Gilera GP-800 - General Topic

tankam sta stignem  :mrgreen:  tako se i testira  :mrgreen:
imao sam par prilika cak kad mi je i stucnuo , naglo uspori na milisec , i onda kao da se nista nije dogodilo..  :mrgreen:

dobro si se nadovezao, ali pazi na jedan detalj, bar je tako na mom testnom,

ako ides u brijeg ili ako ides nizbrdo zna varirati pokazivac od skoro do pol pun do skroz prazan, bila mi je panika da ne ostanem bez benge, i do delnica sam brojao ono sitno sitno..

natankao sam tamo 18i nesto sitno litara , pa ti vidi , uf da sam ostao bez  :mrgreen:
 
Eladio said:
tankam sta stignem  :mrgreen:  tako se i testira   :mrgreen:
imao sam par prilika cak kad mi je i stucnuo , naglo uspori na milisec , i onda kao da se nista nije dogodilo..  :mrgreen:

dobro si se nadovezao, ali pazi na jedan detalj, bar je tako na mom testnom,

ako ides u brijeg ili ako ides nizbrdo zna varirati pokazivac od skoro do pol pun do skroz prazan, bila mi je panika da ne ostanem bez benge, i do delnica sam brojao ono sitno sitno..

natankao sam tamo 18i nesto sitno litara , pa ti vidi , uf da sam ostao bez  :mrgreen:

Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?
 
to me s tim pokazivačem čudi
ako na X9 nije toliko osjetljiv i praktički se uopće ne pomiće neovisno o uzbrdicama/nizbrdicama - zar se na GP isto tako nije moglo napraviti
 
BobaCH said:
Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?
Ni slučajno ne livaj Inin SUPERPLUS 98. Kosristi samo BS goriva
 
BobaCH said:
Koji bi ti točio? Eurosuper 95 BS ili 98 BS? Koji?
95BS
Ina nema 98BS
 
BobaCH said:
Evo da se nadovežem na Eladia:
(popodnevna vožnjica...solo)

- Premali su mi retrovizori i amen!  :? Kako god ih narihtao, nekoga direktno iza sebe ne vidim.
- Tvornički podešen zadnji ovjes svakako ću sutra našpanati. Premekano, definitivno.
- Vjetrobran se podiže i spušta klikom na gumb, ali razlika dignutog i spuštenog, gotovo nikakva. Vjetar već iznad cca 130 puše direktno u prsa, i to poprilično. Preostaje jedino spolegavanje da se ublaže udari.
- Mjesto za kacigu pod sicem: Nolanka mi ne stane nikak. Jedino da ju zipam!  :mrgreen:
- Okretaji na dva/tri soma malo živčani.
- Težina ful natankanog nije zanemariva i treba razmisliti o parkirnom mjestu prije gašenja motora. Razmisliti o manevarskom prostoru. Nije ga "tek-tako" isparkirati između motora ili auta.
- Da je težak, osječa se i u dužem kontinuiranom zavoju. Treba ga malo rušiti u zavoj. Gurati ga u putanju. Ne znam je li to do težine, ali ne vidim drugi razlog. (molim iskusnije za mišljenje)
- Na oko 150-160 jedno kratko razdoblje (ne znam u kojim je okretajima-nisam stigao pogledati na turnić) također se pojave "vibracije"
- Prednji ovjest dosta mekan. Treba fakat malo privikavanja. Meni se osobno sviđa to jače ukopavanje, ali treba biti oprezan. Nisam isprobavao krajnje granice  8)
- Kočnice - odlične
- Mjesta za suvozača i više nego dovoljno. Fuzići dobro postavljeni.
- Kofer spašava situaciju sa pomanjkanjem prtljažnog prostora, ali nosači koji služe kao rukohvati suvozaču, malo su prenisko. Da su samo 3 - 4 cm viši. Originalni rukohvati imaju tu "dobru" visinu.
- Svjetlo dugo/kratko odlično i po mrklom mraku. (cesta kroz šumu prema Kupi)
- Ćukice jednostavne, pregledne, putni komp isto tako. Vanjska temperatura, temperatura mašine, trip A / B, a i upalilo mi se odbrojavanje za benzinsku ali sam bio preblizu da vidim kak odbrojava.
- Bočna nogara. Ne znam zakaj ali nekak nemam "povjerenja" gledajući 260 kila na toj štangici.
- Ručna kočnica (mogli bi reći parkirna), u svakom slučaju-dobrodošla!
- Zakaj nema 4 žmige? To bi bilo o.k. za takvo prometalo! ("mali" MP3 je imao)
- Potrošnja: javim kad popije cijeli tank gradske vožnje

