GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Sporo zagrijavanje kad sam sam, nesigurnost preko nosa na agresivnijem ulazu u zavoj, na izlazu iz zavoja ako je motor nagnut kad otvorim kao da gubi grip...
I redovno proklizavanje po cestama Op i okolice i slično na ravnom kad otvorim gas...
Ima jedna dionica prije kuće di redovno ulazim u desni zavoj na izlazu se penjem uzbrdo kad god otvorim u drugoj ostavim štriku na cesti...
U dvoje kad smo ja i žena na motoru se pak pregrijava i proklizava zadnjim krajem u toj mjeri da je i ona osjetila i rekla mi u slušalicu "ej šta je ovo bilo"...

2,4-2,6 pumpam gume... Motor je poprilično otvrdnut pošto sam ja malo teži(100+kg)...

I ne vozim se kao baba... :mrgreen:

11058354_10206242296069025_7281742904980244657_o.jpg


Sad kako sam išao na put po Dalmaciji smo se malo laganije vozili i zbog žurbe potegnuo sam autoputom, uglavnom pojelo je sredinu...
Mislim da je vidljivo i na slici, tako da bi te gume bacio jel nisam baš siguran u njih.

11866214_10206332493563906_7915273619428354304_n.jpg
 
Sinna said:
Je imaš prav! (y) Baš sam bija u Matka pitat za savjet i on kaže Angel ST (zadnja), a prednju ostavljam Rosso Corsa  (uvik ću stavljat naprid hypersport gume za ove naše lipe glatke ceste). :wink: (y) :afro:

Poderao treći set DRII, razmišljam što sljedeće..
Čisto da vidim hoće li mi trajati išta duže htio sam probati M7RR, ali ova gore citirana kombinacija mi, ovako zdravoseljački, zvuči skroz dobra.
Bimba, dakle preporučuješ takvu kombinaciju, naprijed DRII ili čak Corsa, a nazad Angel?
Živahnija vožnja, ali na duže ture po RH (St-Zg relativno često), Grobnik još nisam ni vidio s bajkom. DRII moram 2 seta po sezoni kupovat, pa ako to mogu izbjeć uz relativno mal gubitak gripa (preciznije bi bilo reć pouzdanja u gumu umjesto gripa, DRII je očito i više nego dobar za mene i moje znanje vožnje), to bi bilo strava.
 
Spin said:
Poderao treći set DRII, razmišljam što sljedeće..
Čisto da vidim hoće li mi trajati išta duže htio sam probati M7RR, ali ova gore citirana kombinacija mi, ovako zdravoseljački, zvuči skroz dobra.
Bimba, dakle preporučuješ takvu kombinaciju, naprijed DRII ili čak Corsa, a nazad Angel?
Živahnija vožnja, ali na duže ture po RH (St-Zg relativno često), Grobnik još nisam ni vidio s bajkom. DRII moram 2 seta po sezoni kupovat, pa ako to mogu izbjeć uz relativno mal gubitak gripa (preciznije bi bilo reć pouzdanja u gumu umjesto gripa, DRII je očito i više nego dobar za mene i moje znanje vožnje), to bi bilo strava.
Ovo nije nešto novo za mene, jer sam imao već takve slične kombinacije, a Matko je samo triba nešto potvrdit! (y)
 
Da ne filozofiram puno, sve funkcioniralo uredno i Matko potvrdio?
Još samo informativno, koliko km odradiš s Angelom?
DRII mi je sad na cca 4000 km, gotov baš do kraja. Toliko da danas-najkasnije sutra kupujem gume.
 
Spin said:
Da ne filozofiram puno, sve funkcioniralo uredno i Matko potvrdio?
Još samo informativno, koliko km odradiš s Angelom?
DRII mi je sad na cca 4000 km, gotov baš do kraja. Toliko da danas-najkasnije sutra kupujem gume.
Pa Angel mi napravi duplo, a ja idem popodne u Matka. :wink: (y)
 
Ajde, probat ću i ja. Vidila žaba da se konj potkiva....
Ubiju me, tj. gumu, ti Zg-St đirevi. U zadnjih 5 vikenda samo jedan put nisam iša doli. Već to je preko 3000 km.
 
