Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

sssss said:
pa sve imam na kompu, što ne znači da se ne može isprintati ili ti mogu pokušati na mail poslati iako je dosta velik file, ako te nešto konkretno zanima, reci pa ti pogledam, a za sve ostalo nekako se već dogovorimo....

Ma ne treba mi ništa konkretno, nego onako, čisto reda radi sam mislio ako imaš i ako ti nebi bio preveliki problem poslati mi to na email tu na posao gdje imam ADSL pa da imam.
 
Ljubo_01 said:
Ma ne treba mi ništa konkretno, nego onako, čisto reda radi sam mislio ako imaš i ako ti nebi bio preveliki problem poslati mi to na email tu na posao gdje imam ADSL pa da imam.

ok, pošalji mi mail na PP pa ti pokušam poslati....

FZ1 said:
ssssssss jel imas mozda service manual za GSXR1000 k7?

ne, samo od k1 do k5, kao što sam napisala.....
 
Pozdrav ekipa! Evo novi sam na forumu i imam jedno pitanje.
Pregledavajuci starije teme,vidio sam temu od Zvonka Situma di opisuje skidanje brzinske blokade na svojoj hayabusi,posto i ja evo imam hayabusu 06 god. interesira me dali je postupak isti s obzirom na razliku u godistima,i koliko mi je uopce pametno to radit?
 
ajd eto i mene u temi ...

i ja vozim GSXR butelju ...  8)
 
elektricar86 said:
Pozdrav ekipa! Evo novi sam na forumu i imam jedno pitanje.
Pregledavajuci starije teme,vidio sam temu od Zvonka Situma di opisuje skidanje brzinske blokade na svojoj hayabusi,posto i ja evo imam hayabusu 06 god. interesira me dali je postupak isti s obzirom na razliku u godistima,i koliko mi je uopce pametno to radit?
postupak je potpuno isti...a sad jel ti to treba i jel pametno ili ne-to moraš sam odlučit...
 
zvonko situm said:
postupak je potpuno isti...a sad jel ti to treba i jel pametno ili ne-to moraš sam odlučit...
U svakom slucaju bi volija to probat napravit da vidim efekat,a pod "pametno" sam mislio rec dali bi ta preinaka mogla imati neki stetan utjecaj po sam agregat,koje je vase misljenje?
Takodjer bi volio vidit ako imate koju sliku od tog kabela,da budem 100% siguran,da ne odsjecem koju krivu zicu.  :mrgreen:
 
elektricar86 said:
U svakom slucaju bi volija to probat napravit da vidim efekat,a pod "pametno" sam mislio rec dali bi ta preinaka mogla imati neki stetan utjecaj po sam agregat,koje je vase misljenje?
Takodjer bi volio vidit ako imate koju sliku od tog kabela,da budem 100% siguran,da ne odsjecem koju krivu zicu.  :mrgreen:
prije tog zahvata na ebay-u na licitaciji kupi instrument tablu do 360km/h ..
imaš jedan jedini kabl sa tri žice i bijelim trokutastim konektorom i on izlazi uz dekl kvačila sa gornje strane...i da hočeš pogriješit nemožeš !! tvoj motor sad ide u 6.brzini max.10000 okretaja...  moj ide 10500-10600 kako-kad...nekad neče preko 10300...ovisi kakvo gorivo dobiješ..kakav je vjetar...temperatura...  sva potreba ovog zahvata je samo u tome da možeš reči kako ti motor ide ko sam vrag !!
 
zvonko situm said:
prije tog zahvata na ebay-u na licitaciji kupi instrument tablu do 360km/h ..
imaš jedan jedini kabl sa tri žice i bijelim trokutastim konektorom i on izlazi uz dekl kvačila sa gornje strane...i da hočeš pogriješit nemožeš !! tvoj motor sad ide u 6.brzini max.10000 okretaja...  moj ide 10500-10600 kako-kad...nekad neče preko 10300...ovisi kakvo gorivo dobiješ..kakav je vjetar...temperatura...   sva potreba ovog zahvata je samo u tome da možeš reči kako ti motor ide ko sam vrag !!
Zanimalo bi me jos par informacija.
Dali je nakon tog zahvata potrebno spojiti motor na komp i izvrsiti bilo kakvo stelovanje,i dali mi je neophodno ugradit tablu do 360kmh?
Ako sam iz vaseg objasnjenja dobro shvatio,ja presjecem roza zicu i onaj kraci dio koji ide prema konektoru preko otpornika premostim na crnu zicu-prije konektora? Ispravite me ako grijesim.

