreen: