Gixxer 600,750,1000,1100 i 1300

MOONSHIELD said:
meni jedan od najljepših suzukija, imao je pajdo takvog u mint stanju, mislim da mu i danas suza krene dok se sjeti :mrgreen:
a drže cijene ko desetka 2004...

zato što je to zadnja butelja šta je išla kak spada, ovo dalje sve makete..
majkemi..
 
go-go said:
zato što je to zadnja butelja šta je išla kak spada, ovo dalje sve makete..
majkemi..

Ma nije da neidu nego su uglađeni i ne skosaju  (y)
Da je socijalan, je  :LOL:  (šta meni ne smeta jer sam 173 visok) Ali zato je lagan i vozi sa strašno  (y)
Ali ako ti je do zabave promijeniš mapu i par sitnica i eto veselja  :jesus:
 
Oprostit cemo Stipi jer je mladi Suzukijevac  :mrgreen: 8)

Stipe
1000:  k1-k2, k3-k4, k5-k6, k7-k8, k9-l0-l1, l2-l3 itd..
600/750 :srad 97-2001, k2-k3, k4-k5, k6-k7, k8-k9, l0-l1-l2, l3-l4 itd.
 
ak se ne varam, SRAD 600 1997-2000 750 1996-1999, pa onda 600 ide od K1-K3, a 750 od Y-K3 8) osobno volio bi u dogledno vrijeme ubosti u kolekciju SRAD-a 750 98-99 ili Y s obzirom da je K4-5 ipak van mojih platežnih mogućnosti :LOL:
 
MOONSHIELD said:
ak se ne varam, SRAD 600 1997-2000 750 1996-1999, pa onda 600 ide od K1-K3, a 750 od Y-K3 8) osobno volio bi u dogledno vrijeme ubosti u kolekciju SRAD-a 750 98-99 ili Y s obzirom da je K4-5 ipak van mojih platežnih mogućnosti :LOL:
Srad 600 se i 2001 proizvodio dok nije izbacen K1
750 si upravu, 2000 model je Y.
 
Pozna netko?

https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsx-r750-cm3-oglas-29500100

Suzuki uglavnom ide na Yoshimuri,zasto je tak? :misli: Pravi istinski japanac pa se posao daje kome drugom nego japancu ili ima neka druga pozadina  :misli:
 
b93 said:
Pozna netko?

https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsx-r750-cm3-oglas-29500100

Suzuki uglavnom ide na Yoshimuri,zasto je tak? :misli: Pravi istinski japanac pa se posao daje kome drugom nego japancu ili ima neka druga pozadina  :misli:
Pops Yoshimura kad je otkantao Kramasaki, i presao na Suzuki poceo pobjedivati, pa postao i tvornicki tim nakraju.. Daleke 78-e...Sve ostalo je povijest!

A Moriwaki koji je poceo kao vozač kod Popsa, okrenio se najvise Hondi...

:mrgreen:
 
Stripiri said:
Evo jedan moj bivši rado ga se sjetim i uvjek se  :LOL: neznam di je završio al mislim da i sad vrijedi te pare  (y)

https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsxr-750-750-cm3-oglas-20000585


Dobar tekst oglasa  :mrgreen:


Ja kad sam na Jablancu s jednog svojeg prije pao s nogare nisam imao toliko stete  :LOL: :LOL:
 
:wink: pa iskreno i bok.
Najgore mi je kad se lik kune da je motor top, napraviš put a ono sklepanac  :nasilni:
Nije mi problem kad je nešto rađeno ,ali mrzim kad mi to pokuša sakrit ili je zafušano.
 
Stripiri said:
:wink: pa iskreno i bok.
Najgore mi je kad se lik kune da je motor top, napraviš put a ono sklepanac  :nasilni:
Nije mi problem kad je nešto rađeno ,ali mrzim kad mi to pokuša sakrit ili je zafušano.
Tocno to. Rijetki nisu bili na podu, sto nije uopce problem ako nije bilo zakucavanje. Al to prodavanje magle....ocito prolazi
 
b93 said:
Pozna netko?

https://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsx-r750-cm3-oglas-29500100

Suzuki uglavnom ide na Yoshimuri,zasto je tak? :misli: Pravi istinski japanac pa se posao daje kome drugom nego japancu ili ima neka druga pozadina  :misli:

Ovako izgleda OK
Ja nevolim te karbone po motoru iako puno toga spase, a vidjelo bi se po drugim stvarima dali je padano pa da karboni nešto skrivaju.
Takvu padelu imam ja i zvuk je super  :mrgreen:
 
:misli: neče iči  :(
Znala je ekipa sic od suvozača preklapat i gurat unutra ali to je bilo kad više nije bitno oče se šta razbit  :LOL:
Pa  sijedi na to i gas  (y)