Za sada, toliko od mene. Ne smatram da su to nedostaci koji bi promijenili moju odluku o kupovini i da sam znao sve ove detalje. Agregat ovog skutera je famozan (dozvolite mi subjektivnost)

P.S.
Eladio, koju benzu tankaš?
Svaka čast na iskrenosti. Ja kad sam kupio x9-500 nisam bio prema sebi ovako iskren, možda zbog toga šta sam bio dao toliko novaca, pa sam pucao od sreće i nijedan nedostatak mi nije smetao.
Uglavnom vidim da se ništa već godinama nije promjenilo. Meni su retrovizori pri većoj brzini padali pa sam stavio fiksne s novog modela. Prednja vilica 0 bodova. Ovjes premekan i na najtvrđem položaju. Bočnu nogaru sam morao zaparati brusilicom jer je motor stajao preravno i na ravnici, a na kosinama bi ga morao okrećat za 180 stupnjeva da ne padne sa "štangice".  Da bi izbjegao to na malim okretajima po gradu sam zapalio kvačilo.
Također su bile vibracije na 130 a preko toga sve OK. Puštanje upravljača ni u snu...
O težini skutera ne bi pričao, a kakav je agregat vrijeme će pokazati


e, da
Vidim da si ga ganjao 170 a nisi ga još razradio
 
BobaCH said:
Na centralnom nogaru pokazivać benge bio je na drugoj-trećoj crvenoj crti rezerve. U lijevom zavoju, cajger odjednom lupi u čaval!..Na nuli..! Useralo sam se  :mrgreen:. Nakon zavoja-sve o.k., ali sam najkraćim putem zaplužio do benzinske. Pa kaj on ima "lijevi i desni tank"? Ono, nekakva pregrada unutar rezervoara..?  :misli:

Eladio, točiš kaj stigneš. O.k., ali ne pitam za tebe nego za motor  :mrgreen:
Šala, šala...Stvarno, kaj točiš' 95-icu, 98-icu..BS..?

uvjek 95 euro, ina OMV tifon itd svejedno  :mrgreen:
 
Nike said:
Svaka čast na iskrenosti. Ja kad sam kupio x9-500 nisam bio prema sebi ovako iskren, možda zbog toga šta sam bio dao toliko novaca, pa sam pucao od sreće i nijedan nedostatak mi nije smetao.
Uglavnom vidim da se ništa već godinama nije promjenilo. Meni su retrovizori pri većoj brzini padali pa sam stavio fiksne s novog modela. Prednja vilica 0 bodova. Ovjes premekan i na najtvrđem položaju. Bočnu nogaru sam morao zaparati brusilicom jer je motor stajao preravno i na ravnici, a na kosinama bi ga morao okrećat za 180 stupnjeva da ne padne sa "štangice".  Da bi izbjegao to na malim okretajima po gradu sam zapalio kvačilo.
Također su bile vibracije na 130 a preko toga sve OK. Puštanje upravljača ni u snu...
O težini skutera ne bi pričao, a kakav je agregat vrijeme će pokazati