Vi ste u svojoj temi,jos onda,rekli da se vasa masina poslje ovog zahvata bez problema zavrti na 11500,sad ste spomenuli cifru od 10500,pa mi bas nije jasno,ako biste mi mogli malo objasnit.

Jos jedno pitanje nevezano za ovo,naime od kad je motor bio nov pa sve donedavno,znalo mi se desit vise puta da nisam iz prve mogao ubacit u 6.brzinu,nego mi je mjenjac ostao u leru izmedju 5. i 6. uz glasan zvuk grebanja u mjenjacu i jake vibracije na papucici mjenjaca.
Jeli moguce da je do tvornicke greske,ili je to boljka na svim Hayabusama,da se teze ubacuje u 6.?
 
elektricar86 said:
Zanimalo bi me jos par informacija.
Dali je nakon tog zahvata potrebno spojiti motor na komp i izvrsiti bilo kakvo stelovanje,i dali mi je neophodno ugradit tablu do 360kmh?
Ako sam iz vaseg objasnjenja dobro shvatio,ja presjecem roza zicu i onaj kraci dio koji ide prema konektoru preko otpornika premostim na crnu zicu-prije konektora? Ispravite me ako grijesim.

Vi ste u svojoj temi,jos onda,rekli da se vasa masina poslje ovog zahvata bez problema zavrti na 11500,sad ste spomenuli cifru od 10500,pa mi bas nije jasno,ako biste mi mogli malo objasnit.

Jos jedno pitanje nevezano za ovo,naime od kad je motor bio nov pa sve donedavno,znalo mi se desit vise puta da nisam iz prve mogao ubacit u 6.brzinu,nego mi je mjenjac ostao u leru izmedju 5. i 6. uz glasan zvuk grebanja u mjenjacu i jake vibracije na papucici mjenjaca.
Jeli moguce da je do tvornicke greske,ili je to boljka na svim Hayabusama,da se teze ubacuje u 6.?
tablu uzmeš čisto iz estetskih razloga ali i zato što če ti kazaljka svakako na original tabli ostajati na graničniku na 300 -tablu nije nužno mijenjat !
u svim brzinama osim u 6.če ti se motor vrtit do 11500 okr. i u 5.češ iči preko 300    ali u 6.na 10500 ideš 315 km/h-ZAPRAVE !!
Hayabuse imaju između 5 i 6 brzine malo veči tj.duži hod nego između ostalih brzina i to je tako..na tebi je da to znaš i naučiš se na to... korisno je papučicu mjenjača malo spustit tako da pri šaltanju to neradiš plitko-tj.nemoraš u tom slučaju puno dizat nogu !! ja na svojim motorima obavezno prebacim polugice tako da uvijek vozim sa kontra mjenjačem...prva gore a sve ostale prema dolje-ja tako puno brže šaltam ali imam i bolji osječaj za mjenjač... dakle s tvojim mjenjačem je sve ok.ali vodi računa da nefulaš ta prešaltavanja....
 
zvonko situm said:
tablu uzmeš čisto iz estetskih razloga ali i zato što če ti kazaljka svakako na original tabli ostajati na graničniku na 300 -tablu nije nužno mijenjat !
u svim brzinama osim u 6.če ti se motor vrtit do 11500 okr. i u 5.češ iči preko 300     ali u 6.na 10500 ideš 315 km/h-ZAPRAVE !!
Hayabuse imaju između 5 i 6 brzine malo veči tj.duži hod nego između ostalih brzina i to je tako..na tebi je da to znaš i naučiš se na to... korisno je papučicu mjenjača malo spustit tako da pri šaltanju to neradiš plitko-tj.nemoraš u tom slučaju puno dizat nogu !! ja na svojim motorima obavezno prebacim polugice tako da uvijek vozim sa kontra mjenjačem...prva gore a sve ostale prema dolje-ja tako puno brže šaltam ali imam i bolji osječaj za mjenjač... dakle s tvojim mjenjačem je sve ok.ali vodi računa da nefulaš ta prešaltavanja....
Hvala na informacijama.
Sutra cu ja na poslu uzet otpornik,pa cu kad dodjem doma to zalemit i isprobat.
A sta se tice papucice mjenjaca,probao sam je ja vec spustit za jedan zubac,ali mi je,kad sam nosio cizme,bilo jako nezgodno za mjenjat.
U patikama nije bilo problema,ali posto sam vecinu vremena na motoru u cizmama vratio sam opet na tvornicki polozaj.

Sta za napravit takav kontra mjenjac treba kupiti neki dodatni kit,ili se samo presloze original poluguce?
 
elektricar86 said:
Hvala na informacijama.
Sutra cu ja na poslu uzet otpornik,pa cu kad dodjem doma to zalemit i isprobat.
A sta se tice papucice mjenjaca,probao sam je ja vec spustit za jedan zubac,ali mi je,kad sam nosio cizme,bilo jako nezgodno za mjenjat.
U patikama nije bilo problema,ali posto sam vecinu vremena na motoru u cizmama vratio sam opet na tvornicki polozaj.

Sta za napravit takav kontra mjenjac treba kupiti neki dodatni kit,ili se samo presloze original poluguce?
samo okreneš polugicu koja ide na osovinu mjenjača i morat češ snizit glavu jednog vijka koji priteže nosač bočne nogare da ti polugica ne zapinje za nju .... i to je to
 
Znaci ja moram namjestit da mi polugica koja dolazi na osovinu mjenjaca,ustvari bude s njezine donje strane,a ne kao dosad s gornje,a da vijak kojim se priteze aluminijska obujmica,naravno,gleda prema gore,istina?
Ovaj drugi vijak cu lako rijesit s malo brusenja,ako je samo to.

Jos bi vas pitao koje postavke ovjesa vi koristite za voznju po cesti,jer ja sam namjestio prema user manualu,kako oni pisu na "tvrđe",ali svejedno osjetim da mi motor pri jacem nagibu lagano "pliva",isto tako nebi volio pretjerat s tvrdocom,pa bi mi par informacija dobro doslo.
 
elektricar86 said:
Znaci ja moram namjestit da mi polugica koja dolazi na osovinu mjenjaca,ustvari bude s njezine donje strane,a ne kao dosad s gornje,a da vijak kojim se priteze aluminijska obujmica,naravno,gleda prema gore,istina?....

Ja ti nebi preporučio da okrećeš polugu.

Zvonko je vjerojatnije vozio motore sa piste i već se naučio na taj načina šaltanja ali problem je slijedeći, ili ćeš dati nekome motor pa će ga taj razvrtiti u nekoj brzini na 10000 /ok i onda umjesto u veću zabiti u manju jer će u tom adrelinskom šoku zaboraviti da si mu rekao da si okrenuo mjenjač ili ćeš ti to napraviti nekom drugom tko ti iz neznam kojeg razloga posudi motor.
To ti ima smisla raditi za pistu ali tebi za cestu i svaki dan ....
 
kad sam prvi puta vozio "naopaki" mjenjač, trebalo mi je cca 11,8 sekundi da se potpuno adaptiram na njega .. ;)
 
strasilo said:
kad sam prvi puta vozio "naopaki" mjenjač, trebalo mi je cca 11,8 sekundi da se potpuno adaptiram na njega .. ;)

Koliko dugo i koliko opušteno si vozio?
A i to ti je poprilično dosta vremena da se zaje... kada sjedneš na neki drugi motor sa standarnim rasporedom. U 11,8 sek si već na 200+ km/h  :jesus:
 
elektricar86 said:
Znaci ja moram namjestit da mi polugica koja dolazi na osovinu mjenjaca,ustvari bude s njezine donje strane,a ne kao dosad s gornje,a da vijak kojim se priteze aluminijska obujmica,naravno,gleda prema gore,istina?
Ovaj drugi vijak cu lako rijesit s malo brusenja,ako je samo to.

