Tibor
Well-known member
nije ništa drugačije ni s vilicama, niti s bilo kojim drugim kvalitetno odrađenim poslom na motoru
te vilice na suzuki litrama dok nisu počeli stavljat BPF su specifične jer nemaju klizače... da imaju ko što ima npr 750 i bilo koji drugi normalni motor OEM materijal je s uljem cca 1100 kn... skinuti vilice s motora, rastaviti ih, očistiti, sastaviti, odzračiti i poštelati za 200 il 300 kn može samo idiot il netko tko taj posao nikad nije radio, potrošiš 100kn samo brake cleanera da sve očistiš kak treba dok rastaviš... tvrditi da se to sve da kvalitetno odraditi u dva-tri sata je isto smješno... al svatko za sebe zna najbolje
ruke za reparaciju USD i klasične su 600kn, BPF i BFF 800kn i nejde bez specijalnog alata
sve ostalo su priče za malu djecu
te vilice na suzuki litrama dok nisu počeli stavljat BPF su specifične jer nemaju klizače... da imaju ko što ima npr 750 i bilo koji drugi normalni motor OEM materijal je s uljem cca 1100 kn... skinuti vilice s motora, rastaviti ih, očistiti, sastaviti, odzračiti i poštelati za 200 il 300 kn može samo idiot il netko tko taj posao nikad nije radio, potrošiš 100kn samo brake cleanera da sve očistiš kak treba dok rastaviš... tvrditi da se to sve da kvalitetno odraditi u dva-tri sata je isto smješno... al svatko za sebe zna najbolje
ruke za reparaciju USD i klasične su 600kn, BPF i BFF 800kn i nejde bez specijalnog alata
sve ostalo su priče za malu djecu