GSXR

Status
Not open for further replies.

Eni

Member
http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/suzuki-gsxr1000-k5-999-cm3-oglas-13734156

Zna li se što o ovom?
 
Kolko znam na njemu je druga mašina.Prva ubijena po motorijadama na nekih 23 tkm.Al nije lupan kolko znam.Gore ti je stavljen motor sa svega 7000 km.
 
Obrati pažnju na ramu, imam osjećaj da karbon nešto skriva, čest je slučaj da na 2005/6 pucaju rame, mogu reći da je to slučaj na 80-tak % GSXR-a toga godišta u HR.
 
Hvala za info... Nije mi više interesantan... Nova mašina nije problem ali čim mi je vlasnik to prešutio vjerojatno ima još toga...
 
bizi ca od toga (y)
 
Stradko said:
Obrati pažnju na ramu, imam osjećaj da karbon nešto skriva, čest je slučaj da na 2005/6 pucaju rame, mogu reći da je to slučaj na 80-tak % GSXR-a toga godišta u HR.

Zanimljiv podatak...ja ne znam za nijedan da je puknuo a bas sam bio dosta u doticaju s doticnim motociklima...ali valjda je to onda bilo ovih 20% dobrih  (y)
 
čovjek valjda ima pristup podacima iz tvornice, nije džabe stavio postotke :jesus: :LOL:
to s ramom na k5 je ko urbani mit, pričalo se i tih godina da pucaju, a ja ne znam nikoga kome je puknula, dok sam recimo vidio i honde i yamahe oko tog godišta na kojima je puknula rama prilikom pada, a vilice netaknute (y)
 
i ja sam to načuo....

ramica gecrk

al

sam jednom teral dotičan model i prilikom vežbanja vožnje po stražnjem toČku te mog neznanja i neiskustva parput sam ga toliko naglo prizemljio da su mi još sad jaja spljoštena. Ak tad nije rama pukla

nikad nebu

:mrgreen:

(y)
 
Na tom mjestu je rama stvarno slabija nego kod konkurencije...
  Bio je i opoziv,pa se sporno mjesto "lijepilo" ,tj.pojačavalo kod ovlaštenog s. sa unutrašnje strane rame.... :?

Digla se oko toga prašina svojevremeno,ali i dalje sam mišljenja da to može slomiti samo extra siledžija i  kojemu ne bih dao ni da gura kolica s malterom,a kamoli šta drugo...  :spank:

:neznam:




 
ja sam vozil dve K5 litre s čitavom ramom - to je ovih 20% (y) za ostale sam na moroni.hr fkt čuo da su svima pukle rame i da općenito taj model kurca nevalja :palacdolje:
 
Johnny 1 said:
Na tom mjestu je rama stvarno slabija nego kod konkurencije...
  Bio je i opoziv,pa se sporno mjesto "lijepilo" ,tj.pojačavalo kod ovlaštenog s. sa unutrašnje strane rame.... :?

Digla se oko toga prašina svojevremeno,ali i dalje sam mišljenja da to može slomiti samo extra siledžija i  kojemu ne bih dao ni da gura kolica s malterom,a kamoli šta drugo...  :spank:

:neznam:

Daj budali nakovanj i njega će pokidati  :mrgreen:
 
Stradko said:
Obrati pažnju na ramu, imam osjećaj da karbon nešto skriva, čest je slučaj da na 2005/6 pucaju rame, mogu reći da je to slučaj na 80-tak % GSXR-a toga godišta u HR.

:LOL: :LOL:
 
tibor_zg said:
ja sam vozil dve K5 litre s čitavom ramom - to je ovih 20% (y) za ostale sam na moroni.hr fkt čuo da su svima pukle rame i da općenito taj model kurca nevalja :palacdolje:

Tako nešto sam i ja čuo...

A i karbon je rođen za sakriti varene šasije, samo zbog toga i kupuju to ljudi :?
 
topicg said:
Kolko znam na njemu je druga mašina.Prva ubijena po motorijadama na nekih 23 tkm.Al nije lupan kolko znam.Gore ti je stavljen motor sa svega 7000 km.

maxo said:
Tako nešto sam i ja čuo...

A i karbon je rođen za sakriti varene šasije, samo zbog toga i kupuju to ljudi :?

passenger said:
bizi ca od toga (y)

Ovako, glupani jedni,
Stvarno ne znam da li ste svi takvi debili, ili pokušavate izvući neku korist od vaših lažnih informacija, ali ja mislim da je ono prvo. Ajmo pretpostaviti da ste samo debili. Moja poruka je ova: ako već nemate pojma, onda radije začepite!

Ovaj motor je u vlasništvu mog prijatelja. Sad ću nahvaliti taj motor ne zato jer je u vlasništvu osobe koju poznajem, nego zato što motor JEST savršen. Nije taj motor nikada vidio motorijadu. Nikad taj motor nije bio ni rastavljan, a kamoli da je mašina promijenjena. Taj moj prijatelj nije čak ni brz vozač. Blizu je 40-te u guzici i dokazivanja na cesti mu ne trebaju. Motor nema puno km jer on posjeduje 4 motocikla, i kilometre si raspoređuje među njima, a tu nisam računao skuter kojeg koristi najviše. Po pitanju održavanja on je sitničav: sve je savršeno, bira čak i kod kojeg majstora ide. On je prvi i jedini vlasnik,a ja o tom motoru znam baš sve, jer kad se on vozi, vozim se i ja. Motor nikad nije vidio pod. Zapravo, nikad nije ni pao u posljednjih 12-13 godina, a za posljedni pad, koji mu je bio na motocrossu, nije ni kriv.
 
kao savršen vlasnik ovo ono, a ide s K5 na motokros :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:
 
da, sramota :palacdolje: :palacdolje:

mene i dalje fascinira onih "80%", tih k5 fkt ima, skoro ko r1 i 636, ali za nijednog neznam da mu je puknula rama, osim te forumske priče i pričice od susjedovih susjeda :misli:
 
MadjaRR said:


Jel i ti kupuješ karbon :mrgreen:

DanijelZ said:
Ovako, glupani jedni,
Stvarno ne znam da li ste svi takvi debili, ili pokušavate izvući neku korist od vaših lažnih informacija, ali ja mislim da je ono prvo. Ajmo pretpostaviti da ste samo debili. Moja poruka je ova: ako već nemate pojma, onda radije začepite!

Pozdrav i tebi, pozdravi Angela :prsti:
 
Status
Not open for further replies.