Jos bi vas pitao koje postavke ovjesa vi koristite za voznju po cesti,jer ja sam namjestio prema user manualu,kako oni pisu na "tvrđe",ali svejedno osjetim da mi motor pri jacem nagibu lagano "pliva",isto tako nebi volio pretjerat s tvrdocom,pa bi mi par informacija dobro doslo.
vijak je bolje odnijet kod tokara da ga uredno snizi...a ovjes češ morat otvrdnjavat u sabijanju dok nedobiješ mirnoču...to ipak moraš sam napravit po svom filingu...
 
Ljubo_01 said:
Ja ti nebi preporučio da okrećeš polugu.

Zvonko je vjerojatnije vozio motore sa piste i već se naučio na taj načina šaltanja ali problem je slijedeći, ili ćeš dati nekome motor pa će ga taj razvrtiti u nekoj brzini na 10000 /ok i onda umjesto u veću zabiti u manju jer će u tom adrelinskom šoku zaboraviti da si mu rekao da si okrenuo mjenjač ili ćeš ti to napraviti nekom drugom tko ti iz neznam kojeg razloga posudi motor.
To ti ima smisla raditi za pistu ali tebi za cestu i svaki dan ....
A glej,to bi napravio bas radi prije spominjanih problema ubacivanja u 6.,znalo mi se desit da mi ostaje izmedju 5. i 6. u leru,pa mislim da bi time rijesio problem.
Vjerujem da bi mi trebalo određeno vrijeme privikavanja na novi raspored,mozda bi mi 11,8 sek. bilo premalo  :mrgreen: ali sve se da naucit.
A sta se tice posuđivanja motora nekome,i sada to napravim vrlo rijetko,a mislim da bi to poslje ove preinake postalo "nema sanse".
 
Ljubo_01 said:
Koliko dugo i koliko opušteno si vozio?
A i to ti je poprilično dosta vremena da se zaje... kada sjedneš na neki drugi motor sa standarnim rasporedom. U 11,8 sek si već na 200+ km/h  :jesus:
recimo da sam vozio Kranjecovog suzukija po Grobniku ..... vrlo opušteno .. ;)
 
zvonko situm said:
vijak je bolje odnijet kod tokara da ga uredno snizi...a ovjes češ morat otvrdnjavat u sabijanju dok nedobiješ mirnoču...to ipak moraš sam napravit po svom filingu...
Iskreno,nisam bas ni siguran kako izgleda taj vijak,jer nisam do sada obracao pozornost na njega,ali nije mi problem ni otic do tokara.
Jeli se sabijanje steluje na onom vijku u sredini matice za kontrolu tvrdoce opruge?
 
sssss said:
ja ih imam sve na engleskom, poneki na njemačkom.....

za Hayabusu : 1999-2000, 2001, 2002
gsxr1100 : sve od 1986 do 1998 (da ne nabrajam svaki)
gsxr1000 : 2001, 2003-2004, 2005
gsxr750 : 1986, 1991, 1992-1995, 1996, 2000-2002
gsxr600 : 1997-2000, 2004

..... itd, itd.... uglavnom od suzukia skoro sve, ali i ostale japance.... ukupno preko 150 manuala, pa ako netko negdje zašteka i treba nešto, nije problem zaviriti u njih....
kakvi su to manuali? user ili repair. user iman ali bi mi triba repair za gsxr 750/1100 iz 1991.g.