Gilera GP 800 by Pec

aprilliaaa said:
kako vrijeme prolazi lagano se obistinjuju moje tvrdnje o GPu. to je skuter za sebe, ne posoji za sada ništa na tržištu blizu njemu. jak i brz uz to meni i lip.
Je je obistnjuju se tvoje tvrdnje,a to su vožnje po pravcu i autoputu.U zavoju ništa ne diraj i ne diši na gp-u jer ga T-max prolazi s vanjske strane kao brzi vlak (T MAX leži i ide ko gluva svinja).
 
Šta mrzim ova natezanja lanca u kojeg ti se stalno poremečuje geometrija motora :palacdolje:.Nije dovoljno šta zadnje kolo mora iči straga pri natezanju , več ti je motor sve viši viši šta više voziš :LOL:(sistem kscentrične glavčine na GP-u imala aprilia prije 10 god na rs 125. i to je bija sistem za nategnut lanac ajmeee meniiii.).Bolje da su preuzeli T-maxov sistem mokrog lanca kojeg netreba dotezat ni mjenjat NIKAD.
 
ovo nije u redu!!!

ovo je pecova tema, a ti joke briši svoje ime ka autora i vrati izvorno ime teme.
šta je tebi!????
 
ima još jedna tema istog naslova koju nisam spojio jer je nezanimljiva. što bi trebalo prepisati sve iz prve teme u ovu treču da tebi bude po volji.

imaš upozorenje, što je previše, previše je
 
jozo said:
Šta mrzim ova natezanja lanca u kojeg ti se stalno poremečuje geometrija motora :palacdolje:.Nije dovoljno šta zadnje kolo mora iči straga pri natezanju , več ti je motor sve viši viši šta više voziš :LOL:(sistem kscentrične glavčine na GP-u imala aprilia prije 10 god na rs 125. i to je bija sistem za nategnut lanac ajmeee meniiii.).Bolje da su preuzeli T-maxov sistem mokrog lanca kojeg netreba dotezat ni mjenjat NIKAD.

Takav sistem natezanja lanca koriste puno motora od MV Aguste, Ducatia serije 916 do današnjeg 1098 i 848, odnosno svi sa jednostrukom stražnjom vilicom.
Isti sistem imaju i motori sa klasičnom vilicom: Kawasaki GPZ 750/900 R, ZRX 1200, Gilera SP 01/02 125...na kojima je prilikom natezanja lanca nije toliko primjetno podizanje ili spuštanje stražnjeg dijela motora jer osovina se uvijek nalazi na samo jednoj polutci ekscentrične glave bez obzira bio lanac potpuno popušten ili u dozvoljenoj granici maximalno nategnut.
Ako ovaj sistem koristi i sportski motor koji nema posebno podešavanje visine stražnjeg kraja (novi Ducati 848) onda definitivno odlično funkcionira i na Gileri GP 800 :wink:
 
SRAD said:
Takav sistem natezanja lanca koriste puno motora od MV Aguste, Ducatia serije 916 do današnjeg 1098 i 848, odnosno svi sa jednostrukom stražnjom vilicom.
Isti sistem imaju i motori sa klasičnom vilicom: Kawasaki GPZ 750/900 R, ZRX 1200, Gilera SP 01/02 125...na kojima je prilikom natezanja lanca nije toliko primjetno podizanje ili spuštanje stražnjeg dijela motora jer osovina se uvijek nalazi na samo jednoj polutci ekscentrične glave bez obzira bio lanac potpuno popušten ili u dozvoljenoj granici maximalno nategnut.
Ako ovaj sistem koristi i sportski motor koji nema posebno podešavanje visine stražnjeg kraja (novi Ducati 848) onda definitivno odlično funkcionira i na Gileri GP 800 :wink:
Malo se hvataš motora ali dobro neka ti bude .Kao prvo ako se priča o sportskim motorima i vrhunskoj ciklistici (vezano uz zadnju vilicu) znamo da je 916 napustio tu vilicu a 999 usvojio " klasičnu" pa se sad opet radi imagea vratio 1098 na jednoruku :D s tim da je u katalogu dodatne opreme i za one šta nešto znaju i dalje u ponudi KLASIČNA POJAČANA vilica. Kao drugo visina "zadnjeg" djela na 1098 može se štelovati,a što se tiče nemogučnosti štelovanja visine "zadnjeg" dijela 848 je totalna smijada,ali  i to se može rješiti kupnjom štangice sa štelovanjem iz ORIGINALNOG KATALOGA(preporuka DUCATI).Nemoj mi spominjat ĐILERU SP 01 jer se taj motor STVARNO nema čime podičiti osim katastrofalnih rezultata na grobničkom polju.Kawasaki je tvoj ljubimac pa  ti neželim kvarit ljubavnu idilu,u svakom slučaju znamo da si mora na ovu temu doč jer ljubav prema Joki i Yamahi  je neizlječiva.
 
jozo said:
Malo se hvataš motora ali dobro neka ti bude .Kao prvo ako se priča o sportskim motorima i vrhunskoj ciklistici (vezano uz zadnju vilicu) znamo da je 916 napustio tu vilicu a 999 usvojio " klasičnu" pa se sad opet radi imagea vratio 1098 na jednoruku :D s tim da je u katalogu dodatne opreme i za one šta nešto znaju i dalje u ponudi KLASIČNA POJAČANA vilica. Kao drugo visina "zadnjeg" djela na 1098 može se štelovati,a što se tiče nemogučnosti štelovanja visine "zadnjeg" dijela 848 je totalna smijada,ali  i to se može rješiti kupnjom štangice sa štelovanjem iz ORIGINALNOG KATALOGA(preporuka DUCATI).Nemoj mi spominjat SP 01 jer se taj motor STVARNO nema čime podičiti osim katastrofalnih rezultata na grobničkom polju.Kawasaki je tvoj ljubimac pa  ti neželim kvarit ljubavnu idilu,u svakom slučaju znamo da si mora na ovu temu doč jer ljubav prema Joki i Yamahi  je neizlječiva.

