Gume sa Grobnika (off sa CBR & VFR generalni topic!!)

Kraljica said:
glas razuma  (y) i hvala na finom pojasnjenju u cemu je "kvaka"  :yes:

da ali .... ALI su potrosene od ruba do ruba pa se mozes falit na sanku da si glavni dasa u spolegavanju i da kaj ko oce jer se svi ostali voze ko tetkice

Joj sto volim kad sam glavni na sanku :joy: :joy:
 
Sip said:
Samo da vas slikam podsjetim kako to izgleda kad se guma samo malo ohladi ( pusta najgore, jako i bez najave )
Jel te ovo jako i bez najave "pustila" na kRRndiji? Rekao bih da su slike s Pitke vode...  :wink:
 
Medo said:
Tko se vozi tako da ne skida gumu od ruba do ruba ni ne treba trkaću gumu.

Potpis  (y)
 
Medo said:
Da, sigurno ih kupuju zbog toga. (A i to može prodavati samo neukima, jer se nakon prve vožnje vidi koji je dio sa Grobnika a koji sa ceste  :wink:).
Tko se vozi tako da ne skida gumu od ruba do ruba ni ne treba trkaću gumu.

znas ... kad imas  :cice: ljudi ti pokusavaju prodati takve lovacke price da je to jednostavno prestrasno :eek:hne:
a ovo drugo potpisujem  (y)

mislim svaka cast ljudima koji zgriju takvu gumu kak spada na cesti i mogu iskoristiti sve njezine prednosti
i u potpunosti razumijem ekipu koja jednostavno nema love za nove ili odbija dati hrpetinu love za novu
samo onda pamet u glavu i cijelo vrijeme biti svjestan kakve gume imas ... je s time nema opustanja
 
Gato said:
Jel te ovo jako i bez najave "pustila" na kRRndiji? Rekao bih da su slike s Pitke vode...  :wink:

Sve znas (y)

Stim da je kRRndijski asfalt zadovoljavajuce grub :wink: ali nakon voznje i malog hladjenja guma ne drzi. Ustvari tako skoro svaki Dunlop :?
 
i ja spadam medu one koji su vozili apsolutno sve moguce kombinacije guma i moja iskustva (i potrebe) su ovakva:

na cesti su mi se najbolje pokazale gume koje se koriste na grobniku, znaci ''slickovi'' homologirani za cestovnu voznju (pirelli supercorsa itd.) no takve gume (nove) kostaju puno previse i zato cu uvijek radije na cesti voziti sa malo potrosenom gumom sa grobnika nego sa potpuno novom cestovnom. gume treba prvo po malo po zavojima pocistiti od smrklji sa staze i prije svake ostrije voznje ih ugrijati i to je to, samo gas, motor bolje pada u zavoje, stabilniji je itd.... bas kako je netko vec napisao, kao da je 35kg laksi.

i cijela ta filozofija se na kraju svodi na ono kome je sta potrebno, znaci ako ne juris okolo po zaovjima, radis neke krace (ili sporije) relacije guma sa grobnika definitivno nije za tebe. i jos jedna bitna stvar koju sam naucio kroz neko iskustvo je da se motor puno bolje ponasa kad se gume mijenjaju u paru, znaci ne one fore 2 zadnje jedna prednja i to, nego uvijek drugi set i to je to
 
znaci ako koristis motor ko prevozno sredstvo na dnevnoj bazi gume s grobnika su "smrt"
jer nema sanse da ih zgrijes po gradu i tako to
te gume su dobre samo za opet na stazu ili otvorenu cestu s predhodnim pripremama (zagrijavanjem) i onda voznja na nož?

(ili za autoput ... ali s obzirom da se tamo najvise vozis "ravno" lagano ti je svejedno kaj imas na felgama dok god je crno i okruglo :LOL: ... mada zg-ri ili zg-vz bas i nije vise toliko ravan iznad dve glave :giggle: )
 
meni je ova gp racer koju imam gore (zadnja, prednja je michelin PP) čist okej, i primijetio sam pred neki dan dok sam se vratio doma da je sigurno 15-20 stupnjeva toplija od prednje cestovne gume, a dok sam kupovao rečeno mi je odmah u startu da je to najbolja racing gume što se ceste tiče
što je je, guma je čak i hladna dosta mekana :)
 
2Kraljica: ma nije losa ni za to, samo kaj se brzo potrosi po sredini, klizi ako bas napucavas po gasu. zagrije se ona i u gradu  (y)

2Moon: GP Racer je stvarno ok guma, ali eto, ovo ljeto dionica maslenica - senj, velika vrucina, jaci tempo i guma mi se pregrijala i pocele mi pustati obadvije.... ne jako ali dovoljno da nemas povjerenja vise.
 
