gdje izraditi i ubaciti novr košuljice cilindara yamaha R6 2000

kakav crni kod... :misli:

moras najprije nabaciti prajmer za aluminij....a nakon toga mozes farbati i lakirati kako zelis... (y)
 
bmw m 5 said:
nazalost...to nece biti dugoga vijeka...a iznad svega to ce biti preopasno za voziti...kakva je to specijalizirana firma koja preporucuje ugradnju gizanih stublina u motor koji vrti 14.000 okr... :misli: ? i na kraju krajeva...vidjevsi da se vlasnik hvali kako je pormijenio puno toga...doslovce sve....i nije se stedilo na nicemu...kao ni na smaoj farbi motora...zar je bio problem kupiti originalne cilindre... :shock: ? Ovo sa gizom nece raditi...iznad svega radi samih klipova i klipnih prstenova koji nisu kompatibilni za rad u gizanim stublinama...jer ce to rezultirati prijevremenom potrosnjom prstenova...a da ne govorimo o prefomansama motora koje ce biti zasigurno i 30 posto slabije....a o opasnosti uslijed blokiranja i zaribavanja...necu ni govoriti.....steta....i zali boze truda i novaca.... :(

Kako kakva  :misli: pa pRRava  :mrgreen:  viš da su uspjeli prodilat to raji kao "first choice"  :wink: 
 
bmw m 5 said:
kakav crni kod... :misli:

moras najprije nabaciti prajmer za aluminij....a nakon toga mozes farbati i lakirati kako zelis... (y)

:misli: pitam ga kod zlatne boje kojom je bojao felge...nikakav prajmer nisam spominjao niti bi ja felge time bojao
 
KING RR said:
Kako kakva  :misli: pa pRRava  :mrgreen:  viš da su uspjeli prodilat to raji kao "first choice"  :wink:   
pa nije to tomos bt-50....cak je i tomos e-90 imao alu cilindar sa tvrdo kromiranom stublinom.. :mrgreen:

mozda je on zavrsio u nekoj radioni za servisiranje i izradu dijelova za traktore... :misli:
 
bmw m 5 said:
pa nije to tomos bt-50....cak je i tomos e-90 imao alu cilindar sa tvrdo kromiranom stublinom.. :mrgreen:

mozda je on zavrsio u nekoj radioni za servisiranje i izradu dijelova za traktore... :misli:

Je, al prastare perkinse  :mrgreen: :LOL:
 
ddujovic said:
košuljica od 200-250kn svaka, obrada cilindara oko 600tinjak kuna sve skupa obrada komplet mašine izađe nekih 1500-2000kn plus dijelovi oko 5500 znači komplet brtve svi leteči ležajevi i svi ležajevi mjenjača prstenovi, klinovi klipa osigurači gumice ventila praktično generalka mašine.........
  :misli: mene je generalka sa rukama došla 20.000 kn tak da mi nije jasna poruka u stilu praktično generalka mašine,daleko je to od generalke ,samo prave ruke majstora koštaju 500 eura minimalno
 
KING RR said:
Kao da ima razlike u kvaliteti između njih  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL:
mislio sam na gizane košuljice u orginalu na rd500 (ipak je V4 500  osvojio poneko gp prvenstvo :jesus:)
 
yatasaki said:
mislio sam na gizane košuljice u orginalu na rd500 (ipak je V4 500  osvojio poneko gp prvenstvo :jesus:)

Što bi se reklo kod nas ; i jedan i drugi je bolje izgubit nego nać  :LOL:
 
ubacia gizane kosuljice..bravo :mrgreen:

kad je meni moja riknila istrazia san sve moguce opcije za popravit je..bila je i opcija s gizon,al kako je meni tukla blokada cini mi se na oko 16500 okretaja,preporuceno mi je da ni slucajno ne stavljan te kosuljice jer ne trpe okretaje ko nikasil,eventualno do 10ak iljada okretaja(a znas  da ta r6 tek od tih okretaja pocme "pivat")ja san ima ponudu tu u splitu za 300kn po gizanoj kosuljici cini mi se..

onda san malo istrazia za ubacivanje nikasil kosuljice ili nikasiliranje,neznan ni sam kako se to radi  :misli: i ima san odnegdi (ko ce se sitit vise) ponudu za 150e po cilindru,znaci 600eura sva 4, i to bi tek bia posal,al nije ni blizu jeftino ko giza..cak mislin da je to neko s foruma,cini mi se perosb ili tako nesto radia bas sa nikasilon na svojoj r6..

a i vesela informacija mi je bila da su novi cilindri sa blokovima "samo" 22000kuna :mrgreen: pa je i ta opcija odbacena..

najpametnija stvar koju san napravia s tin motoron je bila sta san je proda dok san jos moga dobit neke novce 8)

a sta da ti drugo kazen nego sretno,jer nece to dugo (y)

 
duje87 said:
onda san malo istrazia za ubacivanje nikasil kosuljice ili nikasiliranje,neznan ni sam kako se to radi  :misli:

Nije ubacivanje već se nanosi elektrokemijskim procesom.
U detalje neću ići jer ni sam neznam kako točno ide.

