GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Za sada kratki komentar, pošto je post vezan za moju firmu ( Motobox ). Trenutno sam u gužvi ali detaljno se javim popodne
- vezano za držanje gume, ventile i gubitak pritiska mišljenje i savjet ću dati i pomoći na daljinu koliko mogu
- vezano za kornjaču koja nije isporučena, to je nedopustivo,jer smo dobili od PIrelli-a sve kornjače i po našoj evidenciji su sve isporučene. U toku dana ćemo utvrditi kako, zbog čega je došlo do greške i taj dio će biti riješen po hitnom postupku. Imam vidljivo dovoljno podataka ( Požega, dimenzija zadnje gume, ventili ) da nađem trag o kome se točno radi, i unaprijed dok ne utvrdim gdje je nastao problem vezano za kornjaču isprika u osobno ime i ime firme po tom pitanju  (y)


Lp
Matko
Motobox
 
marvin said:
Jel trebam ja punpat gume na nesto vise kad se vozimo u dvoje na mom cudesu?
Kawa er-6n, mecler m7rr, standardno pumpam 2.25/2.5

Kod svakodnevne upotrebe ,na malim i srednjim dionicama, ne,  ali u uvjetima dužeg putovanja pod punim optrećenjem da, i to prednju 2,5 zadnju 2,9  (y)
 
maredo said:
Bimba koliko su setovi za Versysa 650 (120/160)
Metzeler Z8 i Roadtec 01
Jel velika razlika i koliko osobine opravdavaju razliku?
Da li ima smisla staviti 01 na Versysa?

Z8 Set 1732,00 kn
Roadtec 01  2112,00 kn

Roadtec 01 je po svim aspektima upotrebe bolji od Z8 i na većem/ jačem motoru razlika u performansama je opravdana cijenom. Na motoru kao što je Versys ta razlika u kvaliteti postoji ali u normalnim uvjetima ne dolazi toliko do izražaja i ne opravdava toliku razliku u cijeni.

Roadte 01 ima smisla stavit na Versysa, ali mislim da je Z8 dovoljan  (y)

 
HONDA type R said:
Prešao sam sa (komplet) diablo roso corsa 190/55 na diablo roso 3 190/50,,, dojam nakon nepunih 500km: zadnji kraj voli pobjeci dok mi sa roso corsom to nije radio(bilo to sa hladnom ili zagrijanom gumom,,,), dok mi se prednja cini malo bolja od roso corse. ugl sad se bojim motora, prije nisam  :?  :D

I prednja i zadnja guma mi gube 0.2.-0.3 bara po danu, ne znam dali je do ventila koji su naruceni zajedno sa gumama ili je vulkanizer nesto syebao  :?

Još uvijek mi nije došla kornjača koja je bila u sklopu akcije sa diablo roso 3 kompletom.

Za kros / rmz 450 moram uzeti gume. za 30 rs sa poderao zadnju do kraja a prednja je isto gotova, neki mitas, sad gledam starcross 5 hard varijantu za zadnju gumu 110 90 19, dok mi za prednju nudi samo 4 izbora, dali je samo to u ponudi za 90 90 21?,,, dali staviti neku drugu dimenziju, ta mi je dosla sa motorom?

Po pitanju držanja D.Rosso Corse vs DRIII, mogu ti reći sljedeće. DRIII je noviji model ali je ipak kategorija niže po namijeni, i ta razlika se očituje najviše kod agresivne vožnje , odnosno na otvaranju. Drugo, 190/50 u odnosu na 190/55 ima nešto manju kontaktnu površinu što opet rezultira nešto manjim gripom, i uz to imamo problem sa gubitkom tlaka na dnevnoj bazi od 0,2 &0,3 bara što je prilično i definitvino utječe na držanje gume. Ono što želim reći da DRIII ne može biti bolja od Rosso Corse, jednaka bi bio veliki uspjeh, ali realno je nijansu lošija i mislim da će se situacija popraviti kada se riješi problem sa gubitkom pritiska.

Što se tiče gubitka tlaka, ne znam , moguće su dvije opcije ako je problem prisutan od montaže novih guma, kao što si i sam rekao , ili je problem u ventilima, ili je vulkanizer zaznuo stvar, ali to po meni treba riješiti čim prije, jer može postati gore a onda i opasno. Vezano za ventile, moguće je da je u njima greška, ali dosada nismo imali problema i reklamacija. S druge strane, ne znam gdje je montirano i ne zanima me, ali moguće je da su zeznuti kod montaže. To su alu ventili, i matica je kao osigurač koji ga fiksira za felgu i ona se steže na kilo , kilo i po , dakle malo jače nego rukom, a ako se to ne zna onda se previše stegne i zezne ventil. U svakom slučaju ja bi na tvom mjestu otišao do vulkanizera i to provjerio čim prije. Naravno , ako se pokaže da je problem u ventilima kao takvima, to ćemo onda mi riješiti.

Na kraju, kada je u pitanju kornjača, ona je poslana u prvom tjednu 7-mog mjeseca, ali još ne znamo iz kojeg razloga nije isporučena, i to moramo riješiti sa dostavnom službom iako će biti teško ući u trag ali to je naš problem. Žao mi je što nismo dobili direktno informaciju vezano za ovaj problem jer bi prije reagirali, ali kako se nitko nije javljao nismo ni znali za problem.

U svakom slučaju isprike na nastaloj situaciji i informacija da je nova kornjača spakirana , šaljemo je sutra i biti će isporučena u Petak. 

Vezano za Michelin Starcross u dimenziji 90/90-21 tog modela uopće nema , ne proizvodi se. To je motocross guma i standardna dimenzija je tu 80/100-21 i u toj dimenziji imaš u opciji više smjesa kao što imaš u 110/90-19  (y)
 
bimba said:
Z8 Set 1732,00 kn
Roadtec 01  2112,00 kn

Roadtec 01 je po svim aspektima upotrebe bolji od Z8 i na većem/ jačem motoru razlika u performansama je opravdana cijenom. Na motoru kao što je Versys ta razlika u kvaliteti postoji ali u normalnim uvjetima ne dolazi toliko do izražaja i ne opravdava toliku razliku u cijeni.

Roadte 01 ima smisla stavit na Versysa, ali mislim da je Z8 dovoljan  (y)
Hvala na odgovoru, čim se riješim inicijalnih školskih i fakultetskih troškova čujemo se  ;)
 
Bimba - pitanje:  motor je sv 1000,  vožnja je pola po gradu a pola otvorena cesta, od čega su godišnje 2 do 3 ture prema moru sa ženom i prtljagom (kufer, bisage, tank torba... max. opterećenje).  Način vožnje je turistički, ali...  ide to puno puta do ruba...
Trenutno imam Dunlop roadsmart koji je prešao 5500 i zrel je za zamjenu...
Dali bi guma sport orijentacije barem približno izdržala takvu kilomeražu, ili da se i dalje držim sport turing tipova guma...  pitanje je vezano primarno na poboljšanje gripa na suhom...
Hvala!
 
bimba said:
Po pitanju držanja D.Rosso Corse vs DRIII, mogu ti reći sljedeće. DRIII je noviji model ali je ipak kategorija niže po namijeni, i ta razlika se očituje najviše kod agresivne vožnje , odnosno na otvaranju. Drugo, 190/50 u odnosu na 190/55 ima nešto manju kontaktnu površinu što opet rezultira nešto manjim gripom, i uz to imamo problem sa gubitkom tlaka na dnevnoj bazi od 0,2 &0,3 bara što je prilično i definitvino utječe na držanje gume. Ono što želim reći da DRIII ne može biti bolja od Rosso Corse, jednaka bi bio veliki uspjeh, ali realno je nijansu lošija i mislim da će se situacija popraviti kada se riješi problem sa gubitkom pritiska.

Što se tiče gubitka tlaka, ne znam , moguće su dvije opcije ako je problem prisutan od montaže novih guma, kao što si i sam rekao , ili je problem u ventilima, ili je vulkanizer zaznuo stvar, ali to po meni treba riješiti čim prije, jer može postati gore a onda i opasno. Vezano za ventile, moguće je da je u njima greška, ali dosada nismo imali problema i reklamacija. S druge strane, ne znam gdje je montirano i ne zanima me, ali moguće je da su zeznuti kod montaže. To su alu ventili, i matica je kao osigurač koji ga fiksira za felgu i ona se steže na kilo , kilo i po , dakle malo jače nego rukom, a ako se to ne zna onda se previše stegne i zezne ventil. U svakom slučaju ja bi na tvom mjestu otišao do vulkanizera i to provjerio čim prije. Naravno , ako se pokaže da je problem u ventilima kao takvima, to ćemo onda mi riješiti.