Da razriješimo prvo ovu dilemu o kombinaciji guma naprijed sport, nazad sport-touring:

- prvo moje je osobno mišljenje da je kada je to god moguće na motoru treba imati obje gume iste i to samo zbog jedne stvari. Kada se gume dovedu u krizu , nebitno iz kojeg razloga ( pretjeralo se, naletilo na mokro, na lošiji asfalt usred zavoja itd... ) iste gume će jednako pustiti i ako se ne radi o otvaranju ili kočenju u zavoju , u praksi bi motor trebo kliziti preko obje osovine isto. Ako su različite gume u pitanju jedna će pustiti prije od druge. Dakle, u prvoj varijanti motor klizi preko obje osovine , u drugoj preko prednje ili zadnje. Kod prve varijante veća je šansa da se izvučete, i drugo u slučaju pada veća je šansa da će ozljede bit manje nego u drugoj varijanti

- drugo, kada se miješaju različite gume, poželjno je da su barem iste namijene, sportske sa sportskim, sport - touring sa sport-touring. Razlog leži u tome što su gume različite namijene i bitno različitog profila. Konkretno, sportske gume su oštrijeg profila od sport-touring guma koje su relativno tupe. U slučaju kada imate takvu kombinaciju na motoru događa se sljedeće. Kod skretanja odnosno silaska u nagib jedna guma vuče dole a druga neda, i onda to uzrokuje određene probleme odnosno čudno ponašanje motora. Koliko to dolazi do izražaja , teško je reći , nekad više nekad skoro neprimjetno jer ovisi o više faktora. Prvo, kod recimo sportskih guma opet postoje one tuplje i oštrije pa tako i kod sport-touring guma, pa ovisi kakva je kombinacija i kolike su razlike u profilu. Drugo, ovisi o samom vozaču i koliko ima osjećaja za motor. Neka se nitko ne uvrijedi ali tu ima svega. Nama dolaze u servis motori čiji vlasnici su uvjereni da je sve u redu a gume na jedan bar, ležaji volana ili kola odavno već raspadnuti i njima je sve to dobro. Takvi ni u ovom slučaju neće ništa primjetit

- treće, sport-touring gume su u pogledu sportske vožnje i perfromansi koje pružaju kod takve vožnje strahovito napredovale u zadnjih nekoliko godina.

E sad da zaključim.
- Da ću preporučit kombinaciju sport gume naprijed a nazad sport-touring gume neću nikome iz dva razloga. Prvo nije profesionalno, a drugo gore sam napisao što se tiče mog osobnog stava koji ja razlog za to
- da se u praksi ta kombinacija nije pokazala u dosta slučajeva dobrom , to da, i sigurno ima svojih prednosti
- treće, to ne pali uvijek, ali pali kod Angel ST -a jer ta guma iako sport-touring namijene ima profil kao sportska guma i u tom pogledu se ne javlja problem zbog razlike u profilu, i generalno malo je guma koje mogu raditi dobro u toj kombinaciji
 
Stealth51000 said:
Sporo zagrijavanje kad sam sam, nesigurnost preko nosa na agresivnijem ulazu u zavoj, na izlazu iz zavoja ako je motor nagnut kad otvorim kao da gubi grip...
I redovno proklizavanje po cestama Op i okolice i slično na ravnom kad otvorim gas...
Ima jedna dionica prije kuće di redovno ulazim u desni zavoj na izlazu se penjem uzbrdo kad god otvorim u drugoj ostavim štriku na cesti...
U dvoje kad smo ja i žena na motoru se pak pregrijava i proklizava zadnjim krajem u toj mjeri da je i ona osjetila i rekla mi u slušalicu "ej šta je ovo bilo"...

