GSXR 1000 K7

Ti mater , na desetki su mi spulje bile gadne , al ovo .... :bojimse: :bojimse: :bojimse: :napusen: :povraca: :povraca: :povraca:
 
Jebote, mogli su stavit još koji dimnjak. :palacdolje:
Motor je inače mrak osim prednjeg svijetla  (y)
 
baš me zanima ko bu si ove spulje ostavil gore  :misli: :mrgreen:

a i ova podloga ispod turnića je katastrofa  :povraca:
 
101 said:
Ti mater , na desetki su mi spulje bile gadne , al ovo .... :bojimse: :bojimse: :bojimse: :napusen: :povraca: :povraca: :povraca:
meni nisu gadne, al nikak to ne leži tom motoru...tj leži, ko kravi sedlo  :LOL:
 
a grdi su mi ti spuhovi...a i ova suzuki plavo bijela shema boja je nekak...ne znam...nij tak nekak najs ko prije...šta ja znam...
 
darQ said:
a grdi su mi ti spuhovi...a i ova suzuki plavo bijela shema boja je nekak...ne znam...nij tak nekak najs ko prije...šta ja znam...
meni je ta spulja ljepa...al jedna. ovo bi možda leglo na neki sporttourer al na R-a mi to nikak ne paše.

A boja....previše bijele a oval plava je nekak prebljeda.  :mrgreen:
 
Ma ti auspuhi su svi za k.... Treba sve vratit lijepo na top sa strane lijepi veliki i gotovo 8) 8) 8)
Ovo sad samo eksperimentiraju i sve ide na gore i gore!!!! :palacdolje:
 
BLADERIDER said:
Ma ti auspuhi su svi za k.... Treba sve vratit lijepo na top sa strane lijepi veliki i gotovo 8) 8) 8)
Ovo sad samo eksperimentiraju i sve ide na gore i gore!!!! :palacdolje:
ne čitaš a praviš se pametan...s jednim topom ne mogu zadovoljit euro 3
 
darQ said:
ne čitaš a praviš se pametan...s jednim topom ne mogu zadovoljit euro 3
Ja se ne pravim pametan , jer nisam, zato imamo tebe na forumu, da budeš PAMETAN!!!  :jesus: :LOL:
Ja sam samo rekao šta se meni najviše sviđa, a to da se ne bi mogle zadovoljit norme,pa tak i tak svi stavljaju odmah gore druge spuhove.  :jesus: :jesus: :jesus:
Sve se može, pa i jedan da zadovolji.
 
BLADERIDER said:
Ja se ne pravim pametan , jer nisam, zato imamo tebe na forumu, da budeš PAMETAN!!!  :jesus: :LOL:
Ja sam samo rekao šta se meni najviše sviđa, a to da se ne bi mogle zadovoljit norme,pa tak i tak svi stavljaju odmah gore druge spuhove.  :jesus: :jesus: :jesus:
Sve se može, pa i jedan da zadovolji.
a ja sam ti sam reko zaš serijski ne ide jedna neg dve spulje...sorry što dišem :prsti:
 
1552noveslike_01.jpg


1552teh_podaci.jpg


Evo prvih tehničkih podataka.
Kao što vidite, promjena na geometriji ima. Motor je malo duži što je odlična vijest i stvarno se nadamo da je kut prednje vilice malo zatvoreniji. Na taj način će mnogi trkači riješiti problem oko toga da li voziti teži motocikl a mirniji u zavoj ili obrnuto. Drugačija geometrija možda umiri motocikl na dugim zavojima a ujedno omogući brže prebacivanje u kratkim zavojima i šikanama. No to tek treba vidjeti na prvim testovima.
 
Nije šija neg je vrat....

.....ove razlike se fakat i jedino mogu osjetiti kod full sportske vožnje i za to možemo vidjeti samo što misli Corser za jedno tri mjeseca...oni koji se voze po cesti recimo od Rijeke do Zagreba i nazad mogu samo misliti da je nešto bolje riješeno ...ukratko niš specijalno..

