Sredju said:Prva guma, na koju sam ja primjenio izraz spicasta, je bila pilot power.
I mitas joj je konturom jako slican.
Nisam ni sumnja da takav trkac sa tako strasnim motorom ne porubi gumu a toliko zna o svemu. bila bi sramota da je drugacije :021:Sredju said:pazi ti da ne poljubis koju stijenu tako samopouzdan, blago majke.
u cemu je problem porubiti 180, 190 gumu, to uradim na prvom krizanju.
LemmyZD said:hahahaha koja komedija
Zaboravia si ti hrvatski tamo u austriji cini mi se. evo da ti prevedem pomocu gugla
špičasta guma=Stachelgummi
tupa guma=Stumpfer Reifen
Pilot power je toliko tupo smece da kad ga stavis na R imas osjecaj ko da chopper vozis. Tu gumu je cak i stipe zxr rubia
Al morat cu provjerit taj sag, mozda uspijem onda odvozit starigrad karlobag ispod 50 minuta
Sredju said:pazi ti da ne poljubis koju stijenu tako samopouzdan, blago majke.
u cemu je problem porubiti 180, 190 gumu, to uradim na prvom krizanju.
To ono kad smo ukrali 10 min?stipe_zxr said:Ne spominji me uzalud osim ako su čevapi u pitanju , ja i lemy smo uspili jednom starigrad karlobag doc za 38 min .
pazi sto pises blizu ti jekronik said::zid: :zid: :zid: :zid:
vise dokaza definitivno nije potrebno davati
Toliko meni skoro treba sa kamionomstipe_zxr said:Ne spominji me uzalud osim ako su čevapi u pitanju , ja i lemy smo uspili jednom starigrad karlobag doc za 38 min .
tibor said:di je onda točno problem s mitasom? :?
čisto da znam na šta pripazit dok vozim
tibor said:di je onda točno problem s mitasom? :?
čisto da znam na šta pripazit dok vozim
Možda po ravnijem dijelu magistrale,ali za dionicu od karlobaga do starigrada versis je kralj i neće biti dovoljna samo prednja vilicaIgor28 said:Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
tibor said:hvala ti
bajkerski pozdrav
Igor28 said:Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
kronik said:Jedan lik u mojoj blizini ( sredju-ov "brat blizanac" ) mi je jednom objasnio da voznja po zavojima nije nesto.
U zavojima svatko moze biti brz! Po ravnom! E tu se broji i gleda! Tu su ti potrebni snaga i iskustvo!!
Igor28 said:Nema problema s mitasom ukoliko je ovjes dobar.
Vidim da vozis gsx koji je dosta bazičan po tom pitanju pa je preporuka ugradit prednje vilice i amortizer od mt-07 i tako otključat puni potencial motora.
Nakon takve preinake, mislim da ćeš moći pratiti tempo versys 650 po magistrali
Ok to je istina ali samo što se zavoja tiće,ipak da bi se s gsxr pratio versis treba se malo i na motoru od gsxr poraditikronik said:to sa gsx-om i prednjom viulicom od MT-a funkcionira samo i iskljucivo ako se i zadnji amortizer promijeni.
Taj pak MORA biti od Versysa 650. AKo se uzme onaj od Versysa 1000 to onda ide samo na trkacu stazu!
Inace je pretvrd!