Janjetina u bilo kojoj formi ne može biti off
Evo malo sam isprobao ovo čudo i dosta sam zadovoljan.
Snage toliko da kad se odvrne gas provrti pogonski kotač i pri brzini oko tridesetak km/h.
Ubrzanje meni do sada neviđeno na skuteru (do 6300 o/miin vrlo intezivno). Mislim da će mu mnogi motocikli na semaforu gledati stražnje elegantno svjetlo.
Variomat odličan, posebno je dobro rješeno kočenje motorom, što je inaće mana maxi skutera.
Prednja kočnica bolja i jača nego na većini motocikla.
Središni greben poprilično visok (radi smještaja V motora) i da je na njemu rezervar stvarno bi gabez ustručavanja mogli svrstati u sport-tourer motocikle.
Zvuk uglađen i diskretan- poput boxera.
Vibracije minimalne.
Prednji kraj mekši od kručeg stražnjeg.
Upravljivost dobra ali meni pomalo lijeno pada u zavoj.
Puno elegantniji nego na fotografijama i dat će se bez problema provlačiti između automobila.
Čestitka Piaggiu