Gilera GP 800 by Pec

volio bi ga vidjeti u živo
zanimljiv mi je podatak da je maksimalni okretni moment u 95% količini na raspolaganju već od 3.500 okretaja


 
Ma da je moj stav jasan:
- nexus 500 mi sam po sebi ima više sportski dizajn, ulazi u nižu kategoriju osiguranja, ima i više nego dovoljne performanse, lakši je, i jeftiniji je cca 2.000 EUR

- ono što bi ja na nexusu volio je udobnije sjedalo i mašina 493 ccm koja je ipak pouzdanija od 460 ccm
 
ja bi htjeo provozat to čudo, al ga nikad ne bi kupio jer mi bježi samo po ravnom dok u zavojima smo isti :D
al neko ko voli autoput ovo je super stvar
 
Ne kudite konja kojeg niste jahali. Jedan je na homologaciji - predstavljanje na Zg Velesajmu...
 
:D danas sam iz "prve ruke", tj. od čovjeka koji je provozao GP800 dobio površne ali povoljne kritike ovog "hyperscootera" kako ga u Italiji počinju nazivati. Ukratko preneseno: Iznimno snažne a potpuno neovisne obje kočnice, prekrasan zvuk i vibracuje koji ga najviše podsječaju na BMW boxere, tvrd stražnji ovjes, u živo ne prevelik, čak elegantan  :misli: . Kroz razgovor složili smo se da i vizualno ali i po ulozi u klasi podsjeća na hayabusu. Postoji neka šansa da ga uskoro i sam isprobam pa ću nadam se prenjeti i svoj doživljaj.
 
da prednje svjetlo - ko kod hayabuse

baš me zanima zvuk

znači nije mu bio pretežak/preglomazan
jer meni prednji kraj izgleda mamutski velik i krupan
 
:D Najviše su ga dojmile kočnice za koje kaže da neviđeno grizu i zaustavljaju kao da je riječ o bitno lakšem motociklu te mi je tek sad jasno zašto na Youtube-u filmići o GP800 obiluju slajdanjem i za skutere neobičnim supermoto stilom.
 
zocko yp said:
ili vi na skutere

Onda GP 800 ne bi sličila na Busu odnosno evoluirala ka motoru, što si lijepo primjetio nego bi npr. novi CBR sličio na Vespu. Izuzetak je Mana, a o njeim prodajnim rezultatima vjerovatno ovisi sudbina budućih xovera.
 
Dizajn potpuna katastrofa,za sada uz x8 jedan od najružnijih proizvoda piaggo grupacije.
 
dizajn je uvik subjektivan doživljaj
recimo meni nije loš GP, ali ima detalja koje bi ja prominija. uostalom na svakom bi nešto dodao ili oduzeo...
sveukupno 4+
 
Veli se da je ukus stvar o kojoj se ne raspravlja - meni je zanimljiv. Ipak, suditi o skuteru na temelju sličica - nije dobro. Bez treće dimenzije nema pravog dojma.

Potpuno novi agregat - treba vidjeti kako će se prodavati te kakvi će biti dojmovi kupaca. Tržište je uvijek najbolji pokazatelj.
 
:mrgreen: Janjetina u bilo kojoj formi ne može biti off  :mrgreen:

Evo malo sam isprobao ovo čudo i dosta sam zadovoljan.

Snage toliko da kad se odvrne gas provrti pogonski kotač i pri brzini oko tridesetak km/h.
Ubrzanje meni do sada neviđeno na skuteru (do 6300 o/miin vrlo intezivno). Mislim da će mu mnogi motocikli na semaforu gledati stražnje elegantno svjetlo.
Variomat odličan, posebno je  dobro rješeno kočenje motorom,  što je inaće mana maxi skutera.
Prednja kočnica bolja i jača nego na većini motocikla.
Središni greben poprilično visok (radi smještaja V motora) i da je na njemu rezervar stvarno bi gabez ustručavanja mogli svrstati u sport-tourer motocikle.
Zvuk uglađen i diskretan- poput boxera.
Vibracije minimalne.
Prednji kraj mekši od kručeg stražnjeg.
Upravljivost dobra ali meni pomalo lijeno pada u zavoj.
Puno elegantniji nego na fotografijama i dat će se bez problema provlačiti između automobila.

Čestitka Piaggiu
 
Ali podmazivat lanac :palacdolje:,koji je korak lanca
 
8) GP-u to što ima lanac donosi dvije velike prednosti pred konkurencijom koja nema lanac:
1. Bitno manji gubitci završnog prijenosa jer je gubitak prenošenja momenta lancem nekoliko puta (ne samo postotaka) manji od gubitaka koji se događaju u dugačkim remenima. Doduše i ovdje je još uvijek preostao i remen u variomatu ali je on kratak i krut i s bitno manjim gubitcima od klasičnog dugačkog remena. Uostalom, uz pravilno održavanje lanac izdrži puno dulje nego remen, a ovdje je i riječ o značajnoj snazi koju klasični remenski prijenosi ni ne podržavaju.
2. Lanac je i radi toga što ovaj "skuter" ima klasičnu moto vilicu, neopterečenu kučištem završnog prijenosa ili ne daj Bože težinom cijelog agregata, te je zbog malih neovješenih masa osciliranje stražnje vilice kao na motociklima, pa se i zato ovo "čudo" jako lijepo vozi.
 
aj stavi još koju slikicu, i na moram priznat da mi nekako bolje izgleda sad nego prije na službenim slikama iako prednji kraj izgleda jako masivan i težak