Gume sa Grobnika (off sa CBR & VFR generalni topic!!)

oracle said:
pričam o motoru gdje ima svega...i gradske vožnje i autoputa i šarf vožnje...
pričam iz iskustva....guma može kvalitetno držati više od gore navedenog :wink:
no nebitno....samo vi peglajte (y)

a mi pricamo zato sto su nam drugi tako rekli  :LOL:

jedina guma koja je drzala pun kufer km je bila neka metzeler (ne sjecam se koja)..
bila je toliko plasticna da ni kad ju palis se nije poderala  :LOL: :LOL:
al je zato smrt na cesti  :LOL:
 
figure said:
a mi pricamo zato sto su nam drugi tako rekli  :LOL:

jedina guma koja je drzala pun kufer km je bila neka metzeler (ne sjecam se koja)..
bila je toliko plasticna da ni kad ju palis se nije poderala  :LOL: :LOL:
al je zato smrt na cesti  :LOL:
ja sam se nadovezala samo na deny-evu tvrdnju o sport touring gumama :wink:
za ove raceRRske se ne petljam :wink:
 
deny-zg said:
s cime ja to pretjerujem?  :misli:
Sa gasom kad ne treba. Zato je i potrošiš za nekoliko hiljada. :jesus:
Prošli komplet guma mi je "trajal" 9000 km. Kad sam ih skinul, po sredini stražnje gume je bilo nešto ispod 2mm profila. Majsoru sam rekel nek ih pokloni nekome ko ima lošije gume od dotičnih.
 
Nesto poput ovoga?  :mrgreen:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,95894.msg2430353.html#msg2430353
 
naravno ovisi i o stilu vožnje i o snazi i momentu motora, dosta je tu čimbenika, ja sam na mt03 potrošio bt016 za 5000 pa ima 45 konja
 
cRuNk said:
Nesto poput ovoga?  :mrgreen:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,95894.msg2430353.html#msg2430353
DA :mrgreen:

MOONSHIELD said:
naravno ovisi i o stilu vožnje i o snazi i momentu motora, dosta je tu čimbenika, ja sam na mt03 potrošio bt016 za 5000 pa ima 45 konja
Pa najlakše je poderati gumu...mogu i ja da mi traje 4000km. Al ne moram na svakom semaforu odvrnut gas do daske, a i ne moram se na otvorenoj cesti voziti prek 200.
Ona ručka na desnoj strani upravljača...zna se za kaj služi. Nije to on/off botun :mrgreen:
 
MOONSHIELD said:
naravno ovisi i o stilu vožnje i o snazi i momentu motora, dosta je tu čimbenika, ja sam na mt03 potrošio bt016 za 5000 pa ima 45 konja
cinjenica je da v2 motori realtivno brzo "unakaze" gume...Pogotovo zadnju...vjerovatno je tome kriv veliki obrtni momenat na malim okretajima...kako kod ubrzavanja tako i kod kocenja motorm gdje motor doslovce poskakuje(naravno kon onih koji nemaju antihopping spojku)...Meni je set michelin PP trajao u prosijeku 4500 km...normalne voznje. Sad su gore bt-016...i prijedenih 3500 tkm....Zadnja...a bogami i prednja su pri kraju... :(
 
Bandit said:
Napisala je da troši dva seta guma, a da sa gumama pređe po 4000 km...znači godišnje 8000km. Kak misliš konkretnija kilometraža?
rekla je par setova .... "par" u smislu nekoliko :wink: prokleti fiškalu :belj: efo gljedaj :giggle:
figure said:
... al kad po sezoni treba mjenjat par setova...
konkretna = vise od 15 somova godisnje

deny-zg said:
....Kupio sam jednom novu straznju gumu (1300 kuna) i nikad vise... otisla je za koju tisucu (a radim dosta kilometara) a za te novce sam mogao dobiti 2 seta nekih sa grobnika koje su po meni zilavije nego neke obicne cestovne a o drzanju da ne govorimo.
deny-zg said:
koja to guma drzi 15 tkm? a da drzi kako bi trebala?
i po testovima razlicitih sport/touring guma nakon 5-8 tkm vise nije to to... mislim mozes ju voziti ali....
dobro a kaj ti famozni testovi onda kazu nakon koliko guma s piste vise nije "to"  :misli: ajmo majstore, razmisli malo  :LOL:
ti fakat tvrdis da guma vise nahebe u cestovnoj voznji nego na pisti?
pa kaj ekipa na grobniku skida gume iz pizdarije nakon "par krugova" ili zato kaj su "gotove"?

figure said:
...i daj mi molim te reci koja guma ti izdrzi 15tkm???
meni je nova dunlopica izdrzala na 600f 8tkm.. a na 900rr bi jos manje..
manje autoputa i mnoge ce izdrzati, i naravno manje histericnih startanja po gradu
(ovo se ne odnosi nuzno samo na tebe :wink: )

uglavno vozim dunlopice sportmax ili roadsmart ovisi na kaj naletim i duraju skoro pa 20 tkm (je da su zivi masakr kad ih skidam ... ali kaj sad :) )
igrom slucaja sam dobila metzelerke sportec (neke brojke i slova :LOL: ) m3 i ta je drzala nekaj krace ...cca 15 al nisam je stedila  :)

Bandit said:
...Prošli komplet guma mi je "trajal" 9000 km.Kad sam ih skinul, po sredini stražnje gume je bilo nešto ispod 2mm profila
je pa na tak veliku kolicinu pravog muskarca  :ruza: jos je dobro i zdrzala
kak mozes sebe usporedjivati s onim kepecima kaj imaju 70 kila s kacigom i cizmama, i moraju furat ciglu u dzepu da ih ne otpuse iznad 100 na sat  :LOL:
osim toga i sam kazes da je bilo jos sare kad si ih skinul ... znaci mogla je jos malo zdurat :eyebrow:
 
Kraljica said:
kaj ti se nebi onda vise isplatilo stavljati nove gume?

mislim ovak se samo nahebes ko konj stalno skidajuci zadnji kotac ... ovo-ono
a i montaza nije besplatna ... tak da i to treba zbrojiti u cijenu

fino stavis novu gumu i mirna si bar 15 tkm :wink:

kuzim kad je panika pa nemres drugacije nego puknut gore rabljenu gumu ... ali dugorocno to je obicno skuplja varijanta
pogotovo ako radis neku konkretniju kilometrazu godisnje
Stavila ona novu trkaću gumu ili onu polovnu sa Grobnika bude prešla oko 4000-5000km, 15000 km sa tim gumama se ne prelazi, nisu to sport-touring gume.  :wink:

Sport-touring gume su odlične za onoga tko se vozi umjereno. Može se i sa njoim vozit oštro, ali to nije ni blizu vožnji sa trkaćom gumom. (y)
 
Kada čete shvatit da trkaća guma je za pistu a ne cestu. I da sumljam da tu vas par dotićnih je ikad zagrijalo na radnu temperaturu. Naravno da na to nisam mislio na autoput zg-st i slićno, a i tamo ste takvu gumu pregrijali. Tako o vašem boljem držanju trkaćih guma.  
 
Bandit said:
Pa najlakše je poderati gumu...mogu i ja da mi traje 4000km. Al ne moram na svakom semaforu odvrnut gas do daske, a i ne moram se na otvorenoj cesti voziti prek 200.
Ona ručka na desnoj strani upravljača...zna se za kaj služi. Nije to on/off botun :mrgreen:
prvo, u mom selu (inače je grad, ali jako mali) nema semafora
a drugo, mt03 ide maksimalno 150-160, a s njim sam se po autocesti vozio sve skupa jedanput u dvije godine (y)
i treće, ali ne i manje bitno, nisam kupio motor da se vozim ko dedek s citroen saxom povuci-potegni
da se oču tak voziti onda bi mi i citroen saxo bio dobar
 