MOONSHIELD said:
meni je ova gp racer koju imam gore (zadnja, prednja je michelin PP) čist okej, i primijetio sam pred neki dan dok sam se vratio doma da je sigurno 15-20 stupnjeva toplija od prednje cestovne gume, a dok sam kupovao rečeno mi je odmah u startu da je to najbolja racing gume što se ceste tiče
što je je, guma je čak i hladna dosta mekana :)
to i ja mogu potvrditi..
 
Iber said:
2Moon: GP Racer je stvarno ok guma, ali eto, ovo ljeto dionica maslenica - senj, velika vrucina, jaci tempo i guma mi se pregrijala i pocele mi pustati obadvije.... ne jako ali dovoljno da nemas povjerenja vise.
onda bu meni okej pošto se ne smatram najbržim vozačem :) volim potegnuti brzo, ali mislim da spadam u srednju klasu što se brzine tiče, više mi bRRzina dođe na mahove :LOL:
 
Iber said:
2Kraljica: ma nije losa ni za to, samo kaj se brzo potrosi po sredini, klizi ako bas napucavas po gasu. zagrije se ona i u gradu  (y)

2Moon: GP Racer je stvarno ok guma, ali eto, ovo ljeto dionica maslenica - senj, velika vrucina, jaci tempo i guma mi se pregrijala i pocele mi pustati obadvije.... ne jako ali dovoljno da nemas povjerenja vise.

zato jer ti je pritisak bio zakurac  :LOL:
 
Meni jedio nije jasno jedno, GP racer ili D-207 košta koliko ... 1000-1200 Kn, sa takvom novom gumom napravite po meni preko 6000 Km. Koliko se napravi sa rabljenom trkačom D-211GP. 1000 ? 2000 ? koliko. Znam da ja svoje kad još imaju sa strane mesa prodajem za 400-600 Kn. dakle možete si kupiti dvije za cijenu jedne ali vam te dvije traju znatno manje nego ta jedna cestovna. Ako pak kupujete one rabljene za 200 Kn kj sa strane nemaju više šare, onda postoji možda neka računica ali nedo vam bog da sa tom gumom izađete na mokru cetu jer nema teorije da je zagrijete a kad se malo nagnete bit će problema.
Neznam, makar mi paše da povremeno prodam svoje rabljene trkače gume, mislim iskreno da svaka guma ima svoju namjenu. A oa trkača za cetu ima smisla možda jedino usred ljeta kad je asfalt preko 40 stupnjeva pa je gumu lakše zagrijat.
 
Saša 69 said:
Meni jedio nije jasno jedno, GP racer ili D-207 košta koliko ... 1000-1200 Kn, sa takvom novom gumom napravite po meni preko 6000 Km. Koliko se napravi sa rabljenom trkačom D-211GP. 1000 ? 2000 ? koliko. Znam da ja svoje kad još imaju sa strane mesa prodajem za 400-600 Kn. dakle možete si kupiti dvije za cijenu jedne ali vam te dvije traju znatno manje nego ta jedna cestovna. Ako pak kupujete one rabljene za 200 Kn kj sa strane nemaju više šare, onda postoji možda neka računica ali nedo vam bog da sa tom gumom izađete na mokru cetu jer nema teorije da je zagrijete a kad se malo nagnete bit će problema.
Neznam, makar mi paše da povremeno prodam svoje rabljene trkače gume, mislim iskreno da svaka guma ima svoju namjenu. A oa trkača za cetu ima smisla možda jedino usred ljeta kad je asfalt preko 40 stupnjeva pa je gumu lakše zagrijat.

Upravo tak... (y)
 
Saša 69 said:
Meni jedio nije jasno jedno, GP racer ili D-207 košta koliko ... 1000-1200 Kn, sa takvom novom gumom napravite po meni preko 6000 Km. Koliko se napravi sa rabljenom trkačom D-211GP. 1000 ? 2000 ? koliko. Znam da ja svoje kad još imaju sa strane mesa prodajem za 400-600 Kn. dakle možete si kupiti dvije za cijenu jedne ali vam te dvije traju znatno manje nego ta jedna cestovna. Ako pak kupujete one rabljene za 200 Kn kj sa strane nemaju više šare, onda postoji možda neka računica ali nedo vam bog da sa tom gumom izađete na mokru cetu jer nema teorije da je zagrijete a kad se malo nagnete bit će problema.
Neznam, makar mi paše da povremeno prodam svoje rabljene trkače gume, mislim iskreno da svaka guma ima svoju namjenu. A oa trkača za cetu ima smisla možda jedino usred ljeta kad je asfalt preko 40 stupnjeva pa je gumu lakše zagrijat.

Ma kaj ti znaš? Kaj pričaš? Pa vidiš da ljudi imaju iskustva i računicu.

Počni im i ti prodavat gume i uživaj :mrgreen: