Sredju said:ja sam samo cuo da je membranski frgic skoro pa nemoguce nastelati sa otvorenim filterom.
tu je veza.
To sam htio reci sa svojim prvim postom u temi.barba said:Membranski sve to radi al nije usporediv sa el. ubrizgavanjem.
Najprije su bili šiberi pa onda membranski a sad eto više modela ubrizgavanja.
I idemo dalje .Uglavnom nama motomehaničarima sve gore i gore jer sad za detektirat kvar triba skoro uvik komp i program od te marke.Ponešto se da rješit iskustvom al dosta toga ne.
Sredju said:pozz kruns.
Samo mjenjanje dizni na frgicu ne donosi nista. u pravilu se frgic namjesta u odnosu na filter, auspuh, usisne kanale, ventile i upravljanje bregaste.
otvoreniji filter sa boljim protokom zraka zahtjeva vece dizne, samim tim daje porast snage i okretnog momenta.
znachi da bi mjenjao dizne mora doci do lakseg i boljeg dovoda zraka i odvoda ispusnih plinova. to je jeftinija varijanta.
skuplja varianta je, povecavanje ventila i brusenje bregastih, plus dovod zraka i odvod plinova.
sve je to mukotrpan i skup posao, tako da je najjeftinije i najbolje kupiti veci motor.
pozz.
kruns said:a ja sam sa svojim prvim postom htio reći da se jave samo stručnjaci :jesus:
nhf
kruns said:
ok, znači kupim kn, veće dize i otvoreni ispuh... koliko bi bilo povećanje snage u nekom postotku?
jako malo gotovo ništa ... zavisi o kojem motoru pricamo ...kruns said:
ok, znači kupim kn, veće dize i otvoreni ispuh... koliko bi bilo povećanje snage u nekom postotku?
strasilo said:a najzanimljivije je to da ljudi koji znaju kako i šta treba to gotovo nikad ne rade sebi ..
discovery said:a da malo post potkrijepimo slikama, kako bi nekima a i svima bilo zanimljivije te da sline procure :0648: