elektricar86
Well-known member
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?strasilo said:kad sam prvi puta vozio "naopaki" mjenjač, trebalo mi je cca 11,8 sekundi da se potpuno adaptiram na njega ..
Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?strasilo said:kad sam prvi puta vozio "naopaki" mjenjač, trebalo mi je cca 11,8 sekundi da se potpuno adaptiram na njega ..
FZ1 said:
elektricar86 said:Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
e ovo bi valjalo dignit na zadnje kolozokx said:Stretch Busa, Limo model. Vjerovatno je super filing za autoput.
ako imaš želju i potrebu, naviknut ćeš se lako .... ako ti ne treba, nemoj niti pokušavati ...elektricar86 said:Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
Isto kak ljudi briju za automatski i manualni mjenjač u autu...strasilo said:ako imaš želju i potrebu, naviknut ćeš se lako .... ako ti ne treba, nemoj niti pokušavati ...
kad jednom provozaš s takvim mjenjačem nikad više nečeš vozit sa "normalnim"elektricar86 said:Koliko se je stvarno tesko naviknut na taj nacin saltanja?
Ja uvjek kazem "Triba provati za znati",ali vjerujem da je zanimljivo,i definitivno drukcije.zvonko situm said:kad jednom provozaš s takvim mjenjačem nikad više nečeš vozit sa "normalnim"
nemoj sad jurcat bez veze i napravit kakav belaj... sad ti je motor brutalniji u svakoj brzini jer više nezna u kojem si stupnju prijenosa a zadao si mu najjaču mapu i radi ti stalno po njenim parametrima !!! znači budi oprezan sa gasom !elektricar86 said:Upravo sam se vratio iz garaze,isprobao sam Zvonkovu metodu skidanja blokade,doduse samo na mjestu u leru,jer je vani lose vrijeme,ali mogu reci da se masina sada bez problema zavrti na 11500 tocno kako je Zvonko opisao,da prodje ovo sugavo vrijeme napravit cu probu i na cesti.
Imam dva pitanja za Zvonka
Jeli moguce da se nakon ove preinake malo smanjio ler gas,otprilike 300 okr.?
I koju tocno polugu se preokrene,dali onu po kojoj gazis nogom,ili onu koja ide do osovinice mjenjaca? Jer sam malo gledao,ali vise nisam siguran ko prije sta tocno treba napravit.
@Strasilo,taj mjenjac cu probat svakako okrenut,mislim da ce mi tako bit lakse saltat.
drastično brže i preciznije se šaltaelektricar86 said:Ja uvjek kazem "Triba provati za znati",ali vjerujem da je zanimljivo,i definitivno drukcije.
Idem sada opet u garazu vidit i probat kako to ide,pa ako sta ne bude jasno cu vas pitat.zvonko situm said:drastično brže i preciznije se šalta
...glava vijka tamo gdje nasjeda gedora če ostati svega 5-6 mm pa prije nego budeš stezao taj vijak-OBAVEZNO ga namaži ziherungom protiv otpuštanja i dobro stegni taj vijak !!elektricar86 said:Evo mene iz garaze,skinuo sam vijak od bocnog nogara,papucicu mjenjaca i probao je okrenut,sad sam siguran kako to ide.
Vijak cu odnijet kod rodjaka da ga on sutra na poslu obradi,na tokarskom,pa da mogu to sutra namontirat.
@Zvonko,vezano za onu preinaku od prije,ja sam otpornik i zice gdje sam ga zalemio sve skupa izolirao obicnom izolir trakom,pa me zanima dali bi bilo pametno stavit neki buzir otporan na temperaturu,s obzirom na toplinu koju razvija masina,bojim se da se traka ne odljepi.
Ma nije problem,stavit cu Loctite na vijak pa ce biti ok.zvonko situm said:...glava vijka tamo gdje nasjeda gedora če ostati svega 5-6 mm pa prije nego budeš stezao taj vijak-OBAVEZNO ga namaži ziherungom protiv otpuštanja i dobro stegni taj vijak !!
izoliraj dobro i nije nužno ništa posebno...važno je da ne dodirne masu....
samo nosač nogare drži taj vijak -zbog eventualnih vibracija ga je dobro malo bolje pritegnuti...elektricar86 said:Maloprije sam zavidao vijak sta drzi bocni nogar,namjestio mjenjac "naopako" i to je sada ok,ali nisam zadovoljan u potpunosti sta se tice ovog vijka,nakon tokarenja glave vijka morao sam jos izbrusit,tako da mi je ostalo svega 2mm glave.Osim sta nisam mogao jako zategnut,2-3 puta mi je preskocila gedora,pa su se malo zupci na vijku "pojeli",istina stavio sam dosta Loctite-a na vijak pa se nadam da se nece odvidat.
Nekoliko pitanja za Zvonka:
1.Dali taj vijak osim bocnog nogara drzi jos nesto,koliko sam ja uspio vidit ne drzi,ali nisam siguran,i jeli bitno da bude bas jako zategnut?
2.Jeli normalno da mi motor u 6500 tkm potrosi toliko ulja da se ulje u prozorcicu uopce vise ne vidi,motor ima svega 8900 tkm.3.Koliko bi lanac kad je normalno zategnut trebao ici gore-dole,neki kazu 2cm drugi 3cm,meni sada ide 1cm gore i 1cm dole,znam da je to malo prenategnuto,pa me zanima na koliko tocno da ga podesim,jer sam nisam siguran.
Na prvi servis sam otisao sa 2000km,pa sam trebao sad opet na 8000km,ali mi se u medjuvremenu nabralo 8900,a posto je zima,nije mi se dalo odlazit do Rijeke na servis,otic cu sad da malo zatopli. U motor su na prvom servisu u Puli stavili Shellovo ulje 15-50,neznam tocno koje jer nisam zapamtio a u serv. knjizici ne pise.zvonko situm said:samo nosač nogare drži taj vijak -zbog eventualnih vibracija ga je dobro malo bolje pritegnuti...
pa koliko km misliš vozit s istim uljem i koje ulje ti je u motoru ? :misli: