Nike
Active member
Kupili Malossi ispuhCortez said:...i uglavnom odustali i kupili Silverwing.
Kupili Malossi ispuhCortez said:...i uglavnom odustali i kupili Silverwing.
Nike said:Kupili Malossi ispuh
CatchME said:nije sigurno ali pretpostavljam jer 80KS bi trebalo bez beda povuči do dve glave,mislim ovaj duplo spabiji ide 160km/h pa bi tako ovaj morao ići toliko,ali mene možda više zanima ubrzanje koje bude za skuter fakat opako,ona krajnja me toliko ni ne zanima,isto tako ležanje,promjer kotača itd bude bilo zanimljivo.
mislim da treba pričekati da dođe a onda ga provozati a ako nebude preskup možda i piknuti,samo brijem da bude koštao najmanje 75 000kn a brijem da bude oko 80-tak
zato sam i napisao :jesus:Cortez said:Yep, Malossi ispuh transformira ovjes iz lelujave fotelje u pravog sportaka.
nisam počeojoke said:Cortez i nike, što vama znači ova prepiska, malossi, silver, burgman, pojasnite malo
CatchME said:2Cortez: fora je da pričamo o skuteru koji još ne postoji,ja pričam o ubrzanju i razmišljam kako će ići i ležati a ne o motorima,a za te pare se može kupiti bilo kakav rabljeni motor pošto pričamo o 10 000 E , tako da nije bitno što se može kupiti za te pare i jel isplatljivije nego tema je NEXUS 850.....
joke said:Cortez i nike, što vama znači ova prepiska, malossi, silver, burgman, pojasnite malo
Cortez said:Bezpredmetno je kao bitne stvari postaviti ubrzanje i lezanje i onda gledati skutere uopce, i to vec kad je pola
ove cijene u pitanju.
Rabljeni motor?
Imas desetak novih za te novce sa boljim ubrzanjem i lezanjem.
Nemam apsolutno nista protiv skutera, ali zna se zasto se oni kupuju.
Ubrzanje i handling nisu na popisu razloga za kupovinu skutera.
Cortez said:Vise-manje je poznato da je Silverwing ispred Burgmana po pitanju handlinga, a Nike bi to popravio
ispuhom.
:misli:
dok god mu u prometnoj piše "Oblik karoserije: SKUTER" do tada je skuter :wink:Pec said:burgman je hibrid
aaaaaaaaaaCortez said:Vise-manje je poznato da je Silverwing ispred Burgmana po pitanju handlinga, a Nike bi to popravio
ispuhom.
:misli:
Pec said:AN650 burgman je klasa za sebe i nezahvalno ga je uspoređivati sa ostalim skuterima. Družio sam se s burgmanom oko 1500 km i početna odbojnost (radi meni ne baš lijepe vanjštine) je na kraju prerasla u veliku simpatiju. Osim BMW K1200LT to je najudobniji motor koji sam vozio. Model 2006 ima odličan ABS (opet najbolji koji sam probao). Nezahvalno ga je uspoređivati s ostalim skuterima jer iako im je naoko sličan on nema motor u sklopu stražnje vilice već ima klasičnu stražnju motociklističku vilicu (male neovješene mase) a motor mu je uklješten unutar rešetkastog okvira. Variomat mu nije mehanički upravljan valjčićima nego elektromotorom pa tako osim "sportskog" i "ekono" načina rada variomata ima imogučnost i sekvencionalnog mijenjanja 6 brzina. Okvir i ovjes odlično izdržava snagu od 50-tak (ne sječam se točno koliko) Ks. Ukratko - lijepo je biti snob.
Ideja je odlična - popodne ako uhvatim vremena otvorit ću topic o tom izvanrednom motoskuterhibridu .joke said:Slijedom vaših nastojanja da skrenete temu pošto-poto na Burgmana najbolje bi bilo da ja razdjelim temu i otvorim novi Burgman 650 topic.
Pec hvala ti na opisu, ali mislim da osim što to nije topic u nekoliko stvari ipak nisi u pravu. Naime Burgman je definitivno skuter, nema klasičnu moto-vilicu, jedan krak njegove vilice je mehanički sklop pun zupčanika i kao takav je poprilična gibljiva masa (isto kao kod T-max), a njegova točna snaga je 55 KS.
Kako se i ja često družim sa velikom večinom skutera na tržištu, osbno me kod njega nervira velika masa koja ga čini nepraktičnim i gotovo nepokretljivim bez upaljenog motora (čak bi i rikverc dobro došao)