Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

pazi ti da ne poljubis koju stijenu tako samopouzdan, blago majke.
u cemu je problem porubiti 180, 190 gumu, to uradim na prvom krizanju.
 
Sredju said:
Prva guma, na koju sam ja primjenio izraz spicasta, je bila pilot power.
I mitas joj je konturom jako slican.

:zid: :zid: :zid: :zid:

nit´ pojma a nit´ blage veze
 
Sredju said:
pazi ti da ne poljubis koju stijenu tako samopouzdan, blago majke.
u cemu je problem porubiti 180, 190 gumu, to uradim na prvom krizanju.
Nisam ni sumnja da takav trkac sa tako strasnim motorom ne porubi gumu a toliko zna o svemu. bila bi sramota da je drugacije  :021:
 
LemmyZD said:
hahahaha koja komedija
Zaboravia si ti hrvatski tamo u austriji cini mi se. evo da ti prevedem pomocu gugla
špičasta guma=Stachelgummi
tupa guma=Stumpfer Reifen

Pilot power je toliko tupo smece da kad ga stavis na R imas osjecaj ko da chopper vozis. Tu gumu je cak i stipe zxr rubia  :LOL:

Al morat cu provjerit taj sag, mozda uspijem onda odvozit starigrad karlobag ispod 50 minuta


Ne spominji me uzalud osim ako su čevapi u pitanju  :mrgreen:, ja i lemy smo uspili jednom starigrad karlobag doc za 38 min . :LOL:
 
Sredju said:
pazi ti da ne poljubis koju stijenu tako samopouzdan, blago majke.
u cemu je problem porubiti 180, 190 gumu, to uradim na prvom krizanju.

:zid: :zid: :zid: :zid:

vise dokaza definitivno nije potrebno davati
 
stipe_zxr said:
Ne spominji me uzalud osim ako su čevapi u pitanju  :mrgreen:, ja i lemy smo uspili jednom starigrad karlobag doc za 38 min . :LOL:
To ono kad smo ukrali 10 min?  :mrgreen:
kronik said:
:zid: :zid: :zid: :zid:

vise dokaza definitivno nije potrebno davati
pazi sto pises blizu ti je  :LOL:
 
di je onda točno problem s mitasom? :?

čisto da znam na šta pripazit dok vozim (y)
 
tibor said:
di je onda točno problem s mitasom? :?
čisto da znam na šta pripazit dok vozim (y)

Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
 
Igor28 said:
Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
Možda po ravnijem dijelu magistrale,ali za dionicu od karlobaga do starigrada versis je kralj i neće biti dovoljna samo prednja vilica
 
tibor said:
hvala ti (y)

bajkerski pozdrav (y) (y) (y)

Molim bez pozdrava. Korona vlada....

Ne mogu vjerovat kakvih nesmotrenih bajkera ima.  :palacdolje:

 
Jedan lik u mojoj blizini ( sredju-ov "brat blizanac" ) mi je jednom objasnio da voznja po zavojima nije nesto.
U zavojima svatko moze biti brz! Po ravnom! E tu se broji i gleda! Tu su ti potrebni snaga i iskustvo!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Igor28 said:
Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali

to sa gsx-om i prednjom viulicom od MT-a funkcionira samo i iskljucivo ako se i zadnji amortizer promijeni.
Taj pak MORA biti od Versysa 650. AKo se uzme onaj od Versysa 1000 to onda ide samo na trkacu stazu!
Inace je pretvrd!
 
Ovijes uopće nema veze....
 

Attachments

  • IMG_20200312_083926.jpg
    IMG_20200312_083926.jpg
    1.2 MB · Views: 248
kronik said:
Jedan lik u mojoj blizini ( sredju-ov "brat blizanac" ) mi je jednom objasnio da voznja po zavojima nije nesto.
U zavojima svatko moze biti brz! Po ravnom! E tu se broji i gleda! Tu su ti potrebni snaga i iskustvo!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Igor28 said:
Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Postaje mi ovaj mitas najdraza tema na forumu  :mrgreen:
 
kronik said:
to sa gsx-om i prednjom viulicom od MT-a funkcionira samo i iskljucivo ako se i zadnji amortizer promijeni.
Taj pak MORA biti od Versysa 650. AKo se uzme onaj od Versysa 1000 to onda ide samo na trkacu stazu!
Inace je pretvrd!
Ok to je istina ali samo što se zavoja tiće,ipak da bi se s gsxr pratio versis treba se malo i na motoru od gsxr poraditi