Dakle, debilu 950SE ne mozes voziti kao DRZ400
I tako sam pola dana mrmljao sebi u kacigu nakon dok nisam promjenio nacin voznje
Kako je Luka napisao sve sto treba o ovom motoru nema sta vise da ja pricam gluposti ali neka, neki su se izgleda zazelili mojih gluposti.
I tako mene nagovore da odem provozati 950SE, već sam imao u planu ići na Papuk sa prikolicom i DRZom pa rekao ajde povezem oba pa ako se pokvari KTM barem ću se imati na čemu voziti.
Prvi dojam je da zaboravite 950Adv i sad zamislite nesto slicno ali potpuno drugacije. E to vam je to, znaci omjer kuta vilice i predtraga kotaca je takav da motor skace u zavoj na svaku promjenu tezine na fuzicima, prvi dan sam se samo navikavao na to i u vecini zavoja sam morao “ispravljati” putanju.
Uz to dobro dodje tank imati cvrsto medju nogama jer ga to smiri i olaksa korekcije dok stojis sto nije problem zato sto je tank tako sirok da kad ustanes sam se uglavi, na tebi je samo da lagano stisnes koljena. Dok sjedis mozes se opustiti i iznenadjujuce koliko brz mozes biti dok tako vozis, valjda tezina vozaca i nema puno utjecaja na balans dok vozis po ravnijem terenu.
E sad, zbog toga sto je tako lagano mijenjati smjer u brzini nekako se covjeku ucini da je i motor lagan sto te zajebe kad ides kociti prije zavoja i pretvara svaki osmjeh koji si imao na licu u grimasu dok stisces sve sto se da stisnut jer kocnice su definitvno slabija strana. Vjerovatno nije toliko do samih kočnica nego težina motora, podešenje ovjesa i gume koje se koriste te tlakovi puno utječu na mogućnost da prenesete silu kočenja na podlogu koje u slučaju ovog motora nisu blagonaklone. Računajte na to da svaku sekundu na gasu morate barem dvije kočiti.
Ako izvuces zavoj mozes se nagraditi adrenalinom koju doziras odvrtanjem desne ruke i definitivno nije za ljude slabog zeluca ili zaostalog mozga, djubre katapukltira u kojoj god brzini se nalazis, nije bitno, ionako ce izvrtiti gumu i potrgati ono malo cepova sto je ostalo na njoj. Zbog valjda težine i dugog medjuosovinskog razmaka iznenadjujuce je miran pri tom divljanju iako bi mu dobro dosao amortizer upravljaca ali to prepustam procjeni novog vlasnika koliko samoubilackih nakana ima sa ovim motorom.
Na Papuku sam većinom birao šire utabane šumske puteve koji su mi nekako najviše pasali na ovom motoru jer ventilator se odmah pali na brzinama ispod 20 a neki singletrack duže vremena možeš zaboraviti. Ali zato ako je širina puta dovoljna zabava je zagarantirana jer imaš prostora da se igraš sa motorom posto kad odvrnes gas si posvuda samo ne tamo di si panirao.
Nesto je bio grub pri promjeni brzina ali to cu pripisati zapostavljanjem servisnih intervala od novog gazde i molio bi da se takve stvari ne ponavljaju ubuduce.
Zastita od vjetra nikakva, sjedalo tvrdo a potrosnja prevelika ali to i nije svrha ovog motora, bit je da vam izvuce smjesak i potakne lucenje testosterona
I jedna slika na kojoj se cerekam od uha do uha:
Molim upravu da mi dostavi T7 i 790R na test za usporedbu