e, da
Vidim da si ga ganjao 170 a nisi ga još razradio

Iskrenost, heh, naravno. Znam koliko bi i sam volio da mi netko prije kupovine nečega nabroji nedostatke, a naravno i mane...ovaj, prednosti  :mrgreen:
Za ono kaj je dobro uvijek se nađe mjesta, ali se stvori lažna slika i rasprave teku do u nedogled. Kao što sam spomenuo, čim krenem i čujem brundanje, u glavi se okrene "onaj" prekidač. Obrambeni mehanizam proradi....
-Retrovizori, ok..ionako okrećem glavu. Ništa strašno. Netko ih niti nema.
-Prtljažni prostor..Ma, o.k. Pa nemam obrt za "selidbe"
-Težak? Maj bi bio težak! Pa ne nosim ja njega nego on mene...
-Trese? Pa nek trese, to je 75 konja..

U glavnom, pristanete li na kompromise, uživat će te u svemu što tražite od agregata od 840  kuba i 2 glave brzine. To je sigurno. Isto tako je sigurno da se s GP-om morate "sprijateljiti" što prije jer koliko mi se čini on ne oprašta greške. Pustite li uzde samo na sekundu, na bolan ćete način shvatiti kolika vam je snaga stavljena na raspolaganje.



 
vrlo lijep skuter  (y)
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?
 
dejvid said:
vrlo lijep skuter  (y)
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?

Istina. Mada se nije baš da se ne možeš provlačiti. Probao ja, i o.k. Ionako se ne guram previše, ali ide bez problema ako ne treba puno manevrirati. I da, imajući na umu težinu, zaboravite nekakve "japanke", natikaće ili tenisice sa izlizanim đonom. Treba imati čvrsi neklizajući oslonac kada spustite tu težinu na nogu. Govorim iz iskustva. Standardne tenisice, skliska oznaka na cesti i za sekundu želudac u grlu  :shock:


Sjetio sam se nečeg bitnog. Naime, točenje goriva je radnja kojoj se prilazi jedino trijezan.  :shock:
Otvor je ispod sica na lijevoj strani, totalno nezaštićen od "kapanja" oko ćepa ili ned'obog po lijevoj bočnoj strani skutera. Mogli su iskemijati neki klinac, neko sretnije rješenje.
 
jedino što previše košta, 70 000 kn je stvarno previše tako da će ih biti jako malo u hrvatskoj. Ali je pojava na cesti, da se parkiraš uz R6 sigurno bi ti privukao više pažnje  8)
Koliko su česti servisni intervali? Vjerojatno se treba dugo čekati djelove i bit će prilično skupi.
 
dobro je da se lagano počeja odvijati film s GPom :wink: čestitan vam na kupnji i puno dobrih km-a želim.
 
dejvid said:
vrlo lijep skuter  (y)
Težina mu je mana, ali on nije napravljen za provlačenje po gradu nego za touring.
To je ista mašina unutra koju ima Aprilia Mana, jel tako?
Je
 
dejvid said:
jedino što previše košta, 70 000 kn je stvarno previše tako da će ih biti jako malo u hrvatskoj. Ali je pojava na cesti, da se parkiraš uz R6 sigurno bi ti privukao više pažnje  8)
To sigurno  :LOL:
 
Eladio, just for the record; Max brzina GP-a ne prelazi 200 km/h osim na gilerinom km/satu
Iako se time Piaggio grupa itekako hvali  :misli:
 
Eladio said:
iako nervozan na mimimalnoj brzini,  agregat dolazi na svoje od 40 pa sve do 140, jos nekako ubrzava do 160 i 180 , kasnije pomalo nabire i do 206 , po satu kad dolazi do "blokade"

kako misliš još nekako ubrzava do 160, ja na svom osjetim da počne gubit korak kad treba potjerat preko 140 ali za gp bi očekivao da če letit do 160??
 
čini mi se da san nepravedno zapostavija svog SWa na račun prepucavanja između t-maxa i GPa :LOL:
dok t-max zasigurno nema što tražiti u duelu s GPon :mrgreen: bome nisan siguran da ga sa SWon nebi skinija na ubrzanjima :kisa: