GSR 600 2007 ! ! !

To nisu nedostatci vidija san i ja to, siri volan, preradeno sjedalo,vizir to je +. Nosac tablice i zmigavci - .( retrovizori su org)
Volan karbonski širi, vizir Puig, nosač tablice Puig i ove gljive upisani u prometnu. Nije neka kemija posbena naravno da bi mu to računali u nedostatke. Istina ta guma na mjenjaču o štafni i meni golica maštu, s obzirom da sam 8 godina vozio yamahu xt 660x i prešao snjom 50tkm (ukupno 80tkm) prešla, nije imala ovako uništene gumice.
 
  • Like
Reactions: JosoGT46
To mi je prvo upalo u oko, proda svog za cc 65tkm ni blizu potrosene ovako. Da nije pas izgriza :ROFLMAO:
 
To mi je prvo upalo u oko, proda svog za cc 65tkm ni blizu potrosene ovako. Da nije pas izgriza :ROFLMAO:
Ma nemam pojma hahaha, moguće da je miš glođa 😀 ali primjetno je tvrđi mjenjač nego na yamahi, pa možda i zato. Neznam evo, općenito stanje motora je takvo da nebi reka da je nešto kemijano. Dobio sam original nosač tablice uz njega i volan.
 
To nisu nedostatci vidija san i ja to, siri volan, preradeno sjedalo,vizir to je +. Nosac tablice i zmigavci - .( retrovizori su org)
Je gledao sam sliku na tapatalku pa se nevidi dobro.. Jebes retrovizore al motor ima dosta sumnjivih detalja..
Meni osobno najcudnije da nema ralice dolje...

Sjedalo u velikoj večini slučajeva zna popucati kod onog peeforiranog dijela pa ajd nije cudo sto je promjenio, iako ja sam kod svih koje sam mjenjao cuvao original sjedalo..

Ps. Nadam se da neces imati problema zbog nosača( isto je bio Puig) , ja sam se zadnji put zajebavao s njima oko toga (naravno u zagrebu).
 
Ma nemam pojma hahaha, moguće da je miš glođa 😀 ali primjetno je tvrđi mjenjač nego na yamahi, pa možda i zato. Neznam evo, općenito stanje motora je takvo da nebi reka da je nešto kemijano. Dobio sam original nosač tablice uz njega i volan.
Buduci da sam imao 7 gsr, a najveca kilometraza je bila cca 65.000, tamo su fuzici kao novi bili,tvornicki, nesto drugo je tu posrijedi...
 
Neznam, vjerojatno je prešao preko 100tkm
Nevidim razloga za bahatost i sarkazam..

Mozda mu je "pao s nogare", pa slomio i uzeo negdje drugdje.. Tako loša guma nije ni kod novih talijana...

Pitaj ujaka nek ga pita gdje mu je ralica i zasto je skinio je..
 
  • Like
Reactions: Mate_j
Nevidim razloga za bahatost i sarkazam..

Mozda mu je "pao s nogare", pa slomio i uzeo negdje drugdje.. Tako loša guma nije ni kod novih talijana...

Pitaj ujaka nek ga pita gdje mu je ralica i zasto je skinio je..
Pitat ću, jer baš i mene interesira, jer iskreno ja nisam išao za time jer motor sam uzeo na neviđeno. Nisam ja išao u njemačku po njega niti ga gledao.
 
Po njegovoj priči dva šarafa nogare se odvila u vožnji, ispala i pritom razbila ralicu i prekinula plastiku od poluge mjenjača i ona se oborila prema dolje. Neznam koliko ta priča pije vode, po meni je vjerojatno pao s njega, al eto nek mu bude.
 
mislim da ti je najjednostavnija modifikacija ovako nesto.. sve ostalo, neces znati dok ne probas montirat i pitanje je kakvu pandoru otvaras (poluga straznje kocnice, drugaciji prihvat poluge mjenjaca, gdje tocno zavrsava bocni nogar.. puno je upitnika)

1703837557271.png
 
  • Like
Reactions: Markec
Ja sam stavljao bio na nekom proslom ovako kao sto je kolega Frulex stavio..
Al mislim da nemas potrebe za tim opcenito.

Ako hoces nesto full racing onda si fulao motor :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Markec
I tako, prošlo je 17. god otkada sam podigao temu, 141sr. not bad.
Iskoristit ću priliku pa pozdravit sve GSR-ovce, to mi je bio prvi motor nakon 125ice, dao je lijepe trenutke, pusa uzivajte.