FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA

Pratim ovo iz prikrajka, volio bi kroz neko dogledno vrijeme uz svoje preraslo tele uparkirati i laksi ADV u garazu. Sjedio na (ali nazalost ne i isprobao) 790-ke (road i R verzije), sjedio na T7... te iskreno - T7 mi kao visem vozacu ergonomski fino lezi. Cak mi je i estetski ljepsi... ali kad vidim kako ekipa vozi 790 R i kakvi su reviewi mislim da i nije neki izbor.

Evo jednog videa koji mi slucajno ispao, vidi se sto sposoban vozac moze izvuc iz 790R.

https://www.youtube.com/watch?v=aIFO5TUcKjo

 
miromax said:
Znam, znam, ali ne mogu odoliti. Dakle čeka se EICMA  :mrgreen: . A dječaci su srbtek počeli igrati s novim igračkama...

KTM 490 Adventure

Remember the KTM 390 Adventure we were supposed to get, but has never arrived? Maybe we’ll see it this fall, but there are rumors the whole 390 line is on the backburner, if not headed for cancellation entirely, to be replaced by a line of 490 cc parallel twins. One of these allegedly incoming bikes is the 490 Adventure.

Given the amount of time KTM takes getting from concept bike to showroom floors, it’s hard to imagine this bike being shown in production-ready form this fall, but if the gossip is true, we’ll at least see some sort of prototype. Or maybe not. However, when you add up comments from KTM CEO Stefan Pierer with a constant chatter about the machines from India, there’s definitely something going on behind the scenes. If the 490 platform really is happening, KTM knows the Indian motojournalism scene is going to find out about the bike and publish photos sooner rather than later, and a reveal at EICMA before that happens makes sense.

To je dobra vijest, ako bude čemu kupim si za drugi motor.  :mrgreen: Čekao sam taj 390 ADV, to mi se nekeko činilo
kao zanimljivo riješenje, mašina ima dosta snage i fino ide u Duku, no dobro su procijenili, treba za ADV motor neki
drugi agregat, ovaj je malo svilen za takvo vozilo. Odem to vidit na EICMu. (y)
 
gremlyn said:
Pratim ovo iz prikrajka, volio bi kroz neko dogledno vrijeme uz svoje preraslo tele uparkirati i laksi ADV u garazu. Sjedio na (ali nazalost ne i isprobao) 790-ke (road i R verzije), sjedio na T7... te iskreno - T7 mi kao visem vozacu ergonomski fino lezi. Cak mi je i estetski ljepsi... ali kad vidim kako ekipa vozi 790 R i kakvi su reviewi mislim da i nije neki izbor.

Evo jednog videa koji mi slucajno ispao, vidi se sto sposoban vozac moze izvuc iz 790R.

https://www.youtube.com/watch?v=aIFO5TUcKjo

Ja se ne bi mislija, kupija bi 790!
 
Zakurac vam testovi, mali je otkrija koji je najbolji! Kupi sve, gasi svitlo!  :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=CMYbq74VqBY

 
Ne pratim lika inače pa ne znam za ostalo, ali ova usporeba je meni bezvezna odnosno mogla bi biti samo jedan segment nekog usporednog testa. Osim naše forumske nakaze, ne znam baš koliko ljudi uzme takav motor pa ga gore dole nasvirava po makadamu. :mrgreen: Ono što nažalost znam je da kad se ritne, onda jako boli.:ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: AnteK
To da svaki dvocilindrični ADV motor ima dosta snage za prašinarenje za 99% vozača, to je jasno svakome u startu. Puno više je
bitno kako koji motor vozaču ergonomski odgovara, ciklistika, raspored težine i ostalo. Ovaj test je fora i ništa više. Inače je lik
jako dobar u svojim testovima.