Malo se hvataš motora ali dobro neka ti bude .Kao prvo ako se priča o sportskim motorima i vrhunskoj ciklistici (vezano uz zadnju vilicu) znamo da je 916 napustio tu vilicu a 999 usvojio " klasičnu" pa se sad opet radi imagea vratio 1098 na jednoruku
s tim da je u katalogu dodatne opreme i za one šta nešto znaju i dalje u ponudi KLASIČNA POJAČANA vilica. Kao drugo visina "zadnjeg" djela na 1098 može se štelovati,a što se tiče nemogučnosti štelovanja visine "zadnjeg" dijela 848 je totalna smijada,ali i to se može rješiti kupnjom štangice sa štelovanjem iz ORIGINALNOG KATALOGA(preporuka DUCATI).Nemoj mi spominjat SP 01 jer se taj motor STVARNO nema čime podičiti osim katastrofalnih rezultata na grobničkom polju.Kawasaki je tvoj ljubimac pa ti neželim kvarit ljubavnu idilu,u svakom slučaju znamo da si mora na ovu temu doč jer ljubav prema Joki i Yamahi je neizlječiva.