Medo said:
Stavila ona novu trkaću gumu ili onu polovnu sa Grobnika bude prešla oko 4000-5000km, 15000 km sa tim gumama se ne prelazi, nisu to sport-touring gume.  :wink:
Sport-touring gume su odlične za onoga tko se vozi umjereno. Može se i sa njoim vozit oštro, ali to nije ni blizu vožnji sa trkaćom gumom. (y)
sorry ali to mi nekak šuplje zvuci ... da nova guma i polovna guma s grobnika trpe identicnu kilometrazu
kaj se ta ekipa uopce onda vozi po grobniku ili samo dodje tamo izmjeniti gume :LOL:

sto se tice teorije po pitanju razlike izmedju trkace i sport-touring gume... u pravu si, ali koliko je ljudi stvarno sposobno voziti onako kako si vole tu pripisivati na forumu???
tehnologiju na stranu, ljudi koji fakat znaju voziti ... pa pojest ce te na cesti i s boldorkom :wink: i nebuju kukali da im se gume nisu zgrijale  (y)
svi ostali vise-manje suvereno vladaju svojim tehnoloski naprednim vozilicama, ali isto tako i najmanja odstupanja od tvornicki zadanih gabarita za navedenu tehnologiju koriste ko ultimativni izgovor za vlastito nesavrsenstvo u voznji
 
Kraljica said:
sorry ali to mi nekak šuplje zvuci ... da nova guma i polovna guma s grobnika trpe identicnu kilometrazu
kaj se ta ekipa uopce onda vozi po grobniku ili samo dodje tamo izmjeniti gume :LOL:

sto se tice teorije po pitanju razlike izmedju trkace i sport-touring gume... u pravu si, ali koliko je ljudi stvarno sposobno voziti onako kako si vole tu pripisivati na forumu???
tehnologiju na stranu, ljudi koji fakat znaju voziti ... pa pojest ce te na cesti i s boldorkom :wink: i nebuju kukali da im se gume nisu zgrijale  (y)svi ostali vise-manje suvereno vladaju svojim tehnoloski naprednim vozilicama, ali isto tako i najmanja odstupanja od tvornicki zadanih gabarita za navedenu tehnologiju koriste ko ultimativni izgovor za vlastito nesavrsenstvo u voznji
zar nemislis da malo pretjerujes u ovoj izjavi ? Boldorka + hladne gume(i jos nek budu gume iz one ere...recimo pirelli phantom)...dobitna kombinacija za legnut u prvom zavoju... :mrgreen:
 
Kraljica said:
sorry ali to mi nekak šuplje zvuci ... da nova guma i polovna guma s grobnika trpe identicnu kilometrazu
kaj se ta ekipa uopce onda vozi po grobniku ili samo dodje tamo izmjeniti gume :LOL:

sto se tice teorije po pitanju razlike izmedju trkace i sport-touring gume... u pravu si, ali koliko je ljudi stvarno sposobno voziti onako kako si vole tu pripisivati na forumu???
tehnologiju na stranu, ljudi koji fakat znaju voziti ... pa pojest ce te na cesti i s boldorkom :wink: i nebuju kukali da im se gume nisu zgrijale   (y)
svi ostali vise-manje suvereno vladaju svojim tehnoloski naprednim vozilicama, ali isto tako i najmanja odstupanja od tvornicki zadanih gabarita za navedenu tehnologiju koriste ko ultimativni izgovor za vlastito nesavrsenstvo u voznji
Tu se uvijek sjetim svog "sitnog" frenda koji je svojevremeno sa oldtimerom R 50/3 (BMW) i pripadajucim mu gumama po zavojima ostavio kolegu na friskoj, u ono vrijeme tek izasloj FZR 1000 :mrgreen:. Cojones drustvo, cojones, pa tek onda gume!  :wink:
 
Kraljica said:
sorry ali to mi nekak šuplje zvuci ... da nova guma i polovna guma s grobnika trpe identicnu kilometrazu
kaj se ta ekipa uopce onda vozi po grobniku ili samo dodje tamo izmjeniti gume :LOL:

sto se tice teorije po pitanju razlike izmedju trkace i sport-touring gume... u pravu si, ali koliko je ljudi stvarno sposobno voziti onako kako si vole tu pripisivati na forumu???
tehnologiju na stranu, ljudi koji fakat znaju voziti ... pa pojest ce te na cesti i s boldorkom :wink: i nebuju kukali da im se gume nisu zgrijale  (y)
svi ostali vise-manje suvereno vladaju svojim tehnoloski naprednim vozilicama, ali isto tako i najmanja odstupanja od tvornicki zadanih gabarita za navedenu tehnologiju koriste ko ultimativni izgovor za vlastito nesavrsenstvo u voznji
I nova i polovna će trajati isto (pod isto mislim u par sto kilometara) iz razloga što gume sa Grobnika imaju sredinu kao i nova guma, a većina prvo potroši sredinu.

Osobno do sada sam uvijek uzeo polovne gume koje su i po bokovima bile gotovo nove a krajnji rubovi su bili potrošeni do pola (znači od bržih vozača na Grobniku kojima ta guma nije dobra iz razloga što u full nagibu on više ne može otvarati gas kako bi htio i voziti na niskim vremenima). Onaj krajnji rub će izdurati i bokove i sredinu jer po cesti rijetko tko dodaje gas tolko rano i jako, većinom stradaju bokovi pod 45°.

Što se tiče sport-touring guma i trkaćih guma, ja pričam o svojim iskustvima, ne zanima me što netko kome bi i sport touring guma bila dobra stavlja trkaće gume. Osobno, rado bi se vozio na sport-touring gumi i mjenjao ju svakih 10-15 tkm kada bi mi bila dobra za moj stil vožnje.

Meni je na cesti i čista sport guma dobra,sa njom pređem 6000km a platim ju 2200kn set, sa trkaćom prijeđem 3000-5000 (ovisno o tlaku u gumi i mom raspoloženju) i platim set od 750-1000kn dođem do računice da mi se jeftinije voziti na polovnim trkaćim gumama. (y)

Ja rađe dam za ovakvu gumu 1000kn nego za isti takav novi set 3500kn: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,152849.0.html

Za one koji ne vide oglasnik sa linka gore evo i slike...
 
Medo said:
Meni je na cesti i čista sport guma dobra,sa njom pređem 6000km a platim ju 2200kn set, sa trkaćom prijeđem 3000-5000 (ovisno o tlaku u gumi i mom raspoloženju) i platim set od 750-1000kn dođem do računice da mi se jeftinije voziti na polovnim trkaćim gumama. (y)

Ja sam ovo isto pokušavao objasniti već nekoliko puta, ali bezuspješno ...  :mrgreen:

i naravno da je guma još uvijek dobra sve dok i po bočnim stranama ne izađe platno ...  :LOL:
 
MOONSHIELD said:
prvo, u mom selu (inače je grad, ali jako mali) nema semafora
a drugo, mt03 ide maksimalno 150-160, a s njim sam se po autocesti vozio sve skupa jedanput u dvije godine (y)
i treće, ali ne i manje bitno, nisam kupio motor da se vozim ko dedek s citroen saxom povuci-potegni
da se oču tak voziti onda bi mi i citroen saxo bio dobar
A onda nemojte kukat kak vam gume malo traju.

Imal je Rivi pravo: "Il si faca, il nisi". :mrgreen:
 
Upravo ove sa donje slike (dragon supercorsa) je uzeo prijatelj preko mene :wink:

Istu sam i ja imao, samo sam uzeo novu i guma je odlicna, najbolja koju sam ikad imao, ali nakon NITI 3000 km je bila gotova, evo i slika dolje, doslovno slick. Vec par puta ove sezone sam narucivao gume s piste, ali sebi vise ne  :mrgreen:, ako guma ista vrijedi ni jednu nismo platili ispod 500kn ali su stvarno bile kao nove.. ugl set pilot road 2 straga i PP naprijed cca 2000 kn i izdrze skoro 10 000km s tim da prednja moze jos 1-2 t, u najbolju ruku barem meni sto se tice novca izade isto ako ne i gore s ovima s piste
 
vozim se 90% na gumama s grobnika i nemam problema ni padova ...
ako ju treba malo ugrijat zna se (osjeti)  kad je topla po sredini i na kojoj cesti ugrijat sa strane.... sva mudrost
sad nekom je to katastrofa ali kad se navikneš na loše gume onda je predobar osječaj na bilo kojoj boljoj... :)
 
pero1986 said:
vozim se 90% na gumama s grobnika i nemam problema ni padova ...
ako ju treba malo ugrijat zna se (osjeti)  kad je topla po sredini i na kojoj cesti ugrijat sa strane.... sva mudrost
sad nekom je to katastrofa ali kad se navikneš na loše gume onda je predobar osječaj na bilo kojoj boljoj... :)

+1 (y)