Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

strasilo said:
kad sam prvi puta vozio "naopaki" mjenjač, trebalo mi je cca 11,8 sekundi da se potpuno adaptiram na njega .. ;)
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
 
elektricar86 said:
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?

Ja sam davno pokušao i nije mi baš išlo glatko.  :( Sada na motoru imam mogućnost premještanja da bude obratno (ili ispravno, kako ko shvaća), ali ne bi baš  :misli:
 
elektricar86 said:
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
ako imaš želju i potrebu, naviknut ćeš se lako .... ako ti ne treba, nemoj niti pokušavati ...  (y)
 
strasilo said:
ako imaš želju i potrebu, naviknut ćeš se lako .... ako ti ne treba, nemoj niti pokušavati ...  (y)
Isto kak ljudi briju za automatski i manualni mjenjač u autu...
a obično nisu ni probali...
sve se može kad se hoće :mrgreen:
 
Upravo sam se vratio iz garaze,isprobao sam Zvonkovu metodu skidanja blokade,doduse samo na mjestu u leru,jer je vani lose vrijeme,ali mogu reci da se masina sada bez problema zavrti na 11500  :mrgreen: tocno kako je Zvonko opisao,da prodje ovo sugavo vrijeme napravit cu probu i na cesti.

Imam dva pitanja za Zvonka
Jeli moguce da se nakon ove preinake malo smanjio ler gas,otprilike 300 okr.?
I koju tocno polugu se preokrene,dali onu po kojoj gazis nogom,ili onu koja ide do osovinice mjenjaca? Jer sam malo gledao,ali vise nisam siguran ko prije sta tocno treba napravit.

@Strasilo,taj mjenjac cu probat svakako okrenut,mislim da ce mi tako bit lakse saltat.
 
elektricar86 said:
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
kad jednom provozaš s takvim mjenjačem nikad više nečeš vozit sa "normalnim"
 
zvonko situm said:
kad jednom provozaš s takvim mjenjačem nikad više nečeš vozit sa "normalnim"
Ja uvjek kazem "Triba provati za znati",ali vjerujem da je zanimljivo,i definitivno drukcije.
 
elektricar86 said:
Upravo sam se vratio iz garaze,isprobao sam Zvonkovu metodu skidanja blokade,doduse samo na mjestu u leru,jer je vani lose vrijeme,ali mogu reci da se masina sada bez problema zavrti na 11500  :mrgreen: tocno kako je Zvonko opisao,da prodje ovo sugavo vrijeme napravit cu probu i na cesti.
Imam dva pitanja za Zvonka
Jeli moguce da se nakon ove preinake malo smanjio ler gas,otprilike 300 okr.?
I koju tocno polugu se preokrene,dali onu po kojoj gazis nogom,ili onu koja ide do osovinice mjenjaca? Jer sam malo gledao,ali vise nisam siguran ko prije sta tocno treba napravit.

@Strasilo,taj mjenjac cu probat svakako okrenut,mislim da ce mi tako bit lakse saltat.
nemoj sad jurcat bez veze i napravit kakav belaj... sad ti je motor brutalniji u svakoj brzini jer više nezna u kojem si stupnju prijenosa a zadao si mu najjaču mapu i radi ti stalno po njenim parametrima !!! znači budi oprezan sa gasom !
ler gas se smanjio zato što kompjuter misli da je u petoj brzini -dakle "u pokretu je i otvoren je gas" a ustvari sad je motor na mjestu i klapna u airboxu je zatvorena ....kužiš...sad kad motor radi na mjestu i u leru je -kad stiščeš kvačilo ler gas se povečeva i obrnutu....sve je to normalno !!
trebaš okrenuti za 180 stupnjeva onaj komad koji je stegnut na osovinu mijenjača koja izlazi iz mašine !
 
elektricar86 said:
Ja uvjek kazem "Triba provati za znati",ali vjerujem da je zanimljivo,i definitivno drukcije.
drastično brže i preciznije se šalta  (y)
 
zvonko situm said:
drastično brže i preciznije se šalta  (y)
Idem sada opet u garazu vidit i probat kako to ide,pa ako sta ne bude jasno cu vas pitat.

Hvala jos jednom na svim informacijama.
 
Evo mene iz garaze,skinuo sam vijak od bocnog nogara,papucicu mjenjaca i probao je okrenut,sad sam siguran kako to ide.
Vijak cu odnijet kod rodjaka da ga on sutra na poslu obradi,na tokarskom,pa da mogu to sutra namontirat.

@Zvonko,vezano za onu preinaku od prije,ja sam otpornik i zice gdje sam ga zalemio sve skupa izolirao obicnom izolir trakom,pa me zanima dali bi bilo pametno stavit neki buzir otporan na temperaturu,s obzirom na toplinu koju razvija masina,bojim se da se traka ne odljepi.
 
elektricar86 said:
Evo mene iz garaze,skinuo sam vijak od bocnog nogara,papucicu mjenjaca i probao je okrenut,sad sam siguran kako to ide.
Vijak cu odnijet kod rodjaka da ga on sutra na poslu obradi,na tokarskom,pa da mogu to sutra namontirat.

@Zvonko,vezano za onu preinaku od prije,ja sam otpornik i zice gdje sam ga zalemio sve skupa izolirao obicnom izolir trakom,pa me zanima dali bi bilo pametno stavit neki buzir otporan na temperaturu,s obzirom na toplinu koju razvija masina,bojim se da se traka ne odljepi.
...glava vijka tamo gdje nasjeda gedora če ostati svega 5-6 mm pa prije nego budeš stezao taj vijak-OBAVEZNO ga namaži ziherungom protiv otpuštanja i dobro stegni taj vijak !!
izoliraj dobro i nije nužno ništa posebno...važno je da ne dodirne masu....
 
zvonko situm said:
...glava vijka tamo gdje nasjeda gedora če ostati svega 5-6 mm pa prije nego budeš stezao taj vijak-OBAVEZNO ga namaži ziherungom protiv otpuštanja i dobro stegni taj vijak !!
izoliraj dobro i nije nužno ništa posebno...važno je da ne dodirne masu....
Ma nije problem,stavit cu Loctite na vijak pa ce biti ok.
Zicu sam dobro izolirao,nebi nikako trebala na masu,ali isto tako znam da se izolir traka pocne odljepljivat na temperaturi,pa sam malo zabrinut sta se toga tice,kontrolirat cu ja to nakon nekog vremena,jbga,kad sam cjepidlaka  :mrgreen:
 
Maloprije sam zavidao vijak sta drzi bocni nogar,namjestio mjenjac "naopako" i to je sada ok,ali nisam zadovoljan u potpunosti sta se tice ovog vijka,nakon tokarenja glave vijka morao sam jos izbrusit,tako da mi je ostalo svega 2mm glave.Osim sta nisam mogao jako zategnut,2-3 puta mi je preskocila gedora,pa su se malo zupci na vijku "pojeli",istina stavio sam dosta Loctite-a na vijak pa se nadam da se nece odvidat.

Nekoliko pitanja za Zvonka:
1.Dali taj vijak osim bocnog nogara drzi jos nesto,koliko sam ja uspio vidit ne drzi,ali nisam siguran,i jeli bitno da bude bas jako zategnut?
2.Jeli normalno da mi motor u 6500 tkm potrosi toliko ulja da se ulje u prozorcicu uopce vise ne vidi,motor ima svega 8900 tkm.
3.Koliko bi lanac kad je normalno zategnut trebao ici gore-dole,neki kazu 2cm drugi 3cm,meni sada ide 1cm gore i 1cm dole,znam da je to malo prenategnuto,pa me zanima na koliko tocno da ga podesim,jer sam nisam siguran.
 
elektricar86 said:
Maloprije sam zavidao vijak sta drzi bocni nogar,namjestio mjenjac "naopako" i to je sada ok,ali nisam zadovoljan u potpunosti sta se tice ovog vijka,nakon tokarenja glave vijka morao sam jos izbrusit,tako da mi je ostalo svega 2mm glave.Osim sta nisam mogao jako zategnut,2-3 puta mi je preskocila gedora,pa su se malo zupci na vijku "pojeli",istina stavio sam dosta Loctite-a na vijak pa se nadam da se nece odvidat.

Nekoliko pitanja za Zvonka:
1.Dali taj vijak osim bocnog nogara drzi jos nesto,koliko sam ja uspio vidit ne drzi,ali nisam siguran,i jeli bitno da bude bas jako zategnut?
2.Jeli normalno da mi motor u 6500 tkm potrosi toliko ulja da se ulje u prozorcicu uopce vise ne vidi,motor ima svega 8900 tkm.3.Koliko bi lanac kad je normalno zategnut trebao ici gore-dole,neki kazu 2cm drugi 3cm,meni sada ide 1cm gore i 1cm dole,znam da je to malo prenategnuto,pa me zanima na koliko tocno da ga podesim,jer sam nisam siguran.
samo nosač nogare drži taj vijak -zbog eventualnih vibracija ga je dobro malo bolje pritegnuti...
pa koliko km misliš vozit s istim uljem i koje ulje ti je u motoru ? :misli:
 
zvonko situm said:
samo nosač nogare drži taj vijak -zbog eventualnih vibracija ga je dobro malo bolje pritegnuti...
pa koliko km misliš vozit s istim uljem i koje ulje ti je u motoru ? :misli:
Na prvi servis sam otisao sa 2000km,pa sam trebao sad opet na 8000km,ali mi se u medjuvremenu nabralo 8900,a posto je zima,nije mi se dalo odlazit do Rijeke na servis,otic cu sad da malo zatopli. U motor su na prvom servisu u Puli stavili Shellovo ulje 15-50,neznam tocno koje jer nisam zapamtio a u serv. knjizici ne pise.
Sta kazete na potrosnju ulja,jeli to puno?
I sta kazete za lanac?