..blažene linije kraja devedesetih
 
istina, ni ja ne vidim nikakve promjene. Sigurno ce biti nesto jaci zbog druge elektronike ali koliko ce se to osjetiti, to cemo vidjeti samo mi na stazi. Bas sam razgovarao sa Taubijem oko kuplunga, naime za utrke se bolje pokazao kuplung na sajlu pa cemo vidjeti na koji nacin bi mogli zamjenit tu hidrauliku za sajlu na novom modelu. Bit ce potrebno malo prilagodjavanje i podesavanje ali u kompletu, novi motor moze biti samo bolji od starog. Ja se samo nadam da ce Akrapovic napraviti jedan auspuh kao do sada  :?
 
Sasa MK Motori said:
istina, ni ja ne vidim nikakve promjene. Sigurno ce biti nesto jaci zbog druge elektronike ali koliko ce se to osjetiti, to cemo vidjeti samo mi na stazi. Bas sam razgovarao sa Taubijem oko kuplunga, naime za utrke se bolje pokazao kuplung na sajlu pa cemo vidjeti na koji nacin bi mogli zamjenit tu hidrauliku za sajlu na novom modelu. Bit ce potrebno malo prilagodjavanje i podesavanje ali u kompletu, novi motor moze biti samo bolji od starog. Ja se samo nadam da ce Akrapovic napraviti jedan auspuh kao do sada  :?

..opa...."mi na stazi..."...  znači stiže nova pila ... (y)
 
Iako nisam ljubitelj trkaćih motora ovaj mi se sviđa.Izgleda tako agresivno i moćno  (y)
 
Sasa MK Motori said:
Pa dvije godine sam na K5, vrijeme je za promjene. Vidim ne citas tekstove na stranici  :mrgreen:

..ma čitam čitam al ovaj put si djelovao ..naš kako se kaže "baš kao ozbiljan kupac" ....

..nego, nek te bude slušala ko ova "stara", da završi svaku trku pa će bit veselja hehehe...
..i još nešto...sad vidim da je 6 kila teža ..znači pored onih 10 :palacdolje: računaj na još 6...
 
baxy said:
..ma čitam čitam al ovaj put si djelovao ..naš kako se kaže "baš kao ozbiljan kupac" ....

..nego, nek te bude slušala ko ova "stara", da završi svaku trku pa će bit veselja hehehe...
..i još nešto...sad vidim da je 6 kila teža ..znači pored onih 10 :palacdolje: računaj na još 6...

ma to su auspusi, oduzmi jedan i to ti je isti vrag ko i stari. Inace koliko se sjecam, moj K5 je sa 10 litara benzina tezak oko 178 Kg.
 
Sasa MK Motori said:
istina, ni ja ne vidim nikakve promjene. Sigurno ce biti nesto jaci zbog druge elektronike ali koliko ce se to osjetiti, to cemo vidjeti samo mi na stazi. Bas sam razgovarao sa Taubijem oko kuplunga, naime za utrke se bolje pokazao kuplung na sajlu pa cemo vidjeti na koji nacin bi mogli zamjenit tu hidrauliku za sajlu na novom modelu. Bit ce potrebno malo prilagodjavanje i podesavanje ali u kompletu, novi motor moze biti samo bolji od starog. Ja se samo nadam da ce Akrapovic napraviti jedan auspuh kao do sada  :?


Kaj se tice kuplunga provjerite prvo pravilnik o modifikacijama.

A kaj se Akrapovica tice on je vec napravio auspuh za taj motor.
 
Sasa MK Motori said:
Ja se samo nadam da ce Akrapovic napraviti jedan auspuh kao do sada  :?

Je možda i bude , ali po pravilniku buš na trkama moral imat dva topa !!! :palacdolje: :palacdolje: