GSX S1000 napokon pokucao i na moja vrata

Mislis da se nebi nista konkretno dobilo samo tipa slipon-om Yoshimurom? 4700kn je u novemi, nisam cuo uzivo al po snimkama je dobra razlika, a nema sanse da bi vise kupio nov motor bez auspuha, u biti auspuh cu prvi kupiti :mrgreen: :LOL:

daj jos koju o motoru proslo mjesec dana :tongue:


btw. za one s parama u novemu za mjesec dana stize posiljka suzica :cry:
 
Kad se vratim s godišnjeg izmjerit ću glasnoću sa i bez tvorničkog slip on spuha pa ću onda znati razliku. Inače serijski je meni skroz ok po izgledu. Prošlo je 5 tjedana od kupnje i imam 4 soma km na cajgeru. Sve radi bez greške i motor je stvarno brz. Cupa u svakoj brzini i skroz je lagan.
 

Attachments

  • _20170905_091735.JPG
    _20170905_091735.JPG
    661.8 KB · Views: 340
Meni su rekli da ne idempreko 5000 rpm  :misli: evo me na 910 km teskom mukom  :021:
 

Attachments

  • A14947CF-592D-4A7C-A19D-C05F4ECA46E6.jpeg
    A14947CF-592D-4A7C-A19D-C05F4ECA46E6.jpeg
    792.1 KB · Views: 361
fino (y) drž, se :LOL: usput,od cega su ovi krovovi,bijeli?
 
Musashi said:
Evo malo dojmova nakon prvih 2000km..
Motor mi je vrlo upravljiv i lagan za voziti. Nakon 20kg težeg z750 ovo je divota. Od početka imam osjećaj da ga vozim godinama. Lijepo pada u zavoj, čak i kad kočiš u njega ne širi putanju. Sic je udoban, a pozicija relativno uspravna i ugodna za dulje voznje. Najviše sam napravio 600km u jednom danu i to bez neke veće muke. Suspenzija mu je previše skakutava na grbama ali mislim da je to stvar tvorničkih postavki. Kad se vratim sa godišnjeg probat ću to posložiti. Inače najveća mana i meni uglavnom jedina ozbiljna je zivčan odaziv na gas do 4000 okretaja. Kod davanja gasa, nakon što je bio skroz zatvoren motor osjetno cuka te je teško držati konstantnu brzinu na niskim okretajima. To je osjetan problem kod otvaranja gasa pri izlasku iz zavoja te prelasku preko grba jer motor neočekivano krene. Planiram preko zime odfurati ga na dino stol i napraviti ecu remap. Toliko za prvi tjedan...

Takoder mi ide na zivce, sa strane vjerojatno izgledam ko da neznam voziti nego nabijam gas ko neki idiot. Ostalo vecinu napisanog potpisujem, samo potrosnja mi jos stoji na 16,2 na 910 km, jeli to bio slucaj i kod tebe?  :misli:
 
GPz1000RX said:
Meni su rekli da ne idempreko 5000 rpm  :misli: evo me na 910 km teskom mukom  :021:

Kad ga kreneš malo vrtiti na 7-8000 ili više... tek onda ćeš vidjeti kak ide :LOL:
Samo pazi da ti je cesta dosta duga da ne završiš u moru  :021:
 
GPz1000RX said:
Takoder mi ide na zivce, sa strane vjerojatno izgledam ko da neznam voziti nego nabijam gas ko neki idiot. Ostalo vecinu napisanog potpisujem, samo potrosnja mi jos stoji na 16,2 na 910 km, jeli to bio slucaj i kod tebe?  :misli:

Možeš promjeniti sa L po km  u L na 100km. Upute su ti u manualu na stranici 2-20
 
Musashi said:
Možeš promjeniti sa L po km  u L na 100km. Upute su ti u manualu na stranici 2-20

Taman trebam i sat vratit nazad pa cu to sredit  (y) trazio sam amortizer volana za njega, nisu ga jos napravili izgleda, svakako nesto sta mu treba  :x
 
GPz1000RX said:
Taman trebam i sat vratit nazad pa cu to sredit  (y) trazio sam amortizer volana za njega, nisu ga jos napravili izgleda, svakako nesto sta mu treba  :x

Da mu treba ugradio bi ga proizvođač  :wink:
 
GPz1000RX said:
Jesi imao ikad slučaj da ti ostane svijetlit lampica ABS-a kad krenes?  :misli:

Ne nikad. Uvijek mi se ugasila nakon kretanja.. Evo baš sam ga i danas malo provozao...Od 1.8.17 do danas 7300km  :LOL:
 
Meni je nekidan ostala svjetlit sve dok nisam ugasio i ponovno upalio motor i u tom periodu nije radio ABS. Druga stvar, kad sam motor doveo doma prvo što sam napravio bilo je dizanje na stender i podmazivanje lacna (cca 380 km) i odmah sam primjetio da zadnji lančanik malo krivuda, jučer na 1600 km prvi malo "jači" đir, na preko 120-130 km/h u velikim nagibima javlja se jako neugodna trešnja u zadnjem kraju, na 6-7000 rpm prevelike vibracije kakve sam zadnji put čuo kad sam vozio motor iz nicknamea  :misli:

Napravljen je prvi servis na 1000 km kad se po servisnoj knjizi trebalo napraviti dotezanje određenih vijaka, u ATT Suzuki Split kazu da jesu  :mrgreen:
 
Sto se tice vibracija izmedu 6-7000 okretaja...ako ti se manifestiraju sa vrlo iritantnim zvukom i laganom trešnjom u volanu, probaj u tom trenutku gurnuti prstom ručku kuplunga do kraja-prema naprijed. Zvuk i trešnja bi trebala odmah nestati.. Imao sam isti slučaj i problem je sa nedovoljno podmazanom ručicom kuplunga. Riješeno na servisu za 5 minuta. Sa lancom sam imao problem jer mi se rastegao nakon 4500km. U servisu su rekli da sam ili divljao ili naletio na neku rupu što nije točno. Naknadno sam bio kod svog bivšeg majstora (sad nemogu ići kod njega jer nije ovlašten za suzuki) koji mi je objasnio da je vrlo vjerojatno lanac bio pre zategnut na nultom servisu što je uzrokovalo rastezanje lanca. Sad moram kupiti novi lanac i zupčanike ( imaš u Tokiću povoljan komplet Did lanca i zupčanika, ako izvadiš njihovu karticu sve ukupno te košta 1200kn) Nadam se da ti je ovo pomoglo (y)
 
Pomoglo je  (y) , ionako sam imao u planu mjenjati rucke kvacila/prednje kocnice, sad samo treba nac neke kvalitetne, citao sam po stranim forumima gdje je za primjer covjek otklonio sve vibracije tako da je skinuo nesto dodatne opreme koju i sam imam (slidere, gljive na osovimana)  :? iskreno me vise brine tresnja u zadnjem kraju na velikim brzinama pod opterecenjem u nagibu, a nema mi druge nego sve poskidat i provjerit sve sarafe, jer koliko sam se informirao nije im strano da popusti koji, kazu jbg nije to honda  :LOL:
 
Evo nova sezona je debelo počela! Iako mi je servis po suzukiu svakih 12000 km ili jednom godišnje... nakon prijeđenih 6300 km poslije nultog servisa odlučio sam promjeniti ulje i filter. Uz to stavljen je i novi Did lanac te ono što me posebno veseli šlape Metzeler m7 RR. Promjenio sam obje gume iako je tvornička prednja mogla još dosta durati (zadnja je bila mrtva na 7300km) Uz to skinuo sam ogromni nosač tablice i zamjenio ga opcijom uradi sam :LOL:.
Sad motor napokon na nekaj liči :smiley:
Na novim gumama sam se tek počeo voziti ali osjeti se velika razlika u padanju u zavoj koji se sada izvodi sa lakoćom i bez "stepenica" u usporedbi sa orginal gumama. Inače brzo daju osjećaj sigurnosti iako na dodir ruke nikad nisu vruče...
 

Attachments

  • jarun.jpg
    jarun.jpg
    710.3 KB · Views: 380