2,4-2,6 pumpam gume... Motor je poprilično otvrdnut pošto sam ja malo teži(100+kg)...

I ne vozim se kao baba... :mrgreen:

11058354_10206242296069025_7281742904980244657_o.jpg


Sad kako sam išao na put po Dalmaciji smo se malo laganije vozili i zbog žurbe potegnuo sam autoputom, uglavnom pojelo je sredinu...
Mislim da je vidljivo i na slici, tako da bi te gume bacio jel nisam baš siguran u njih.

11866214_10206332493563906_7915273619428354304_n.jpg

Opcija jedan

1. Pirelli Angel ST , set cca 1500,00 kn

Vrhunska sport-touring guma, a njena najveća prednost je oštar profil kao kod sportske gume. Dakle, ima odlične vozne osobine i dobili smo napredak u pogledu sportske vožnje, grip je bolji nego na Roadsmartu II, ali ipak ne treba očekivati čuda ipak se radi o sport-touring gumi.
Ovo ti je najbolja opcija ako ćemo gledati ekonomsku računicu. Dobili smo pomak kod sportske vožnje, zadržali sve bitne osobine kod putne upotrebe ( kilometraža-mokro ) i sve to za super cijenu

Opcija dva

2. Metzeler Sportec M7RR , set cca 2050,00 kn

Vrhunska sportska guma, i riješio si sve probleme. Da bi bilo jasnije dobiješ sportsku gumu koja u pogledu suhog i brže vožnje ima performanse koje graniče sa solidnim racing street gumama a u pogledu mokrog i kilometraže solidnim sport-touring gumama. Tebi idelano riješenje.


Ići na neke racing street ili race gume ( GP Racer ) ne bi ti savjetovao. Otišao bi u drugu krajnost i opet bi bio nezadovoljan kao i sa Roadsmartom II, samo u bi se problem prebacio na drugu stranu. Kod brže solo vožnje bio bi prezadovoljan ali u pogledu nekih dužih relacija i vožnje u dvoje bi imao problem.
 
bimba said:
Opcija jedan

1. Pirelli Angel ST , set cca 1500,00 kn

Vrhunska sport-touring guma, a njena najveća prednost je oštar profil kao kod sportske gume. Dakle, ima odlične vozne osobine i dobili smo napredak u pogledu sportske vožnje, grip je bolji nego na Roadsmartu II, ali ipak ne treba očekivati čuda ipak se radi o sport-touring gumi.
Ovo ti je najbolja opcija ako ćemo gledati ekonomsku računicu. Dobili smo pomak kod sportske vožnje, zadržali sve bitne osobine kod putne upotrebe ( kilometraža-mokro ) i sve to za super cijenu

Opcija dva

2. Metzeler Sportec M7RR , set cca 2050,00 kn

Vrhunska sportska guma, i riješio si sve probleme. Da bi bilo jasnije dobiješ sportsku gumu koja u pogledu suhog i brže vožnje ima performanse koje graniče sa solidnim racing street gumama a u pogledu mokrog i kilometraže solidnim sport-touring gumama. Tebi idelano riješenje.


Ići na neke racing street ili race gume ( GP Racer ) ne bi ti savjetovao. Otišao bi u drugu krajnost i opet bi bio nezadovoljan kao i sa Roadsmartom II, samo u bi se problem prebacio na drugu stranu. Kod brže solo vožnje bio bi prezadovoljan ali u pogledu nekih dužih relacija i vožnje u dvoje bi imao problem.

Evo poslušao sam tvoju preporuku i uzeo sam preko Vas Metzeler, prijatelj Marko je nedavno iste te uzeo za Cbr1000 (y) i on je izuzetno zadovoljan, i njemu si te preporučio tako da sam se odlučio za tu kombinaciju. Nakon tih ču bit pametniji šta i kako. Hvala... :mrgreen:
 
Na Versysu imam Angel ST i za sada sam jako zadovoljan iako nisam zahtjevan vozač, pretprošli vikend kišna vožnja iz Klenovice u dvoje a prije toga po vrućem asfaltu magistrale i ni na trenutak bilo kakve nesigurnosti, obzirom na cijenu savršene su :)
 
kad ste kod kombinacija  :LOL: ja sam slucajno kupio polovne malo vozene gume (cca 200-300km) naprijed Rosso2 ,nazad Diablo obicni,
nisam neki veliki vozac(nemam puno km pod guzicom cca 11000km) koliko su gume i izdrzale i jos su na bajku.
znaci nazad sport, naprijed hypersport i do sada nisam imao problema.
ne vozim ko baba,ali nisam ni rossi :D :D ali ugl zadovoljan sam  :021:
 
Kod promjene guma i balansiranja skida se uteg.. e sad, cime ocistiti ono ljepilo sto ostane a da se ne osteti lak sa felge?  :misli:
 
FZ1 said:
Kod promjene guma i balansiranja skida se uteg.. e sad, cime ocistiti ono ljepilo sto ostane a da se ne osteti lak sa felge?  :misli:
Petrolejem i noktom. :wink:
 
Znaci kao i do sada.... mislio sam da mozda nije tehnika napredovala  :mrgreen: :LOL:
 
FZ1 said:
Kod promjene guma i balansiranja skida se uteg.. e sad, cime ocistiti ono ljepilo sto ostane a da se ne osteti lak sa felge?  :misli:
mozda ce se netko smijat ali stvar prva liga uzea malome iz nekog kompleta lego,za odlipit i malo pocistit :mrgreen:
 
Nakon 9353km (zadnja guma na pola puta ispod markera i celavog), M7RR su mi se pokazale kao gume sa kojima sam do sada najzadovoljniji tako da je jucer u Dario Auto stavljen novi set. Nakon godina trazenja i visestrukog vracanja na Michelin PP koje su bile kompromis cijene i performansi, nakon Dunlop Sportsmart 1 i 2, konacno sam se skrasio sa Metzeler M7RR i to ce biti moj izbor i ubuduce (vjerojatno do izlaska nasljednika kojeg cu probat, a onda se opet mozda vratit na M7RR ako ce se proizvodit i bbit bitno niza cijena).
Ne smeta im hladno, ne smeta im toplo, odgovara mi profil i kako se motor ponasa na rusenju u zavoj, prebacivanju kroz S zavoje, putanje precizne (obzirom na motor i moje mogucnosti)....

Prednja guma je potrosena malo preko pola, tako da ih moram mijenjat u setu. Nisam primjetio da bi izgubila grip kroz vijek, a nevjerojatno je da se od svih guma koje sam voio, najpravilnije trosi. Oba ruba jednako potrosena, ovjes djeluje idealno podesen za moju voznju. Zadnja guma se ipak nepravilnije trosi (zadnji amortizer je los na Z750), ali i dalje bolje nego bilo koja druga guma koju sam vozio.
Jedino sto je zadnja guma u posljednjih 10% vijeka dosta izgubila na gripu - to sam jasno osjetio i pred kraj je bilo veselo - opet, nikakav problem, jer je i za ocekivat da nece bit ko nova, a prvih 90tak % vijeka je bila fenomenalna.




Jucer stavljen novi set i zabava opet moze pocet  :mrgreen:

IMAG0445_zpsg4fuodcg.jpg


IMAG0446_zpsmfnroptc.jpg
 
e moj alfa, zabava počinje tek kad staviš ovo :jesus: :mrgreen:
 
tibor_zg said:
e moj alfa, zabava počinje tek kad staviš ovo :jesus: :mrgreen:

Ma zabava za moj vozacki nivo.... Ja bi se rastepo negdje po hladnom sa ovima s tvoje slike  :LOL:
Cak i sa Sportsmart 1 i 2 mi je bilo veselo po hladnijem, a mogu mislit kako bi bilo sa ovima.....

P.S.
zabava je u srijedu (ZG-Senj-Starigrad-Senj-ZG)  :mrgreen: