Gume MITAS SPORT FORCE PLUS

exfreerider said:
Zna li netko konkretnu razliku između sport i touring modela?
Nešto se spominjalo da touring ima tvrđu sredinu za trajnost,je li to točno?
Pa sporttouring koliko ja znam..moze isto imati mekse smjese sa strane gume.No razlika je u tome sto valjda u tim.smjesama ima vise silike.Bolje po mokrom,hladnijem itd..duza kilometraza itd...sport gume imaju vise carbon black nego silike...radi boljeg gripa ali traju krace...itd itd.


Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

 
cca 2.1/2.1 za normalnu vožnju po kontinentu, ne mijese uopće i funkcioniraju super, na moru su malo drugačiji uvjeti, grublji topliji asfalt..
 
MOONSHIELD said:
cca 2.1/2.1 za normalnu vožnju po kontinentu, ne mijese uopće i funkcioniraju super, na moru su malo drugačiji uvjeti, grublji topliji asfalt..

nisu isti tlakovi za te katoličke, šta ti vozikaš i za pRRave motore.. :jesus:
 
nama na tim slabašnim katoličkim motorima ni TC ne treba 8)
 
nisam se baš nešto vozio, ali
sam se par puta zaletio preko 200 i na maksimalu, pa  :misli:
ono što sam odmah osjetio je da je bike dosta nervozniji nego prije

valjda dok ih skockam malo :LOL:


mmmmmmmm "novi profil"  :D 8)
 
Evo da napišem i ovdje.
Guma ima 3000 km i ima još šare.
Dali je ovo normalno i dali je opasno.
Na tri mjesta ima ove crte po sredini,skoro je cijelk krug takav

20200628_132515.jpg
20200628_132520.jpg
20200628_163936.jpg
 
Da li je normalno (i sigurno) bilo bi dobro znati što točno gledamo a prve dvije fotke su ti "crnac u tunelu" .
Meni ovo na prvu izgleda kao oštećenje koje je nastalo prilikom proklizavanja gume preko nekog oštrog predmeta i u tom slučaju bih rekao da je normalno iako ne baš i uobičajeno. Može bit da s palio gumu, može bit da se zavrtila u nekoj gradskoj vožnji preko šarafa zaostalog od usporivača prometa.... itd.... vjerojatno ti najbolje znaš kada/kako se ovo pojavilo.
Da li je sigurno opet je pitanje kako je nastalo i koje je dubine oštećenje, dokle god je pliće od šare vjerojatno ne bi trebalo bit problem.
 
Nastalo je u vožnji po gorskom kotaru.
Nikad ne palim gume.
Nije skroz cijeli krug nego su tri crte koje su skoro oko cijele gume,da je od šerafa u vožnji na kojem je proklizila guma zašto bi bile tri odvojene crte?
Koliko je duboko toćno ne znam,crta je uska pa je teško vidjeti točno ali nije plitka nego je duboka
 
Koliko se sjećam, jednom je meni Mitas imao crtu na sredini, ali nikad ovako duboko.

Reklamiraj
 
izgleda kao da si potegnuo po nečemu, ja bi vozio dalje i malo pripazio
 
Ajde priznaj, va Podkilavcu spreda planinarskog si malo popil, zapalil gumu, krenul za Hahlic i na kamiku malo zaparal gumu
 
  • Like
Reactions: tomo3