fergazeri, šiber vs. membranski...

otišli ste malo preširoko u teoriju a mene zanimaju konkretne stvari... a konkretan fergazer je mikuni vm22ss na 550 ccm suzukiju. ako se netko igrao s tim koje bi dize bile idealne da se izvuče maximum iz motora, tj. što bi trebao napraviti da motor ide bolje (osim što ga trebam ostaviti kod nekog tko zna što govori i tko zna što treba napraviti :mrgreen:)?
 
Ta sporna dizna bi trebala bit accelerator pump. Dakle ona daje određenu količinu goriva pri naglim otvaranjima gasa. Ona ima velik utjecaj <5000, i 40% otvorenosti gasa. Razlog zbog kojeg je ona potrebna jer što se na usisnim portevima nalazi mali sloj goriva koji se naziva wall fillm ili x-tau i on konstanto isparava međutim naglim dodavanjem gasa zrak se ubrza a i samim time tlak pada tako da taj tau ispari i dolazi do naglog osiromašenja.

Zbog toga svega je EFI zakon jer postoji znatno veća fleksibilnost i precisnost čime se postiže i veća snaga, manja potrošnja, a i bolji osjećaj u vožnjji.
 
Membranski sve to radi al nije usporediv sa el. ubrizgavanjem.       
Najprije su bili šiberi pa onda membranski a sad eto više modela ubrizgavanja.   
I idemo dalje .Uglavnom nama motomehaničarima sve gore i gore jer sad za detektirat kvar triba skoro uvik  komp  i program od te marke.Ponešto se da rješit iskustvom al  dosta toga ne.
 
pozz kruns.
Samo mjenjanje dizni na frgicu ne donosi nista. u pravilu se frgic namjesta u odnosu na filter, auspuh, usisne kanale, ventile i upravljanje bregaste.
otvoreniji filter sa boljim protokom zraka zahtjeva vece dizne, samim tim daje porast snage i okretnog momenta.
znachi da bi mjenjao dizne mora doci do lakseg i boljeg dovoda zraka i odvoda ispusnih plinova. to je jeftinija varijanta.
skuplja varianta je, povecavanje ventila i brusenje bregastih, plus dovod zraka i odvod plinova.
sve je to mukotrpan i skup posao, tako da je najjeftinije i najbolje kupiti veci motor.
pozz.
 
Sredju said:
ja sam samo cuo da je membranski frgic skoro pa nemoguce nastelati sa otvorenim filterom.
tu je veza.

Ja sam imao to i trebalo je samo kupiti dyno kit sa drugim iglama i još par dodataka i to je sve radilo savršeno bez greške i moguće naštelati.

Sad sam prešao na nešto drugo  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:  TMR  :0648:
 
barba said:
Membranski sve to radi al nije usporediv sa el. ubrizgavanjem.       
Najprije su bili šiberi pa onda membranski a sad eto više modela ubrizgavanja.   
I idemo dalje .Uglavnom nama motomehaničarima sve gore i gore jer sad za detektirat kvar triba skoro uvik  komp  i program od te marke.Ponešto se da rješit iskustvom al  dosta toga ne.
To sam htio reci sa svojim prvim postom u temi.  (y)
 
Sredju said:
pozz kruns.
Samo mjenjanje dizni na frgicu ne donosi nista. u pravilu se frgic namjesta u odnosu na filter, auspuh, usisne kanale, ventile i upravljanje bregaste.
otvoreniji filter sa boljim protokom zraka zahtjeva vece dizne, samim tim daje porast snage i okretnog momenta.
znachi da bi mjenjao dizne mora doci do lakseg i boljeg dovoda zraka i odvoda ispusnih plinova. to je jeftinija varijanta.
skuplja varianta je, povecavanje ventila i brusenje bregastih, plus dovod zraka i odvod plinova.
sve je to mukotrpan i skup posao, tako da je najjeftinije i najbolje kupiti veci motor.
pozz.
(y)

ok, znači kupim kn, veće dize i otvoreni ispuh... koliko bi bilo povećanje snage u nekom postotku?
 
a da malo post potkrijepimo slikama, kako bi nekima a i svima bilo zanimljivije te da sline procure  :0648:
 
kruns said:
a ja sam sa svojim prvim postom htio reći da se jave samo stručnjaci :jesus: :LOL: :mrgreen:
nhf
   
Neda ti vrag mira jel ..... :starac:              :LOL: :LOL:
 
kruns said:
(y)

ok, znači kupim kn, veće dize i otvoreni ispuh... koliko bi bilo povećanje snage u nekom postotku?

i tučeš se oklagijom po čelu i proklinješ dan kad si to napravio ...  :wink:

a o postotcima snage se ozbiljnije može pričati ako uz sve to imaš i big bore, bregaste, ventile sa (obavezno) orpugama ... proširenim usisom i poliranim ispuhom ... ITD ITD  :mrgreen:

a najzanimljivije je to da ljudi koji znaju kako i šta treba to gotovo nikad ne rade sebi ..  :LOL:
 
kruns said:
(y)

ok, znači kupim kn, veće dize i otvoreni ispuh... koliko bi bilo povećanje snage u nekom postotku?
jako malo gotovo ništa ... zavisi o kojem motoru pricamo ...
vjerojatno bi samo u nižim okretajima bio malo življi
 
strasilo said:
a najzanimljivije je to da ljudi koji znaju kako i šta treba to gotovo nikad ne rade sebi ..  :LOL:

vidiš, pametni uče na tuđim greškama :LOL:
onda bolje ništa ne dirati  (y)
 
discovery said:
a da malo post potkrijepimo slikama, kako bi nekima a i svima bilo zanimljivije te da sline procure  :0648:

pa da mi se rugate na kakvom krampu se vozim :mrgreen: