Joy Rider
New member
ddujovic said:dobro nijevegeta to je od hrane za ribice evo još slika dijelova
joj uvijek me obuzmu topli osjećaji kad vidim ovako djelove na hrpi.... što ja volim šarafat.... :inlove:
ddujovic said:dobro nijevegeta to je od hrane za ribice evo još slika dijelova
KING RR said:... sve mi to smrdi da će se sve razletit u tri p.m.
Joy Rider said:Zašto? :misli: Ja sam suprotnog mišljenja jer vidim po slikama da su alati i posao . Mislim da će biti bolje nego prije, ustvari svakako bolje nego onaj cilindar s pukotinama na vrhu.
ddujovic said:bit će to prava motorčina sigurno bolja od polovice ovih nadimljenih i napucanih krševa.... bez brige
KING RR said:Sve što se na đamahi radi extra je bolje od orginala :jesus:
Joy Rider said:Eeee, da te tuta sad čuje....
Hvala za odgovor
svakako da su obrada i tolerancije superJoy Rider said:Zašto? :misli: Ja sam suprotnog mišljenja jer vidim po slikama da su alati i posao . Mislim da će biti bolje nego prije, ustvari svakako bolje nego onaj cilindar s pukotinama na vrhu.
yatasaki said:svakako da su obrada i tolerancije super
ali cilindri su od gize
Joy Rider said:aha, tu "sitnicu" sam izgleda promaknuo na strani prije....
KING RR said:Pa o tome ti i ja pričam jer znam par slučajeva di je to neslavno završilo :wink: na autima još kako tako, al na motoru koji se vrti na 15 soma teško da bude dobro i dugotrajno :?
ddujovic said:a sta misliš od cega su bile do sad košuljice unutra nego od gize izvađeno viđeno giza stari... i to ne samo da je giza nego je debela svega par mm 2 točno :misli: :misli:
ddujovic said:e to ti je sta ja moram raditi zamjena ili honovanje starih cilindara .......
ova je sa gusanim stublinama tvornički rađena za našeg kolegu ddujoviča a za ostatak svijeta su bile one obične sa našpricanim stublinama i te su stubline obično nakon cc 45000-50000 km u gornjoj zoni progarale....a počesto i prije te kilometraže...KING RR said:Ček malo, šta ta đamaha u orginalu nema nikasiliran cilindar nego je i on od giza :misli:
hoće reć da nikasil i slične legure trpe produženi interval održavanja (remonta, zamjene), a na engleskom i još u svrhu reklame je teže razumjeti. svaki cilindar je honovan (laički brušen)..to su one spiralne isprekidane crte koje, svi znamo, služe za zadržavanje ulja. ukoliko su te crte zaglađene podmazivanje je smanjeno jer se ulje slabije zadržava. tvrdi metali imaju manji koeficijent trenja, s time će se i cilindar sporije trošiti i ulje će se dulje zadržavat na 'crtama', nanose se u vrlo tankim slojevima i lakše se hladeKING RR said:A jga nije ni meni baš jasno što žele reći stim :misli: osim da zbog izuzetne tvrdoće tih cilindara se javlja znatno smanjenje abrazije rukavca cilindra :misli: e sad kolko je to istina ili dobro ili što već, vrijeme će pokazat :neznam:
pričamo o r6 a ne o rd500, naravno da je neki 'la nikasil materijalKING RR said:Ček malo, šta ta đamaha u orginalu nema nikasiliran cilindar nego je i on od giza :misli:
yatasaki said:pričamo o r6 a ne o rd500, naravno da je neki 'la nikasil materijal