gdje izraditi i ubaciti novr košuljice cilindara yamaha R6 2000

ddujovic

New member
Evo sam naslov govori o ovoj temi gdje izraditi (kupiti) nove košuljice  cilindara za yamahu r6 2000g.
 
nije bas da se to svaki dan radi pa da bi mogli svi znat  :wink:, a i mora da kosta lipo...
 
ddujovic said:
košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........

Veselo....
 
ddujovic said:
košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........
gdje i tko to radi uopče? šta radi sa stublinama?
 
Jesi glavu radio?

Što nisi promjenio na kraju, klipove i ventile ili još nešto?

Javi dojmove kad je upališ :)

Jel radilicu treba brusit nakon skidanja letećih?
 
Nero said:
Jesi glavu radio?

Što nisi promjenio na kraju, klipove i ventile ili još nešto?

Javi dojmove kad je upališ :)

Jel radilicu treba brusit nakon skidanja letećih?

Na motorima se ne može brusiti radilica  :wink:
 
želim da pišeš detaljno o razradi i ponašanju motora iza ovog remonta
 
Nero said:
Zbog obrade naknadne ili?

Znači ako je radilica dobila, gotova je?

Ne postoje lezaji za kupiti osim standardnih
Kad ode gotova je
 
vickodu said:
Na motorima se ne može brusiti radilica  :wink:

Osim ako nemaš nekoga tko će ti napraviti ležaje po radilici ...  :wink:

a ima i takvih ...  :mrgreen:
 
ddujovic said:
nove košuljice
od kojeg materijala su nove stublinei kolike su tolerancije ostavljene između stublina i klipova i na koji način je izvedeno brtvljenje između stublina i bloka ?
 
ddujovic said:
pa ako misliš  na one kocke koje se vide nisu to kanali za vodu nego ostaci starih košuljica koje se stavljaju u procesu ljevanja tako da nema potrebe brtvljenja je nije blizu voda! tolerancije hm pa postoje tvorničke mjere u manualu po kojima se i sve radi.... pa su tolerancije rađene po tome.. što se tiče materijala e to neznam znam samo da je neki specijalni materijal baš za da se ne troši... sada po novome znam da se to radi od legure aluminija pomješane sa nekakvim silikonskim materijalima pa se nakon bušenja to ispire u nekoj kiselini tako da se otopi aluminij i ostaje taj neki "tvrdi" sikonski materijal koji se još dodatno honuje i kažu da je jako izdržljivo. Ove košuljice su mislim napravljene od nekih torničkih košuljica za aute nove košuljice obrađene su na ovu mjeru neznam......
znači giza
 
strasilo said:
Osim ako nemaš nekoga tko će ti napraviti ležaje po radilici ...  :wink:

a ima i takvih ...  :mrgreen:

Jednom mi je to trebalo, čuo sam da ima netko tko radi ležajeve ali nisam uspio pronaći, ako znaš nekoga napiši kakav broj   (y)
 
znam dvojicu koji su to radili .... ajde, pitam ih, pa kad saznam, stavit ću broj ...

ali mislim da je bilo govora o tome i na forumu ...  (y)
 
moze na pp ko ti je to radio.
mozda cu i ja trebati nagodinu  :misli:
 
ddujovic said:
pa ako misliš  na one kocke koje se vide nisu to kanali za vodu nego ostaci starih košuljica koje se stavljaju u procesu ljevanja tako da nema potrebe brtvljenja je nije blizu voda! tolerancije hm pa postoje tvorničke mjere u manualu po kojima se i sve radi.... pa su tolerancije rađene po tome.. što se tiče materijala e to neznam znam samo da je neki specijalni materijal baš za da se ne troši... sada po novome znam da se to radi od legure aluminija pomješane sa nekakvim silikonskim materijalima pa se nakon bušenja to ispire u nekoj kiselini tako da se otopi aluminij i ostaje taj neki "tvrdi" sikonski materijal koji se još dodatno honuje i kažu da je jako izdržljivo. Ove košuljice su mislim napravljene od nekih torničkih košuljica za aute nove košuljice obrađene su na ovu mjeru neznam......
ako tebi duševno odgovara da živiš u tom uvjerenju to je onda ok.
...žao mi je....netko te naveo na tanak led..
 
Svaka čast.  (y)
 
ddujovic said:
košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........

Po meni se isplati. Imaš obnovljenu mašinu i miran si dugo.
 
nekad smo za marmitu stavljali limenku wd-40 na apencima, danas ide vegeta....  :mrgreen:


:LOL: :LOL: