GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

https://www.youtube.com/watch?v=fTJaZasKH68

(y)


Opruge naprijed neces nigdje dobiti ispod 100-130€ /par, bio to ohlins, wp ili neki treci.  (y)
 
ne trebaju mu ako ima 90kg :mrgreen: :LOL:
 
Ne trebaju iza, trebaju naprijed  (y) btw i tebi vjerojatno isto  :LOL:
 
cRuNk said:
Nije, nazad je opruga za 80-85kg a naprijed nevjerojatnih 120kg  (y)


Motor ti prednji kraj drzi visoko i vilicu izduzenu pa siri putanju u zavoj. Vjeruj mi, istrazio sam i treba mijenjati opruge  :mrgreen: :LOL:

Ako je tako, onda Aydin kao neko od 70 kg nema uopce negativnog hoda prednje vilice. Nisam imao cbr 600 rr, ali bila je jedna kod nas u klubu na mjenjanju guma, samo ne znam koje godiste, ali ljuljala se ko kineska dzunka, kao Africa Twin.
Ako ne moze podesti kao gore na videu negativne hodove izmedju 30 i 40 mm, neka mjenja federe.

 
Uzmimo da je vozac motora 70 kg i sam motor je 200, ukupno je to 270 kg.
Vozaceva masa je samo 25 % ukupne mase vozila. Ne znam za koju masu vozaca se serijski ugradjuju federi u motocikle, ali recimo da je 70 kg.
Sto ce reci, vozac od 90 kg ima tu 20 kg viska, sto je samo 7 % razlike ukupne mase vozila. Koji smisao ima namjestiti federe naprijed za 120 kg, a pozadi na 85? Da bi se do toga zakljucka moglo doci potrebno je izvaditi federe i izmjeriti ih vani, s tim da zadnji ide preko sustava poluga.
Koje poluznanje , ebote.
 
Motocikl radi veci radijus u zavoju zbog ispruzenije ili veceg kuta vilice?
Ako je vilica za 120 kg, a vozac je 70 kg, moze voziti samo po staklu jer i najmanja neravnina u zavoju ce prouzrokovati cudan radijus.
 
Naprijed je 1.0 kg/mm stock  :palacdolje:
 
Sredju said:
Motocikl radi veci radijus u zavoju zbog ispruzenije ili veceg kuta vilice?
Ako je vilica za 120 kg, a vozac je 70 kg, moze voziti samo po staklu jer i najmanja neravnina u zavoju ce prouzrokovati cudan radijus.

Da, putanja je sira ako je vilica ispruzenija. Ali i amortizacija je losa pa su i neravnine opasnije.


Gledao sam sve ove filmice od Dave Mossa gdje su usporedjivali stock ovjese na puno motora i vecina ih je jako cudno setupirana tvornicki.
Ima cak i puno slucajeva gdje je totalno neuravnotezen prednji i zadnji ovjes
 
Nero said:
Jebate, zvuci kao da je opasnost na cesti stock CBR 600 RR.

bome, ja si ga nakon ovih stručnih analiza nebi kupio :shock: :LOL: :mrgreen:
 
tibor_zg said:
bome, ja si ga nakon ovih stručnih analiza nebi kupio :shock: :LOL: :mrgreen:

Da nisam proba onaj ''raspolovljeni'' po moonshieldu, skoro bi to i povjerovao  :LOL: :LOL: :LOL:

Anemican i iznimno upravljiv motoric.
 
hvala svima za informacije :)
a i meni je cudno jer sam negdje procitao da je citav motoric setupovan za vozaca moje kilaze od prilike +5kg na moje kile,ali moze biti svasta :D
i imao mi je komsija 2 cbr.a kao moja a tezinom je malo tezi od mene mozda cca 75-80kg i kaze da je super sve nastimano i da mu ni jedna 1000 ne moze pobjeci na cesti  :D , samo treba zadnju oprugu malo dotegnuti maybe ...
a sto se tice neravnina na putu nisam imao problema,osim ako u glavi nije problem pa me dekoncentrise neravnina,pa se zagledam u bankinu i slicno hahaha :D
sve je moguce,sad za sad nisam toliko strucan da kazem nesto vise osim da sjednem i  :021:
kad dodje vrijeme za opruge stimanja i sl. onda cu uzet 1000cc hahaha  :LOL:
 
problem je, ako si kupio rabljen motocikl, sto je neko mozda vec vrtio neke serafcice koje nije trebao.
zadnji off na ovoj temi.
 
Sredju said:
problem je, ako si kupio rabljen motocikl, sto je neko mozda vec vrtio neke serafcice koje nije trebao.
zadnji off na ovoj temi.

moguce,ali sad za sad nisam imao nekih problematicnih situacija zbog ovjesa,a imam fabricke postavke kako da nastimam,pa mozda ponovo navrnem i usput vidim kako je bio postavljen.
samo nisam nikad cackao oko toga,pa ako mi neko moze reci kako ide.
sarafic mali ide uljevo da se vrati na 0, i dira li se ispod taj plavi saraf? i jeli i on ide uljevo da se dovede na 0 tj pocetno stanje neko.
evo slika :
http://www.whaccessories.com/images/GSG-Reservoir-CBR-600RR.jpg

EDIT:
nasao sam kako da ga nakarabudjim na standardne postavke sa detaljnim objasnjenjem,da se ne muci neko da objasni  :afro:
 
Nije to problematika, navikne se covjek i na puno gore.

Jedna od razlika, motor ti prednjim krajem gleda u "nebo":

- na kocenju pred zavoj ne propada dovoljno, nemas dovoljno tezine na prednjem tocku i moguce da klize (svi volimo kada prednji klize  :mrgreen:)
- s obzirom da ti tocak nije dovoljno "uronio", zbog duzeg medjuosovinskog razmaka motor se ne rusi i "ne zeli" u zavoj
- na otvaranju gasa (kada prodjes apex) motor znatno siri putanju


Ljudi voze sve i svasta i ni ne znaju kako se lijepo motor vozi kada je podesen oprugama na tezinu vozaca. Nije jeftino, ali jebemu mater nije ni skupo s obzirom da ti je ovjes, pored guma, najvaznija stavka na motoru.

(y) dosta i od mene off-a, mozemo nastaviti u 600rr temi ako koga zanima
 
cRuNk said:
Nije to problematika, navikne se covjek i na puno gore.

Jedna od razlika, motor ti prednjim krajem gleda u "nebo":

- na kocenju pred zavoj ne propada dovoljno, nemas dovoljno tezine na prednjem tocku i moguce da klize (svi volimo kada prednji klize  :mrgreen:)
- s obzirom da ti tocak nije dovoljno "uronio", zbog duzeg medjuosovinskog razmaka motor se ne rusi i "ne zeli" u zavoj
- na otvaranju gasa (kada prodjes apex) motor znatno siri putanju


Ljudi voze sve i svasta i ni ne znaju kako se lijepo motor vozi kada je podesen oprugama na tezinu vozaca. Nije jeftino, ali jebemu mater nije ni skupo s obzirom da ti je ovjes, pored guma, najvaznija stavka na motoru.

(y) dosta i od mene off-a, mozemo nastaviti u 600rr temi ako koga zanima

sad si mi stavio bubu u uho :D
možemo nastaviti u 600rr
molim moderatora neka sve ovo o ovjesu na cbr prebaci u temu 600rr
thx
 
jel zna iko jel se moze u san marinu kupit karta od svercera ili nesto... uputili bi se ja i prijatelj al neznamo jel se moze tamo uzet karta??? hvala


Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk