HONDA type R said:
ma do žešćeg odvrtanja nije ni došlo jer mi pravi pizdarije na 6-7k okretaja ^^ a ti nije tlak bio u pitanju jer sam pumpao svaki dan. znao sam da je 55 više u klin i da bih trebao imati više gripa u zavoju ali reko aj da budem legalan full pa cu staviti 50, nije valjda tolika razlika samo na tome, moguće da sam potrefio i neka sranja po cesti, tko zna.. ugl sa prednjom sam jako zadovoljan.
što se tlaka tiče, bio sam na moru, motor je stajao 2 tjedna i danas odem pumpati, obje stoje na 2.1 (2.5 i 2.9 inace pumpam) vidjet cu jos sa vulkanizerom koliko je zatezao.
što se tiče kornjače, javio sam ti se na mail 16.6 sa ovim pitanjem: Pozdrav, na koju adresu je poslana kornjača, ako je, ako nije treba ici na istu kao i gume a ne na adresu firme sa r1
a dobio ovaj odgovor: Kornjače su nam stigle prije par dana i šaljemo ih početkom idučeg tjedna. Taj dio, jer ja nemam vremena, vodi kolegica Tamara. Ona će svakog kupca , pa tako i vas kontaktirati direktno da bi definirala točnu adresu za isporuku.
Lp
Matko
Motobox
Kolegica Tamara me uopće nije kontaktirala, inace adresa je ivan matijević, hrvatskih dragovoljaca 28, 34000 požega.
Što se tiče guma za kros, uzimam 3 zadnje i jednu prednju, pogledao sam u ovoj dimenziji i dalje nema starcross u hard varijanti, barem ju ja ne vidim, bit ce onda vjerojatno medium. (iako ovo kupujem napamet, nije me odusevio mitas, sjebo se za 30 sati u stvari nemam pojma kakvu smjesu trebam pošto se vozimo svagdje, od malo asfalta do makadama, blata, itd uz brdo bez ikakvog puta, cak sam htio hp4 uzeti ali sam vidio da njemu valjda posebno hoce cepovi poispadati kod takve vožnje, ako imas preporuku za nešto drugo, otvoren sam za prijedloge, sutra tek naručujem)
Subjektivan stav kada je guma i držanje, je subjektivan stav. Ti voziš motor , i znaš kako se ponaša i tu ti nemam što drugo za reći, ali sam uvjeren da će sve leći na svoje i da češ iti zadovoljan.
Za tlak smo se razumijeli. Međutim , jučer kada sam vidio post jedino što mi je bilo u glavi i na što sam se koncentrirao je bila kornjača. Sada kada sam to riješio, jutro sam na miru pogledo račun. Pretpostavka je da bi svaki vulkanizer morao imati krakti moto ventil, pa kada si ih ti spomenuo ja sam pretpostavio da si kupio kutne aluminijske, međutim jutros na računu vidim da si uzeo klasični gumeni moto ventil. Mi od prvog dana radimo sa istim dobavljačem i prodali smo ih na tisuće i vrlo teško da je u ventilu problem. U svakom slučaju, ubacio sam ti maloprije u kornjaču još dva ventila za svaki slučaj.
Što se tiče maila i kornjače, ništa sporno, naša greška koja se nije smjela dogoditi i to ne mogu promijeniti, ali ispraviti da, što smo i napravili
Vezano za gume i tvoju dvojbu, mogu ti u startu dati nekoliko napomena odnosno savjeta.
Kao i kod cestovnih guma , gdje imamo touring, sport-touring, sport gume kao standardne, pa onda racing street i race gume koje opet postoje sa homologacijom za cestu i one bez ( slickovi ) , tako i kod terenskih guma imamo različite vrste. Gume koje ti gledaš ( Starcross ) su u biti profesionalne motocross gume i kao takve ne bi smjele vidit cestu. Ne zato što su nelegalne, nego zato što ne bi smjele vidit cestu, odnosno ista ih ubiva i lomi im čepove.
Drugi " problem" je sama smjesa. Ako gledamo upotrebu i čistu terensku " race gumu " imaš dvije opcije. Jedna su motocross gume kao što je Starcross , imaš ih u raznim smjesama ovisno za koji su teren namijenjene. Međutim, ako su za blato, onda su tu savršene, ali na drukčijem terenu su loše, ili po pitanju trakcije ili dolazi do ubrzane potrošnje i pucanja čepova ( naprijed uzmeš gumu za blato a koristiš na kamenu ) . Druga opcija Motocross gume koje su "amaterske " i predviđene za mješovitu upotrebu. Tu su perfromanse prosječne i na niti jednoj vrsti terena ne briljiraju, ali zato su otpornije i kod mješovite upotrebe puno duže traju.
Treća opcija su hard enduro gume, koje su prava stvar za mješovitu upotrebu , postoje u različitim opcijama kada je vrsta terena u pitanju , ali ne kao kod motocrosa kada imaš 5-6 opcija nego uglavnom u dvije opcije jer pokrivaju u startu širi spektar upotrebe, i ovo bi za tebe bila najbolja opcija. međutim tu dolazimo do problema dimenzije. Standardne dimenzije motocross guma su u biti 80/100-21 naprijed te nazad 100/100-18, 110/100-18, 100/90-19, 110/90-19. S druge strane kod Hard enduro guma prednja je standard 90/90-21 a nazad je u pravilu sve u 18".
Uglavnom , u tvom slučaju je najveći problem što imaš motocross motor, sa takvim dimenzijama guma , a koristiš ga kao Hard Enduro, i idealnog riješenja neažalost nema, samo, barem po meni kompromisa koji će problem ublažiti. Moj savjet i jedino pametno riješenje je da ideš na motocross amatersku gumu za mješovito upotrebu, i tu od onog što je na tržištu dostupno imaš:
Zadnja 19"
110/90-19 Pirelli Scorpion MX Extra 422,00 kn
120/90-19 Pirelli Scorpion MX Extra 586,00 kn ( mislim da bi ti ovo trebala biti dimenzija zadnje gume u originalu )
110/90-19 Dunlop D952 380,00 kn
110/90-19 Michelin AC10 421,00 kn
Prednja 21"
80/100-21 Pirelli Scorpion MX Extra 301,00 kn
80/100-21 Dunlop D952 374,00 kn
80/100-21 Michelin AC 10 310,00 kn