GSX-R 1000 K9 i Suzuki Gladius

http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/2009-suzuki-dealer-show-report-86942.html
 
giantMC said:
nije cak ni los taj gladius.. vidjet cemo cijenu

Neki suzuki-loveri kazu da bi mu bolje stajalo da umjesto Suzuki na rezervaru stoji Dior :neznam:

:giggle:
 
evo PDF od suze k9


http://www.suzuki.nl/nmg/up/ZedyntxHQ_GSX-R1000_K9_PI.pdf
 
ma to je to,opet klasika zajeb...,svijetlo i auspuhe..molio sam boga da se vrate na jedan spuhić ali..k5 je zakon po izgledu i snazi..ali kupit cu ja k9 ako bude srece za tocno 100000kn inace ce bit oko 108000kn
 
http://www.gladiusstyle.com

http://www.youtube.com/watch?v=-atG1xu5Oyo

Suzuki SFV 650 Gladius

Motor 2-Zylinder V-Twin, 4-Takt, DOHC 
Hubraum 645 ccm
Bohrung x Hub 81 x 62,6 mm
Leistung noch keine Angabe 
Drehmoment noch keine Angabe
Verdichtung 11,5 : 1
Gemischaufb. Elektron. Einspritzung
Antrieb 6-Gang, Kette
Rahmen Stahl Hybrid Gitterrohrrahmen
Gabel Teleskopgabel
Federbein Federvorspannung einstellbar
Reifen vo. 120/70ZR17
Reifen hi. 160/60ZR17
Bremsen vo. 2 Scheibenbremsen 290 mm, 2-Kolben-Bremssattel
Bremsen hi. 1 Scheibenbremse 240 mm, 1-Kolben-Bremssattel
Länge 2.130 mm
Breite 760 mm
Höhe 1.080 mm
Radstand 1.445 mm
Bodenfreiheit noch keine Angabe
Sitzhöhe 785 mm (hoher Sitz optional)
Gewicht fahrfertig 202 kg
Topspeed ca. noch keine Angabe
Tankinhalt ca. 14,5 L
 
kawasakineso said:
auspuh mi je toliko ruzno zveden da nemogu vjerovati da je suzuki tako nesto napravio!!! by NINYA

Nekom je ruzan nekom ne(meni je ruzan) ali ni konkurencijini nisu nista ljepsi  :palacdolje:
Problem je da i zamjenski auspusi u danasnje vrijeme nisu mnogo ljepsi uglavnom zadrzavaju isti oblik sa malo boljom zavrsnom obradom  :?
 
Da malo obnovim temu, tako dugo nitko nije pisao unjoj da sam je jedva našao.

U glavnom, nove slike sa Yoshimura auspuhom, te lagana grafička usporedba geometrije.
 
Za one koji ne vide čitat iz grafičke usporedbe.

Vidljivo je nekoliko bitnih stvari koje ukazuju da je model K9 kompletno različit od K8.

1. Promjena duzine straznje vilice. - time se dobilo na stabilnosti motora.
2. Promjena kuta prednje vilice. - Čim se nesto produživalo odostraga, logično je bilo da će biti kračeno naprijed. Zatvaranjem kuta prednje vilice, dobiva se na okretnosti motocikla i na lakšem prebacivanju.
3. Znatno povišen stražnji kraj. - To tjera vozača više naprijed, daje bolji osječaj prednjeg kotača i lakše se sa motorom igra u zavojima.

Sve u svemu, promjene su velike. Gledano na gemetriju, sve je promjenjeno, gledano na snagu motora, znatno je popravljena, gledano na dizajn i gabarite, znatno je smanjena i sužena. Bit će interesantan motocikl.

Plavo - K9
crveno - K8
 
Zbilja ce to biti interesantan motorin, ali mogao bi biti i problematican :? Smanjenjem kuta prednjeg kotaca zbilja se postize okretnost i laksi pad u zavoj, ali i vrlo nezgodna nestabilnost (znate ono kad u zavoju osarafite, a volan pocne divljati ljevo desno :() takodjer u kombinaciji sa visim tezistem vozaca, moze doci do vrlo lakog podizanja motora na zadnji (previse lakog) Ako se to opet hoce rijesiti, vozac ce biti jako opterecen u obicnoj voznji :?
Uglavnom te neke sitnice me ne bi sprecile da ga vozim :mrgreen:
 
to je očito motor koji i nije baš zamišljen da se vozika onako u običnoj vožnjici ...  :mrgreen:
 
Sip said:
Zbilja ce to biti interesantan motorin, ali mogao bi biti i problematican :? Smanjenjem kuta prednjeg kotaca zbilja se postize okretnost i laksi pad u zavoj, ali i vrlo nezgodna nestabilnost (znate ono kad u zavoju osarafite, a volan pocne divljati ljevo desno :() takodjer u kombinaciji sa visim tezistem vozaca, moze doci do vrlo lakog podizanja motora na zadnji (previse lakog) Ako se to opet hoce rijesiti, vozac ce biti jako opterecen u obicnoj voznji :?
Uglavnom te neke sitnice me ne bi sprecile da ga vozim :mrgreen:
oboje je rijeseno duzinom straznje vilice i centrom masa. vozac ce mozda bit vise "na rukama", al Boze moj, nek ide u teretanu.
 
Sip said:
Zbilja ce to biti interesantan motorin, ali mogao bi biti i problematican :? Smanjenjem kuta prednjeg kotaca zbilja se postize okretnost i laksi pad u zavoj, ali i vrlo nezgodna nestabilnost (znate ono kad u zavoju osarafite, a volan pocne divljati ljevo desno :() takodjer u kombinaciji sa visim tezistem vozaca, moze doci do vrlo lakog podizanja motora na zadnji (previse lakog) Ako se to opet hoce rijesiti, vozac ce biti jako opterecen u obicnoj voznji :?
Uglavnom te neke sitnice me ne bi sprecile da ga vozim :mrgreen:

Samo je pitanje kolika je ta promjena jer sma usporedbe radio sa ne bas identicno slikanim fotkama. No promjena je svakako napravljena. Ja vise mislim dasu promjenili kut prenje vilice zbog dulje straznje vilice,no vidjet cemo sta ce pokazat prvi testovi. JA taj K9 tako i onako slazem u SBK pa cu kutove drasticno mijenjat.