GSR 600 2007 ! ! !

Ovisi o gumi i nacinu voznje,  isprobaj sam ces naci optimalno sta ti odgovara, nes falit ni da drzis uvik 2.5-2.9.  (a na tim miselinkama bi se samo prevozija a ne vozija.  :wink:

 
Sad kad se vratim doma mislim mu ulje i filter promjenit..motul 10w 40 jel da? 5100 ili?

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Znaci full sintetiku preporucas? Evo ne znam...raspitujem se ovdje ..vi ste ipak duzi vlasnici GSRa

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Ope ovisi o nacinu voznje, podneblju i sl. 5100 10W40 il 15w50. ja sam na 15w50 vec 3 izmjena i motor radi savrseno mjenjac puno tisi i meksi :wink:
 
Neki dan poslao upit..
Akrapovič za gsr....8100kn  :mrgreen:
Uzmem ga kad budem radio u saboru
 
Probaj vidjeti u auto kreši za Lea, jedno vrijeme su davali dobar popust, mislim da čak 30%.
Mislim da su meni nudili za fz6 slip on za 2950kn+-, ako se ne varam.
 
Faber said:
Neki dan poslao upit..
Akrapovič za gsr....8100kn  :mrgreen:
Uzmem ga kad budem radio u saboru

akrapovic za gsr mi je tako odvratno napravljen. Samo leo vince, il yoshimura lipo figura.
 
Ma meni je bas vrhunski akrap..fino pase vidio sam i uzivo..leo vince mi se ne svidja oblik..pre glasan...najvise bi mi pasao devil...jos da je carbon posto mi je cijeli crn...al niko nista ne odgovara na mail

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Mivv, možešga riješit kod nas i cijena ti je cca 700€
Dominator možeš ga riješit priko Ebaya, sa poštarinom za cca 400€
 
Faber jesi gledao GPR?

Ne mijenja izgled motora, fino se čuje, manja je šansa da će te zajebavati na tehničkom (a to sve više rade) jer ni ne skuže aupuh pod repom.
Ja sam svoj nabavio preko kleineanzeige ebay za 170 eura...

https://www.youtube.com/watch?v=hqIpPIYIkps
 
E a zasto bi zajebavali ako ima homologaciju?i na prijasnjem motoru nisam ni imao auspuh sa homologacijom ali je bio uveden u prometnu i nikad nista..doduse bas prije mjesec dana su poceli na ulici zaustavljati i slat na izvanredni tehnicki pa smo svi poceli vracat serijale ili uvakjivat DB killer

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Evo sad sam pogledao snimku..imam slican rep..ali original zmigavce..i posto sam ga uzeo u ZGu tamo sam ga dao na tehnicki i uzeo DU table..imao sam problem jer nemam ono macije oko..fakat su poceli srat za sitnice..pa jbt..evo kako je u mene
010815e930bbd2b1620a28ad4c737c93.jpg


Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Faber said:
E a zasto bi zajebavali ako ima homologaciju?i na prijasnjem motoru nisam ni imao auspuh sa homologacijom ali je bio uveden u prometnu i nikad nista..doduse bas prije mjesec dana su poceli na ulici zaustavljati i slat na izvanredni tehnicki pa smo svi poceli vracat serijale ili uvakjivat DB killer

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

A zašto....rvaCka posla  :neznam:


Edit:
Al ćeš kresati sve sa katoličkog kalendara kad budeš skidao original auspuh. Ne pitaj kako znam  :LOL:
 
Ali gledaj..eto npr Akrap..ma i mivv ili leo vince ili bilo koji sa homologacijom da si ti u Alemanistanu na ulici evo Berlin npr.. i da te uhvate da nemas DB killer najebes...dakle i u Alemanistanu je isto.Ne jebe njih ni pola % sto ti imas homologaciju..bez DBk tamo je ilegalno na ulici vozit.Mislim u njih je ilegalno bilo sto prepravljat(auto .motor..).

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
kubik said:
A zašto....rvaCka posla  :neznam:


Edit:
Al ćeš kresati sve sa katoličkog kalendara kad budeš skidao original auspuh. Ne pitaj kako znam  [emoji38]
Nisam jos..u cemu je kvaka?gledao sam snimku pa ne cini mi se toliko komplicirano hahah [emoji1787]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Faber said:
Nisam jos..u cemu je kvaka?gledao sam snimku pa ne cini mi se toliko komplicirano hahah [emoji1787]

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Zajebano je izvući sam top. Baš moraš izvršiti nasilje. Po pravilu treba otpustiti grane na glavi (ne skidati, samo malo otpustiti), da se grane nagnu i da svučeš top.

Ima opisano ovdje: http://www.streetscene.net/index.php?topic=4024.0

Citat:
Easy bit:
1. Removed Givi rack
2. Removed rear fairing
3. Removed exhaust shields
4. Removed tail and lights section

Difficult bit:
5. Removed header bolts *much cursing and blood loss*
6. Removed exhaust-chassis bolts (lower, mid and rear) ... exhaust falls with loud clunk *hurry to find suitable support for base of the exhaust* Worried that the HO2 sensor may have been damaged but it was OK.
7. Removed stock silencer *much cursing and tugging and some more cursing*
8. Attached new GPR silencer
9. Remounted exhaust and secured exhaust-chassis bolts
10. Secure header bolts *much cursing and some more blood loss*

Easier bit:
11. Refit all rear tail sections in reverse order.
12. Job done.
 
Ma motul ce i u mene..samo sam se dvoumio sintetiku ili polu.. 7100 ili 5100. A i to..posto sam u toplijem podneblju 15-50

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
Cak sam gledao da nisam neki spaner i da ga rijetko teram preko 8,9 soma okretaja da bi mi i polusynth bio dobar a opet mozda sam u zabludi. Nego ostalo mi je 8 dcl od zadnje izmjene sad ne znam jel smijem iskoristiti 2 dcl na izmjeni? 😐Znam da nije suncokretovo da se pokvari al opet