Gilera Nexus 850 RAZOČARANJE

Cortez said:
...i uglavnom odustali i kupili Silverwing.
Kupili Malossi ispuh
 
Nike said:
Kupili Malossi ispuh

Yep, Malossi ispuh transformira ovjes iz lelujave fotelje u pravog sportaka.
 
CatchME said:
nije sigurno ali pretpostavljam jer 80KS bi trebalo bez beda povuči do dve glave,mislim ovaj duplo spabiji ide 160km/h pa bi tako ovaj morao ići toliko,ali mene možda više zanima ubrzanje koje bude za skuter fakat opako,ona krajnja me toliko ni ne zanima,isto tako ležanje,promjer kotača itd bude bilo zanimljivo.
mislim da treba pričekati da dođe a onda ga provozati a ako nebude preskup možda i piknuti,samo brijem da bude koštao najmanje 75 000kn a brijem da bude oko 80-tak

Pogledaj sto Kawasaki nudi za te novce.. ako te zanima ubrzanje.
 
Cortez said:
Yep, Malossi ispuh transformira ovjes iz lelujave fotelje u pravog sportaka.
zato sam i napisao  :jesus:
 
Cortez i nike, što vama znači ova prepiska, malossi, silver, burgman, pojasnite malo
 
joke said:
Cortez i nike, što vama znači ova prepiska, malossi, silver, burgman, pojasnite malo
nisam počeo
 
2Cortez: fora je da pričamo o skuteru koji još ne postoji,ja pričam o ubrzanju i razmišljam kako će ići i ležati a ne o motorima,a za te pare se može kupiti bilo kakav rabljeni motor pošto pričamo o 10 000 E , tako da nije bitno što se može kupiti za te pare i jel isplatljivije nego tema je NEXUS 850.....
 
CatchME said:
2Cortez: fora je da pričamo o skuteru koji još ne postoji,ja pričam o ubrzanju i razmišljam kako će ići i ležati a ne o motorima,a za te pare se može kupiti bilo kakav rabljeni motor pošto pričamo o 10 000 E , tako da nije bitno što se može kupiti za te pare i jel isplatljivije nego tema je NEXUS 850.....

Bezpredmetno je kao bitne stvari postaviti ubrzanje i lezanje i onda gledati skutere uopce, i to vec kad je pola
ove cijene u pitanju.

Rabljeni motor?
Imas desetak novih za te novce sa boljim ubrzanjem i lezanjem.

Nemam apsolutno nista protiv skutera, ali zna se zasto se oni kupuju.
Ubrzanje i handling nisu na popisu razloga za kupovinu skutera.
 
joke said:
Cortez i nike, što vama znači ova prepiska, malossi, silver, burgman, pojasnite malo

Vise-manje je poznato da je Silverwing ispred Burgmana po pitanju handlinga, a Nike bi to popravio
ispuhom.

:misli:
 
Cortez said:
Bezpredmetno je kao bitne stvari postaviti ubrzanje i lezanje i onda gledati skutere uopce, i to vec kad je pola
ove cijene u pitanju.

Rabljeni motor?
Imas desetak novih za te novce sa boljim ubrzanjem i lezanjem.

Nemam apsolutno nista protiv skutera, ali zna se zasto se oni kupuju.
Ubrzanje i handling nisu na popisu razloga za kupovinu skutera.

Ovo je podforum skuteri i trebao bi se toga držat, osim toga sam postavljač teme ti govori da ga motori ne zanimaju stoga ih je suvišno uvlačiti u temu
 
Cortez said:
Vise-manje je poznato da je Silverwing ispred Burgmana po pitanju handlinga, a Nike bi to popravio
ispuhom.

:misli:

U posljednim utrkama Maxi kupa u Italiji Silverwing je osvojio 1. mjesta, ali dvojbeno je da li je stvar u vozilu ili u vozaču, jer je isti "zaprijetio" da če iduču godinu voziti s modelom od 400 ccm.
S druge strane poznato je i dokazano da su najsportskiji skuteri(po svim parametrima) iz maxi klase T-max i Nexus 500,
Tema je skrenula bezrazložno na Burgmana jer sam ga ja naveo kao skuter koji snobovi kupuju jer misle da je "naj" ako ima največu zapremninu. Zato će istima biti izuzetno "napet" i ovaj Nexus od 850 ccm. (y)
 
AN650 burgman je klasa za sebe i nezahvalno ga je uspoređivati sa ostalim skuterima. Družio sam se s burgmanom oko 1500 km i početna odbojnost (radi meni ne baš lijepe vanjštine) je na kraju prerasla u veliku simpatiju. Osim BMW K1200LT to je najudobniji motor koji sam vozio. Model 2006 ima odličan ABS (opet najbolji koji sam probao). Nezahvalno ga je uspoređivati s ostalim skuterima jer iako im je naoko sličan on nema motor u sklopu stražnje vilice već ima klasičnu stražnju motociklističku vilicu (male neovješene mase) a motor mu je uklješten unutar rešetkastog okvira. Variomat mu nije mehanički upravljan valjčićima nego elektromotorom pa tako osim "sportskog" i "ekono" načina rada variomata ima imogučnost i sekvencionalnog mijenjanja 6 brzina. Okvir i ovjes odlično izdržava snagu od 50-tak (ne sječam se točno koliko) Ks. Ukratko - lijepo je biti snob.
 
Cijenim tvoje postove, nadasve, ali daj ispravi ono motor u skuter, jer će pojedinci odma skočit, da Burgman nije motor.
 
Pec said:
burgman je hibrid  :mrgreen:
dok god mu u prometnoj piše "Oblik karoserije: SKUTER" do tada je skuter  :wink:
 
Cortez said:
Vise-manje je poznato da je Silverwing ispred Burgmana po pitanju handlinga, a Nike bi to popravio
ispuhom.

:misli:
aaaaaaaaaa
Pričam šta ljudi kupuju u mene, jer drugo ništa nemaju za kupit za Burgmana. Ne bi ja ništa popravio.
Malossi samo ispuh prodaje za Burgmana, ovjese ne...................
Evo ti link pa se uvjeri

http://www.malossi.com/Catalogo/Cata_Main.asp?Marca=290&Famiglia=0&Modello=MO/SUBU650&LastCod=undefined&LastMod=undefined

Odustajem od daljnje rasprave, ne da mi se  :palacdolje:
 
Pec said:
AN650 burgman je klasa za sebe i nezahvalno ga je uspoređivati sa ostalim skuterima. Družio sam se s burgmanom oko 1500 km i početna odbojnost (radi meni ne baš lijepe vanjštine) je na kraju prerasla u veliku simpatiju. Osim BMW K1200LT to je najudobniji motor koji sam vozio. Model 2006 ima odličan ABS (opet najbolji koji sam probao). Nezahvalno ga je uspoređivati s ostalim skuterima jer iako im je naoko sličan on nema motor u sklopu stražnje vilice već ima klasičnu stražnju motociklističku vilicu (male neovješene mase) a motor mu je uklješten unutar rešetkastog okvira. Variomat mu nije mehanički upravljan valjčićima nego elektromotorom pa tako osim "sportskog" i "ekono" načina rada variomata ima imogučnost i sekvencionalnog mijenjanja 6 brzina. Okvir i ovjes odlično izdržava snagu od 50-tak (ne sječam se točno koliko) Ks. Ukratko - lijepo je biti snob.

Slijedom vaših nastojanja da skrenete temu pošto-poto na Burgmana najbolje bi bilo da ja razdjelim temu i otvorim novi Burgman 650 topic.
Pec hvala ti na opisu, ali mislim da osim što to nije topic u nekoliko stvari ipak nisi u pravu. Naime Burgman je definitivno skuter, nema klasičnu moto-vilicu, jedan krak njegove vilice je mehanički sklop pun zupčanika i kao takav je poprilična gibljiva masa (isto kao  kod T-max), a njegova točna snaga je 55 KS.
Kako se i ja često družim sa velikom večinom skutera na tržištu, osbno me kod njega nervira velika masa koja ga čini nepraktičnim i gotovo nepokretljivim bez upaljenog motora (čak bi i rikverc dobro došao)
 
joke said:
Slijedom vaših nastojanja da skrenete temu pošto-poto na Burgmana najbolje bi bilo da ja razdjelim temu i otvorim novi Burgman 650 topic.
Pec hvala ti na opisu, ali mislim da osim što to nije topic u nekoliko stvari ipak nisi u pravu. Naime Burgman je definitivno skuter, nema klasičnu moto-vilicu, jedan krak njegove vilice je mehanički sklop pun zupčanika i kao takav je poprilična gibljiva masa (isto kao  kod T-max), a njegova točna snaga je 55 KS.
Kako se i ja često družim sa velikom večinom skutera na tržištu, osbno me kod njega nervira velika masa koja ga čini nepraktičnim i gotovo nepokretljivim bez upaljenog motora (čak bi i rikverc dobro došao)
Ideja je odlična - popodne ako uhvatim vremena otvorit ću topic o tom izvanrednom motoskuterhibridu  :mrgreen:.



Burgman stvarno nema klasičnu moto vilicu ali ono što on ima joj je nalik i vrlo je slično kardanu samo umjesto vratila koristi prijenos momenta zupčanicima.



No poanta je u tome da je takva vilica petnaestak puta lakša od od klasične izvedbe skuter vilice kod koje je i vrlo teški motor dio vilice pa ima vrlo  velike neovješene mase što je dinamički izrazito nepoviljno.
Težina burgmana se osjeti ali se ona osjeti i kod ostalih "krava" pa tako i nexusa 500 koji je lakši za 19 kg (znači ne baš puno)  :mrgreen: .
 
Ja imam 174 cm i 78 kg, Nexusa, Silvera, T-max normalno guram nogama dok sjedim, čak i unazad. Ali Burgmana brate jedva mičem, nazad nikako. Toliko mi je taj problem izražen da mi cijeli skuter čini izuzetno nepraktičnim za grad, ili bar za "nas" nižeg rasta