bmw m 5 said:nazalost...to nece biti dugoga vijeka...a iznad svega to ce biti preopasno za voziti...kakva je to specijalizirana firma koja preporucuje ugradnju gizanih stublina u motor koji vrti 14.000 okr... :misli: ? i na kraju krajeva...vidjevsi da se vlasnik hvali kako je pormijenio puno toga...doslovce sve....i nije se stedilo na nicemu...kao ni na smaoj farbi motora...zar je bio problem kupiti originalne cilindre... :shock: ? Ovo sa gizom nece raditi...iznad svega radi samih klipova i klipnih prstenova koji nisu kompatibilni za rad u gizanim stublinama...jer ce to rezultirati prijevremenom potrosnjom prstenova...a da ne govorimo o prefomansama motora koje ce biti zasigurno i 30 posto slabije....a o opasnosti uslijed blokiranja i zaribavanja...necu ni govoriti.....steta....i zali boze truda i novaca....
bmw m 5 said:kakav crni kod... :misli:
moras najprije nabaciti prajmer za aluminij....a nakon toga mozes farbati i lakirati kako zelis...
pa nije to tomos bt-50....cak je i tomos e-90 imao alu cilindar sa tvrdo kromiranom stublinom..KING RR said:Kako kakva :misli: pa pRRava viš da su uspjeli prodilat to raji kao "first choice" :wink:
bmw m 5 said:pa nije to tomos bt-50....cak je i tomos e-90 imao alu cilindar sa tvrdo kromiranom stublinom..
mozda je on zavrsio u nekoj radioni za servisiranje i izradu dijelova za traktore... :misli:
:misli: mene je generalka sa rukama došla 20.000 kn tak da mi nije jasna poruka u stilu praktično generalka mašine,daleko je to od generalke ,samo prave ruke majstora koštaju 500 eura minimalnoddujovic said:košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........
mislio sam na gizane košuljice u orginalu na rd500 (ipak je V4 500 osvojio poneko gp prvenstvo :jesusKING RR said:Kao da ima razlike u kvaliteti između njih :jesus:
yatasaki said:mislio sam na gizane košuljice u orginalu na rd500 (ipak je V4 500 osvojio poneko gp prvenstvo :jesus
duje87 said:onda san malo istrazia za ubacivanje nikasil kosuljice ili nikasiliranje,neznan ni sam kako se to radi :misli:
ddujovic said:evo moram vas malo razočarati pitao majstore to jesu gizine košuljice ali presvučene Kao što je u originalu a što se tiče uzroka puknuća cilindra 100 posto uzrok pad i udarac u mašinu tako da ne pričam bedastoće barem u ovom slučaju. Molim administratora da stavi lock na temu !!!! dosta mi je ovog debilizma ja sam ljepo postavio pitanje gdje i kako napraviti odgovor nisam hvala bogu dobio a sad odjednom svi znaju sve tko i gdje radi i kako se radi !!!! Bez ljutnje molim. :jesus: :jesus:....
ddujovic said:evo moram vas malo razočarati pitao majstore to jesu gizine košuljice ali presvučene Kao što je u originalu a što se tiče uzroka puknuća cilindra 100 posto uzrok pad i udarac u mašinu tako da ne pričam bedastoće barem u ovom slučaju. Molim administratora da stavi lock na temu !!!! dosta mi je ovog debilizma ja sam ljepo postavio pitanje gdje i kako napraviti odgovor nisam hvala bogu dobio a sad odjednom svi znaju sve tko i gdje radi i kako se radi !!!! Bez ljutnje molim. :jesus: :jesus:....
ddujovic said:Evo odgovor dečku koji je trežio kod farbe to ti je od autocolora perla baza HE04 sa mat lakom pozdrav svima i što se mene tiče tema je LOCK!!!
Spol:ddujovic said:Evo odgovor dečku koji je trežio kod farbe to ti je od autocolora perla baza HE04 sa mat lakom pozdrav svima i što se mene tiče tema je LOCK!!!