Inače to mi RSovci i ostali cvajtakteri šaljemo u Motostar u Trst(iako oni ustvari šalju za Gilardoni) i izađe nas 160€.
S tim da može bit da je za cvaju nešto skuplje zbog dodatne obrade kanala.

Ali za nekakav 4T motor koji bome može pretrpit tisuće kilometara torture bez problema(što se cilindra tiče) mislim da nebi trebao biti problem dati novce za nikasiliranje.
 
toliko gluposti napisane od strane autora teme da je to čudo jedno   :shock:  :?

neda mi se ni citirati posebno jer neznam koju teoriju bi izdvojio  :LOL:

radio mi je to stari Neruda iz pž , negdje prije 2god
1000kn jedan cilindar ak se dobro sječam ,
naravno sa pripadajučim materijalom,   :mrgreen:
motor dan danas vozi i sve 5.  (y)

to se na tim yamahama dešava na svakoj izmedju 30-50tkm ovisno kako je upotrebljavana do tada,
i nema ama baš nikakve veze sa nikakim udarcima :wc:


inače motor je super (osim te bolesti) ,
i vrijedi popravljat i zajebavat se,,
al nikako da ti netko uzme novce i napravi sranje , kako je ovdje napravljeno  :(
 
ddujovic said:
evo moram vas malo razočarati pitao majstore to jesu gizine košuljice ali presvučene Kao što je u originalu a što se tiče uzroka puknuća cilindra 100 posto uzrok pad i udarac u mašinu tako da ne pričam bedastoće barem u ovom slučaju. Molim administratora da stavi lock na temu !!!! dosta mi je ovog debilizma ja sam ljepo postavio pitanje gdje i kako napraviti odgovor nisam hvala bogu dobio a sad odjednom svi znaju sve tko i gdje radi i kako se radi !!!! Bez ljutnje molim. :jesus: :jesus:....

E tu si sigurno u pravu, ali to ti je ovdje tako....ljudi misle da će ako podijele znanje biti manje vrijedni, a najveći gušt je dočekat da neko zajebe...

Nadam se da će ti motor napraviti 200 000 i vrtit se bez problema do 27000

M.
 
ddujovic said:
evo moram vas malo razočarati pitao majstore to jesu gizine košuljice ali presvučene Kao što je u originalu a što se tiče uzroka puknuća cilindra 100 posto uzrok pad i udarac u mašinu tako da ne pričam bedastoće barem u ovom slučaju. Molim administratora da stavi lock na temu !!!! dosta mi je ovog debilizma ja sam ljepo postavio pitanje gdje i kako napraviti odgovor nisam hvala bogu dobio a sad odjednom svi znaju sve tko i gdje radi i kako se radi !!!! Bez ljutnje molim. :jesus: :jesus:....

jbg ne provodin puno vrimena na ovon forumu pa ti nisan vidia poruku,reka bi ti odma sta je..evo i pero ti se javia,koji je sam radia iz prve ruke..

i 100 posto uzrok pucanja nije pad nego jednostavno tvornicka greska,ja osobno znan jos nekoliko motora sta in se isto dogodilo na kilometrazi izmedju 40 i 45000km,a nije in nigdi padala masina (y)
 
ddujovic said:
Evo odgovor dečku koji je trežio kod farbe to ti je od autocolora perla baza HE04  sa mat lakom pozdrav svima i što se mene tiče tema je LOCK!!!
Spol:
Postova: 3485


Lokacija: vinkovci


 Odg: gdje izraditi i ubaciti novr košuljice cilindara yamaha R6 2000
« Odgovor #25 : 04. Studeni 2010, 08:21:53 » Citat: Uredi Izbriši  

--------------------------------------------------------------------------------
Citat: ddujovic - 22. Listopad 2010, 19:16:20
pa ako misliš  na one kocke koje se vide nisu to kanali za vodu nego ostaci starih košuljica koje se stavljaju u procesu ljevanja tako da nema potrebe brtvljenja je nije blizu voda! tolerancije hm pa postoje tvorničke mjere u manualu po kojima se i sve radi.... pa su tolerancije rađene po tome.. što se tiče materijala e to neznam znam samo da je neki specijalni materijal baš za da se ne troši... sada po novome znam da se to radi od legure aluminija pomješane sa nekakvim silikonskim materijalima pa se nakon bušenja to ispire u nekoj kiselini tako da se otopi aluminij i ostaje taj neki "tvrdi" sikonski materijal koji se još dodatno honuje i kažu da je jako izdržljivo. Ove košuljice su mislim napravljene od nekih torničkih košuljica za aute nove košuljice obrađene su na ovu mjeru neznam......


ako tebi duševno odgovara da živiš u tom uvjerenju to je onda ok.
...žao mi je....netko te naveo na tanak led..  


...nabavi drugu mašinu.... zašarafi ju i vozi se