deny-zg
Well-known member
imas pivu care!Medo said:I nova i polovna će trajati isto (pod isto mislim u par sto kilometara) iz razloga što gume sa Grobnika imaju sredinu kao i nova guma, a većina prvo potroši sredinu.
Osobno do sada sam uvijek uzeo polovne gume koje su i po bokovima bile gotovo nove a krajnji rubovi su bili potrošeni do pola (znači od bržih vozača na Grobniku kojima ta guma nije dobra iz razloga što u full nagibu on više ne može otvarati gas kako bi htio i voziti na niskim vremenima). Onaj krajnji rub će izdurati i bokove i sredinu jer po cesti rijetko tko dodaje gas tolko rano i jako, većinom stradaju bokovi pod 45°.
Što se tiče sport-touring guma i trkaćih guma, ja pričam o svojim iskustvima, ne zanima me što netko kome bi i sport touring guma bila dobra stavlja trkaće gume. Osobno, rado bi se vozio na sport-touring gumi i mjenjao ju svakih 10-15 tkm kada bi mi bila dobra za moj stil vožnje.
Meni je na cesti i čista sport guma dobra,sa njom pređem 6000km a platim ju 2200kn set, sa trkaćom prijeđem 3000-5000 (ovisno o tlaku u gumi i mom raspoloženju) i platim set od 750-1000kn dođem do računice da mi se jeftinije voziti na polovnim trkaćim gumama.
Ja rađe dam za ovakvu gumu 1000kn nego za isti takav novi set 3500kn: http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,152849.0.html
Za one koji ne vide oglasnik sa linka gore evo i slike...
ne kuzim kako su neki ljudi tako tvrdoglavi i nedokazani a nisu osobno probali.. ko da ja sad idem npr Kranjecu ili nekome pricati kako se treba voziti po grobniku a nisam ga nikad vozio....