Stradko said:Obrati pažnju na ramu, imam osjećaj da karbon nešto skriva, čest je slučaj da na 2005/6 pucaju rame, mogu reći da je to slučaj na 80-tak % GSXR-a toga godišta u HR.
Johnny 1 said:Na tom mjestu je rama stvarno slabija nego kod konkurencije...
Bio je i opoziv,pa se sporno mjesto "lijepilo" ,tj.pojačavalo kod ovlaštenog s. sa unutrašnje strane rame.... :?
Digla se oko toga prašina svojevremeno,ali i dalje sam mišljenja da to može slomiti samo extra siledžija i kojemu ne bih dao ni da gura kolica s malterom,a kamoli šta drugo... :spank:
:neznam:
Stradko said:Obrati pažnju na ramu, imam osjećaj da karbon nešto skriva, čest je slučaj da na 2005/6 pucaju rame, mogu reći da je to slučaj na 80-tak % GSXR-a toga godišta u HR.
tibor_zg said:ja sam vozil dve K5 litre s čitavom ramom - to je ovih 20% za ostale sam na moroni.hr fkt čuo da su svima pukle rame i da općenito taj model kurca nevalja alacdolje:
Ma ziher..maxo said:Tako nešto sam i ja čuo...
A i karbon je rođen za sakriti varene šasije, samo zbog toga i kupuju to ljudi :?
topicg said:Kolko znam na njemu je druga mašina.Prva ubijena po motorijadama na nekih 23 tkm.Al nije lupan kolko znam.Gore ti je stavljen motor sa svega 7000 km.
maxo said:Tako nešto sam i ja čuo...
A i karbon je rođen za sakriti varene šasije, samo zbog toga i kupuju to ljudi :?
passenger said:bizi ca od toga
MadjaRR said::shock:
DanijelZ said:Ovako, glupani jedni,
Stvarno ne znam da li ste svi takvi debili, ili pokušavate izvući neku korist od vaših lažnih informacija, ali ja mislim da je ono prvo. Ajmo pretpostaviti da ste samo debili. Moja poruka je ova: ako već nemate pojma, onda radije začepite!