Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

elektricar86 said:
Na prvi servis sam otisao sa 2000km,pa sam trebao sad opet na 8000km,ali mi se u medjuvremenu nabralo 8900,a posto je zima,nije mi se dalo odlazit do Rijeke na servis,otic cu sad da malo zatopli. U motor su na prvom servisu u Puli stavili Shellovo ulje 15-50,neznam tocno koje jer nisam zapamtio a u serv. knjizici ne pise.
Sta kazete na potrosnju ulja,jeli to puno?
I sta kazete za lanac?
lanac...cc 2cm gore i tolko dolje...bolje da je malo labaviji nego pretegnut...
ja točim kastrol rs i zadovoljan sam a mijenjam ga na cc 5000 km i u tom intervalu ga ne zafali... mislim da kvalitetno ulje na toj kilometraži nebi trebalo zafalit ga..
 
zvonko situm said:
lanac...cc 2cm gore i tolko dolje...bolje da je malo labaviji nego pretegnut...
ja točim kastrol rs i zadovoljan sam a mijenjam ga na cc 5000 km i u tom intervalu ga ne zafali... mislim da kvalitetno ulje na toj kilometraži nebi trebalo zafalit ga..
Koje vrijednosti ima taj Castrol koji vi tocite?
Sta bi onda ta potrosnja ulja trebala znacit,pa ne moze masina vec piti ulje,sta ce onda bit za 10-15 tkm,cu morat naljevat litru svakih 200-300 km,a ma.
 
Koliko je lanac ostecen,ako pri slobodnoj vrtnji kotaca(zadnji kraj je na stenderu),oscilira 4mm u zategnutosti,jeli to puno?
 
elektricar86 said:
Koliko je lanac ostecen,ako pri slobodnoj vrtnji kotaca(zadnji kraj je na stenderu),oscilira 4mm u zategnutosti,jeli to puno?
zanemarivo...
 
zvonko situm said:
zanemarivo...
E onda dobro,jer mi je u zadnjih 200-tinjak km lanac bio malo prezategnut,pa sam pomislio da sam ga sje..

Jos jedno pitanje,ovako,frend vozi GSXR 600 srad 98god.,e sada dok se vozi laganije,bez nekog divljeg odvrtanja gasa,sve je ok,ali cim ga zesce odvrti do 6. i nakon pustanja gasa kad zeli ponovo dodati gas motor se zagusi,efekat ko da je ostao bez benzina. Nakon odredjenog vremena motor opet ide,ali sve dok je u pitanju laganini voznja.
Inace nedavno je stavio nove svjecice,ali to nije rijesilo nista.
 
elektricar86 said:
E onda dobro,jer mi je u zadnjih 200-tinjak km lanac bio malo prezategnut,pa sam pomislio da sam ga sje..

Jos jedno pitanje,ovako,frend vozi GSXR 600 srad 98god.,e sada dok se vozi laganije,bez nekog divljeg odvrtanja gasa,sve je ok,ali cim ga zesce odvrti do 6. i nakon pustanja gasa kad zeli ponovo dodati gas motor se zagusi,efekat ko da je ostao bez benzina. Nakon odredjenog vremena motor opet ide,ali sve dok je u pitanju laganini voznja.
Inace nedavno je stavio nove svjecice,ali to nije rijesilo nista.
prljavo sito slavine rezervara i prljavi karburatori...definitivno
 
Pozdrav ljudi.

Evo ja isto imam nekoliko pitanja za gosp. Zvonka.
Radi se o motoru gsxr 600 2000 godina.
Zanima me na kolko tisuća kilometara se štelaju ventili?
Naime imao sam istih problema kao ovaj predhodni dečko sa gsxr 600 srad.
Sigurno su onda ta slavina i karburatori u pitanju.
Motori ima 18 000 km, svijeće su mjenjane prije 8 tisuća kada je bio na servisu.

Hvala.

 
Damac said:
Pozdrav ljudi.

Evo ja isto imam nekoliko pitanja za gosp. Zvonka.
Radi se o motoru gsxr 600 2000 godina.
Zanima me na kolko tisuća kilometara se štelaju ventili?
Naime imao sam istih problema kao ovaj predhodni dečko sa gsxr 600 srad.
Sigurno su onda ta slavina i karburatori u pitanju.
Motori ima 18 000 km, svijeće su mjenjane prije 8 tisuća kada je bio na servisu.

Hvala.
kontrola na 24000 km a pretpostavka za štelovanjem je na 48000 km. iako nerijetko i na toj kilometraži netreba ništa dirati...to su jebeno dobri materijali.
dakle...kvalitetno ulje na svakih 5000-max.6000 km+orignal uljni filter i nemoj silit motor dok je hladan i nikad nečeš s mašinom imat problema !
 
elektricar86 said:
E onda dobro,jer mi je u zadnjih 200-tinjak km lanac bio malo prezategnut,pa sam pomislio da sam ga sje..

Jos jedno pitanje,ovako,frend vozi GSXR 600 srad 98god.,e sada dok se vozi laganije,bez nekog divljeg odvrtanja gasa,sve je ok,ali cim ga zesce odvrti do 6. i nakon pustanja gasa kad zeli ponovo dodati gas motor se zagusi,efekat ko da je ostao bez benzina. Nakon odredjenog vremena motor opet ide,ali sve dok je u pitanju laganini voznja.
Inace nedavno je stavio nove svjecice,ali to nije rijesilo nista.


imao sam sličan problem-pumpa benz.oslabila,to znači -nije skroz riknula nego samo nije dovoljan tlak nabijala..o malo novijem motoru se radilo isto gsxr  :D
 
jel ima neko sa kopna a da je pritom voljan poslati mi taj otpornik za napraviti tkz g-pack ,ili kako se već zove ,o kojem se tu priča..

e da ..zvonko čuo sam da se motor dosta grije sa tim potezima tj. da je to više za pistu i da motor nemirno radi .,bo
jel istina šta od tog...?
 
PeroGsx-r said:
jel ima neko sa kopna a da je pritom voljan poslati mi taj otpornik za napraviti tkz g-pack ,ili kako se već zove ,o kojem se tu priča..

e da ..zvonko čuo sam da se motor dosta grije sa tim potezima tj. da je to više za pistu i da motor nemirno radi .,bo
jel istina šta od tog...?
neeee....ništa slično tome ni približno
 
zvonko situm said:
kontrola na 24000 km a pretpostavka za štelovanjem je na 48000 km. iako nerijetko i na toj kilometraži netreba ništa dirati...to su jebeno dobri materijali.
dakle...kvalitetno ulje na svakih 5000-max.6000 km+orignal uljni filter i nemoj silit motor dok je hladan i nikad nečeš s mašinom imat problema !

Hvala za kvalitetne informacije. (y)
Sad me još zanima što se tiče prljavog sita slavine rezervara i prljavih karburatora.
Kako riješiti taj problem? jel to mogu sam očistiti? ili moram vozit u servis.


Pozdrav. 
 
Damac said:
Hvala za kvalitetne informacije. (y)
Sad me još zanima što se tiče prljavog sita slavine rezervara i prljavih karburatora.
Kako riješiti taj problem? jel to mogu sam očistiti? ili moram vozit u servis.


Pozdrav. 
nemoj pomisliti da imalo napuhujem taj problem ali karburatori nisu posao za kučnu ili nestručnu radinost...
 
samo da pohvalim ozbiljnost ove teme, puno korisnih savjeta na jednom mjestu (y)

 
PeroGsx-r said:
imao sam sličan problem-pumpa benz.oslabila,to znači -nije skroz riknula nego samo nije dovoljan tlak nabijala..o malo novijem motoru se radilo isto gsxr  :D
Vidiš,ja sam imao problem sa regulatorom tlaka na Busi.
Tlak je bio između 2 i 2,3 bara i čim sam ga promjenio,nema više crnog dima iz auspuha.
Nego, gdje se mogu kupiti pločice za ventile jer ja sam štelao,ali par ventila mi je na gornjoj toleranciji, znači trebam deblje i to (2,5mm,2,55mm,.. )?
Bojim se da će me Zvonko sad nalupat,ali bio sam nabavio pločice od GSXR1100 1992. pa sam ih malo pobrusio,ali mislim da to nije to. odmah ću reći, ravno sam ih pobrusio !  :mrgreen:
 
CroKick said:
samo da pohvalim ozbiljnost ove teme, puno korisnih savjeta na jednom mjestu (y)
vidiš...vidiš... e to su vozači suzukija gsxr-ova  :jesus: :jesus:
 
Pitanje, dali bi trebalo poslije sinhronizacije poštelat TPS premda su to mali pomaci u položaja leptira,ali rekoh da pitam ???
Zna mi se desit da u vožnji kod naglijeg dodavanje motor kao da ima malu zadrški i tek onda primi gas?
Filter, tlak, sve je ok.
 
Pitanje,upravo sada radim servis na motoru,pa me zanima dali je novi filter od ulja dovoljno samo sto jace zategnuti rukom ili treba zatezati dok crna oplata od filtera ne dodje u dodir sa alu. blokom?
Molio bi odgovor sto hitnije,moram brzo na posao,a jos ni ulje nisam nalio  :mrgreen:
 
GIXER said:
Vidiš,ja sam imao problem sa regulatorom tlaka na Busi.
Tlak je bio između 2 i 2,3 bara i čim sam ga promjenio,nema više crnog dima iz auspuha.
Nego, gdje se mogu kupiti pločice za ventile jer ja sam štelao,ali par ventila mi je na gornjoj toleranciji, znači trebam deblje i to (2,5mm,2,55mm,.. )?
Bojim se da će me Zvonko sad nalupat,ali bio sam nabavio pločice od GSXR1100 1992. pa sam ih malo pobrusio,ali mislim da to nije to. odmah ću reći, ravno sam ih pobrusio !  :mrgreen:
Makar se ne kuzim previse,ali tata mi je auto mehanicar,pa ti mogu reci da je to brusenje plocica krajnje neozbiljno,nemoj se ljutit ali je tako,po meni to nije nikako u redu,sjeti se samo da se te plocice mjere mikrometrom.