gdje izraditi i ubaciti novr košuljice cilindara yamaha R6 2000

ddujovic said:
dobro nijevegeta to je od hrane za ribice evo još slika dijelova

joj uvijek me obuzmu topli osjećaji kad vidim ovako djelove na hrpi.... što ja volim šarafat....  :inlove:


:mrgreen:
 
Sve mi se čini da je stari šile u pravu  :misli: đamaha je to, ta kRRama od motora nije valjala kad je nova bila, sve mi to smrdi da će se sve razletit u tri p.m. kad sastaviš  :?
Daj bože da nebude tako i da se navozaš, al jga, šta reć, sretno ti bilo i svaka čast na volji i nadi koju ulažeš u to sve   (y)
 
KING RR said:
... sve mi to smrdi da će se sve razletit u tri p.m.

Zašto?  :misli: Ja sam suprotnog mišljenja jer vidim po slikama da su alati i posao (y). Mislim da će biti bolje nego prije, ustvari svakako bolje nego onaj cilindar s pukotinama na vrhu.  :LOL:
 
Joy Rider said:
Zašto?  :misli: Ja sam suprotnog mišljenja jer vidim po slikama da su alati i posao (y). Mislim da će biti bolje nego prije, ustvari svakako bolje nego onaj cilindar s pukotinama na vrhu.  :LOL:

Sve što se na đamahi radi extra je bolje od orginala  :jesus:  :LOL:

Pitaj starog šileta da ti pojasni, čovjek zna bolje od mene sigurno, a možda i od tebe  :wink: neznam drug, al kao što rekoh, to mi sve nit smrdi nit miriši, dao bog da sam u krivu, al iz iskustva znam da sa tim krampom nikad neznaš šta te čeka  :? najviše bi volio da čovjek to složi i da je sve ok, već kad je ulupo neke pare u taj projekt  (y)
 
KING RR said:
Sve što se na đamahi radi extra je bolje od orginala  :jesus:  :LOL:

Eeee, da te tuta sad čuje....  :LOL: :LOL:

Hvala za odgovor  (y)
 
Joy Rider said:
Zašto?  :misli: Ja sam suprotnog mišljenja jer vidim po slikama da su alati i posao (y). Mislim da će biti bolje nego prije, ustvari svakako bolje nego onaj cilindar s pukotinama na vrhu.  :LOL:
svakako da su obrada i tolerancije super
ali cilindri su od gize
 
yatasaki said:
svakako da su obrada i tolerancije super
ali cilindri su od gize

aha, tu "sitnicu" sam izgleda promaknuo na strani prije.... 



:LOL:
 
Joy Rider said:
aha, tu "sitnicu" sam izgleda promaknuo na strani prije.... 



:LOL:

Pa o tome ti i ja pričam  :LOL:  jer znam par slučajeva di je to neslavno završilo  :wink: na autima još kako tako, al na motoru koji se vrti na 15 soma teško da bude dobro i dugotrajno  :?
 
KING RR said:
Pa o tome ti i ja pričam  :LOL:  jer znam par slučajeva di je to neslavno završilo  :wink: na autima još kako tako, al na motoru koji se vrti na 15 soma teško da bude dobro i dugotrajno  :?

E jesam... ma anyway, nisam dovoljno pratio, uglavnom sviđalo mi se kako je fino obrađeno i to. Al nije mi jasan ovaj red u postu prije

Effect (User Benefits)
(1) Maintenance-free - Because of the outstanding hardness of the DiASil cylinder wall, there is a substantial reduction in abrasion compared to a steel sleeve cylinder.

Kakav inače Maintenance treba provodit nad cilindrima? To mi nije jasno...

Đuro, yatasaki, king  :misli: anybody

:mrgreen:
 
A jga nije ni meni baš jasno što žele reći stim  :misli:  osim da zbog izuzetne tvrdoće tih cilindara se javlja znatno smanjenje abrazije rukavca cilindra  :misli:  e sad kolko je to istina ili dobro ili što već, vrijeme će pokazat  :neznam:
 
ddujovic said:
a sta misliš od cega su bile do sad košuljice unutra nego od gize izvađeno viđeno  giza stari... i to ne samo da je giza nego je debela svega par mm 2  točno :misli: :misli:


Ček malo, šta ta đamaha u orginalu nema nikasiliran cilindar nego je i on od giza  :misli:
 
ddujovic said:
e to ti je sta ja moram raditi zamjena ili honovanje starih cilindara .......

aha... pa to baš nije Maintenance = održavanje.... to je već overhaulin... :mrgreen:
 
KING RR said:
Ček malo, šta ta đamaha u orginalu nema nikasiliran cilindar nego je i on od giza  :misli:
ova je sa gusanim stublinama tvornički rađena za našeg kolegu ddujoviča a za ostatak svijeta su bile one obične sa našpricanim stublinama i te su stubline obično nakon cc 45000-50000 km u gornjoj zoni progarale....a počesto i prije te kilometraže...
 
KING RR said:
A jga nije ni meni baš jasno što žele reći stim  :misli:  osim da zbog izuzetne tvrdoće tih cilindara se javlja znatno smanjenje abrazije rukavca cilindra  :misli:  e sad kolko je to istina ili dobro ili što već, vrijeme će pokazat  :neznam:
hoće reć da nikasil i slične legure trpe produženi interval održavanja (remonta, zamjene), a na engleskom i još u svrhu reklame je teže razumjeti. svaki cilindar je honovan (laički brušen)..to su one spiralne isprekidane crte koje, svi znamo, služe za zadržavanje ulja. ukoliko su te crte zaglađene podmazivanje je smanjeno jer se ulje slabije zadržava. tvrdi metali imaju manji koeficijent trenja, s time će se i cilindar sporije trošiti i ulje će se dulje zadržavat na 'crtama', nanose se u vrlo tankim slojevima i lakše se hlade
obično je materijal cilindra i materijal prstenova, ali uvijek ima izuzetaka

ovdje se radi o drugoj situaciji a to je hlađenje i toplinsko širenje klipa prema cilindru jer je umjesto orginal par stotih presvučenog alu cilindra gizana košuljica od par mm
prva stvar što se može događat da će se prsteni slabije hladiti i brže trošiti (iskustveno)
druga,kad je motor hladan puno tvrđi prsten struže mekšu gizanu košuljicu
treća sprezanje klipa radi različitog toplinskog širenja

moja preporuka je da se taj motor ne vrti preko 8000
 
KING RR said:
Ček malo, šta ta đamaha u orginalu nema nikasiliran cilindar nego je i on od giza  :misli:
pričamo o r6 a ne o rd500, naravno da je neki 'la nikasil materijal :mrgreen:
 
nazalost...to nece biti dugoga vijeka...a iznad svega to ce biti preopasno za voziti...kakva je to specijalizirana firma koja preporucuje ugradnju gizanih stublina u motor koji vrti 14.000 okr... :misli: ? i na kraju krajeva...vidjevsi da se vlasnik hvali kako je pormijenio puno toga...doslovce sve....i nije se stedilo na nicemu...kao ni na smaoj farbi motora...zar je bio problem kupiti originalne cilindre... :shock: ? Ovo sa gizom nece raditi...iznad svega radi samih klipova i klipnih prstenova koji nisu kompatibilni za rad u gizanim stublinama...jer ce to rezultirati prijevremenom potrosnjom prstenova...a da ne govorimo o prefomansama motora koje ce biti zasigurno i 30 posto slabije....a o opasnosti uslijed blokiranja i zaribavanja...necu ni govoriti.....steta....i zali boze truda i novaca.... :(