Na ovu temu sam se osvrnuo zato što mislim da su tehnička riješenja nekih renomiranih tvornica sasvim funkcionalna i provjerena te ovaj sistem sigurno odlično obavlja svoju funkciju na Gileri GP 800.  Jednostruku vlicu koriste u SBK na 1098, tako da je ipak funkcionalna.
Što se tiće mojih ljubimaca nije bitno koja je marka već kakav je cjelokupni dojam motora :wink:
 
SRAD said:
Na ovu temu sam se osvrnuo zato što mislim da su tehnička riješenja nekih renomiranih tvornica sasvim funkcionalna i provjerena te ovaj sistem sigurno odlično obavlja svoju funkciju na Gileri GP 800.  Jednostruku vlicu koriste u SBK na 1098, tako da je ipak funkcionalna.
Što se tiće mojih ljubimaca nije bitno koja je marka već kakav je cjelokupni dojam motora :wink:
Samo da ti kažem da GP nema jednoruku vilicu,pogledaj malo bolje.Ipak bi to bio malo preveliki projekat za PIAGGIO.
 
Pošto sam nov na ovom forumu, najpre srdačan pozdrav svima maksiskuterašima (pa i ostalima  ).

Vozam X9 500 več 6 godina, pa sad polako stiže vreme za promjenu, za nešto snažnije, bolje. I tako sam se več prošle godine oduševio za GP 800...

Ali...

Najpre sam mislio, da če bit ista mašina kao u Aprilia Mana 850 ali onda sam primjetio, da su joj skinuli sekvencijalni menjač i mogučnost odabira režima rada.
To me veome začudilo i razočaralo. Isto tako bi mogo bit u tu cenu uključen i ABS. Na kraju su me iznenadile i one skuterske prve vilice, očekivo sam one prave motoristične, kao u T-maxa...

I tako na kraju Gileri ostaje kao jedina prednost samo snaga od 75 konja. Ali kad pomislim, da dam 9200€ (kažu, da če otprilike toliko bit kod nas u Sloveniji) samo za onih 35 konja koje ima više od od moga X9 (5700€), to mi je stvarno previše... to ti je otprilike 100€ doplate po konju!  :shock:

Verovatno ču sačekati još ovu godinu, vjerujem, da če i ostali da izbace nešto slično Gileri 800. Možda čak Aprilia - sa agregatom iz Mane i sa svim ostalim komfortom, koji želim...  :)
 
jozo said:
Samo da ti kažem da GP nema jednoruku vilicu,pogledaj malo bolje.Ipak bi to bio malo preveliki projekat za PIAGGIO.

Nisam ni rekao da GP 800 ima jednostruku vilicu :wink:, već ima klasičnu kao i neki već prije navedeni motori ali ima isti sistem dotezanja lanca kao i na jednostrukoj vilici, odnosno putem ekscentra.
Na jednostruku vilicu sam se nadovezao kad si pokudio tu izvedbu i takav sistem dotezanja lanca, a Ducati 1098/848 je koristi u SBK/SS ne samo zbog povratka imidžu već i zbog odličnih rezultata prilikom testiranja novorazvijene vilice. Izgleda da je Ducati uspio uskladiti tradiciju i trkaču funkcionalnost (y)
 
Evo nekoliko slika s današnje prezentacije. Meni se osobno sviđa (y)
 
da je nešto učinit sa tim prednjim djelom, izgleda ko tenk jednostavno preglomazno inače ostatak izgleda super :D
 
mv_agusta said:
da je nešto učinit sa tim prednjim djelom, izgleda ko tenk jednostavno preglomazno inače ostatak izgleda super :D
Ne izgleda ko tenk, nego ko sym joymax :mrgreen:
symjoymax250-8599-003-f.jpg


a zadnji pak kraj(štop svjetlo) je kopija Yamahe Neo's 50 :mrgreen:
yamahaneosle25mars20071kt7.jpg




p.s. zbog ovog sam spojio teme vezane uz gp, ali jebiga mislili ljudi da je to yamaha zavjera pa sad moram ponovo iste poruke pisat :?
 
E da bar ovako izgleda pa bi i ja možda kupia  :LOL:,
 
a toliko lud za njime ipak nisam

do kraja 2009 će ga sigurno i u puli neka šuša naručiti :D, a možda i ne.

ja ga neću naručiti. moram prvo vidjeti ono što naručujem.
u puli je teško i vidjeti, a kamoli probati.
Jedini skuter koji bi kupio bez da probam iz cjenovne kategorije preko 50.000 kn su Majesty i Tmax
Jer ih je toliko ljudi već probalo da mi je to dovoljan razlog za kupnju, a sjedalo im opet nije na podu
kao burgmanima.


 
nakon nekih 200-tinjak km prijeđenih danas na ovoj raketi, ne mogu skinut glupi smjesak s lica. je, teska je, ne zgleda bog zna kako agresivno i sportski, al nema tog koji me moze stic kad krenem na semaforu :mrgreen:
 
Shokrefumi said:
nakon nekih 200-tinjak km prijeđenih danas na ovoj raketi, ne mogu skinut glupi smjesak s lica. je, teska je, ne zgleda bog zna kako agresivno i sportski, al nema tog koji me moze stic kad krenem na semaforu :mrgreen:

A jel' se vilice savijaju?  :mrgreen: