GSR 600 2007 ! ! !

I tako, prošlo je 17. god otkada sam podigao temu, 141sr. not bad.
Iskoristit ću priliku pa pozdravit sve GSR-ovce, to mi je bio prvi motor nakon 125ice, dao je lijepe trenutke, pusa uzivajte.

Bome 17 godina... Od pisanja tu svaki dan... Od mog prvog GSR-a... Od kredita u švicarcima haha..

I novog motora koji je koštao 54.000 ( ili 56.000 hm) kuna. Kakva vremena.
 
  • Like
Reactions: Switch
Presao s njim 70t km nikad nije bilo potrebe za tim, drzi se normalnih servisa i samo gas
Ponekad nisam bio siguran radi li uopće kada je na leru...
Za štelanje ventila trebaš kuptiti KTM, Husqarnu ili nešto slično... :)
 
  • Like
Reactions: Markec
Pozdrav, gledati ću uskoro par GSRova, ima li ikakvih posebnih mana model na koje bi trebao obratiti pozornost?

Za jednoga mi je vlasnik rekao da se zna ugasiti na leru dok je hladan, ali motor ima decat i otvorene auspuhe pa pretpostavljam da je to posrijedi.

I još par pitanja, ima li kakve razlike između crnog i srebrenog kostura, godina proizvodnje ili?

I kakav se motor pokazao za zujanje po gradu, grije li previše?

Hvala
 
Pozdrav, gledati ću uskoro par GSRova, ima li ikakvih posebnih mana model na koje bi trebao obratiti pozornost?

Za jednoga mi je vlasnik rekao da se zna ugasiti na leru dok je hladan, ali motor ima decat i otvorene auspuhe pa pretpostavljam da je to posrijedi.

I još par pitanja, ima li kakve razlike između crnog i srebrenog kostura, godina proizvodnje ili?

I kakav se motor pokazao za zujanje po gradu, grije li previše?

Hvala
Ja vozim gsr-a malo vise od dvije godine i nakon cca 22 tisuce km koje sam napravio s njim mogu reci da snage ima dovoljno,po gradu je zahvalan jer je relativno mali i lagan i dosta lako se probijas kroz guzvu.
Kak se tice grijanja,ne grije previse osim kad upali vemtilator onda osjetim al jedino ako stojim na semaforu.
Meni je jedina mana vibracije na volanu (stavio sam i vece utege malo je manje al meni i dalje prejako al jbg naviknuo se) i izmedju 5500 i 7000 okretaja neke vibracije se jave po cijelom motoru al to je tak nemre se tu nista. Na dosta recenzija sam procito da ima te neke vibracije u tom rasponu okretaja.
Generalno jako zahvalan motor kaj se tice odravanja.
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Pozdrav, gledati ću uskoro par GSRova, ima li ikakvih posebnih mana model na koje bi trebao obratiti pozornost?

Za jednoga mi je vlasnik rekao da se zna ugasiti na leru dok je hladan, ali motor ima decat i otvorene auspuhe pa pretpostavljam da je to posrijedi.

I još par pitanja, ima li kakve razlike između crnog i srebrenog kostura, godina proizvodnje ili?

I kakav se motor pokazao za zujanje po gradu, grije li previše?

Hvala
Ja sam svojim napravio cca 20 tisuca.Bio par puta u Umagu, to je malo možda patnja na duže relacije. Ovak za zdrobiti 300 km kofi rajd super motor. Bio i na marofu par puta ležiju mu zavoji. Mali potrošać koji voli okretaje i otvoreniju cestu. Mali vizir obavezno i stavi katalizator osim ak želiš puniti proračun. Srebrene rame su do 2010 bile mi se čini. Nema nikve razlike osim u boji. Ali eto otišao od mene u dobre ruke, sad pak čekamo novi gsxs 1000. (Jesen zima) 🤷‍♂️
 
  • Like
Reactions: DiscoVolante
Pozz. Evo malo pitanje za mozganje:suza trokira i poskakuje između 4 i 5 tisuća okretaja. Svijećice su nove, ler gas narihtan, negativni tlak zraka narihtan sve po papirima. Potrošnja se dignula sa cca 6 na cca 9-10,crno zadimila i zmazala auspuhe na izlazu. Dodao data cola na jedan tank pa bumo videli. Sumnja na injektor? Pišite ko kaj zna i hvala unaprijed
 
možda senzor položaja gasa tps
Narihtan. Veli mi danas čovjek u novemi da se dosta ljudi javilo u zadnje vrijeme sa istim simptomima i da bi mogla bit pumpa goriva🤷‍♂️bum videl daj bu datacol malo počistio injektore ak su oni u pitanju