Na kraju, kada je u pitanju kornjača, ona je poslana u prvom tjednu 7-mog mjeseca, ali još ne znamo iz kojeg razloga nije isporučena, i to moramo riješiti sa dostavnom službom iako će biti teško ući u trag ali to je naš problem. Žao mi je što nismo dobili direktno informaciju vezano za ovaj problem jer bi prije reagirali, ali kako se nitko nije javljao nismo ni znali za problem.

U svakom slučaju isprike na nastaloj situaciji i informacija da je nova kornjača spakirana , šaljemo je sutra i biti će isporučena u Petak. 

Vezano za Michelin Starcross u dimenziji 90/90-21 tog modela uopće nema , ne proizvodi se. To je motocross guma i standardna dimenzija je tu 80/100-21 i u toj dimenziji imaš u opciji više smjesa kao što imaš u 110/90-19  (y)

ma do žešćeg odvrtanja nije ni došlo jer mi pravi pizdarije na 6-7k okretaja ^^ a ti nije tlak bio u pitanju jer sam pumpao svaki dan. znao sam da je 55 više u klin i da bih trebao imati više gripa u zavoju ali reko aj da budem legalan full pa cu staviti 50, nije valjda tolika razlika samo na tome, moguće da sam potrefio i neka sranja po cesti, tko zna.. ugl sa prednjom sam jako zadovoljan.

što se tlaka tiče, bio sam na moru, motor je stajao 2 tjedna i danas odem pumpati, obje stoje na 2.1 (2.5 i 2.9 inace pumpam) vidjet cu jos sa vulkanizerom koliko je zatezao.

što se tiče kornjače, javio sam ti se na mail 16.6 sa ovim pitanjem: Pozdrav, na koju adresu je poslana kornjača, ako je, ako nije treba ici na istu kao i gume a ne na adresu firme sa r1
a dobio ovaj odgovor: Kornjače su nam stigle prije par dana i šaljemo ih početkom idučeg tjedna. Taj dio, jer ja nemam vremena, vodi kolegica Tamara. Ona će svakog kupca , pa tako i vas kontaktirati direktno da bi definirala točnu adresu za isporuku.

Lp
Matko
Motobox

Kolegica Tamara me uopće nije kontaktirala, inace adresa je ivan matijević, hrvatskih dragovoljaca 28, 34000 požega.

Što se tiče guma za kros, uzimam 3 zadnje i jednu prednju, pogledao sam u ovoj dimenziji i dalje nema starcross u hard varijanti, barem ju ja ne vidim, bit ce onda vjerojatno medium. (iako ovo kupujem napamet, nije me odusevio mitas, sjebo se za 30 sati u stvari nemam pojma kakvu smjesu trebam pošto se vozimo svagdje, od malo asfalta do makadama, blata, itd uz brdo bez ikakvog puta, cak sam htio hp4 uzeti ali sam vidio da njemu valjda posebno hoce cepovi poispadati kod takve vožnje, ako imas preporuku za nešto drugo, otvoren sam za prijedloge, sutra tek naručujem)  (y)
 
HONDA type R said:
ma do žešćeg odvrtanja nije ni došlo jer mi pravi pizdarije na 6-7k okretaja ^^ a ti nije tlak bio u pitanju jer sam pumpao svaki dan. znao sam da je 55 više u klin i da bih trebao imati više gripa u zavoju ali reko aj da budem legalan full pa cu staviti 50, nije valjda tolika razlika samo na tome, moguće da sam potrefio i neka sranja po cesti, tko zna.. ugl sa prednjom sam jako zadovoljan.

što se tlaka tiče, bio sam na moru, motor je stajao 2 tjedna i danas odem pumpati, obje stoje na 2.1 (2.5 i 2.9 inace pumpam) vidjet cu jos sa vulkanizerom koliko je zatezao.

što se tiče kornjače, javio sam ti se na mail 16.6 sa ovim pitanjem: Pozdrav, na koju adresu je poslana kornjača, ako je, ako nije treba ici na istu kao i gume a ne na adresu firme sa r1
a dobio ovaj odgovor: Kornjače su nam stigle prije par dana i šaljemo ih početkom idučeg tjedna. Taj dio, jer ja nemam vremena, vodi kolegica Tamara. Ona će svakog kupca , pa tako i vas kontaktirati direktno da bi definirala točnu adresu za isporuku.

Lp
Matko
Motobox

Kolegica Tamara me uopće nije kontaktirala, inace adresa je ivan matijević, hrvatskih dragovoljaca 28, 34000 požega.

Što se tiče guma za kros, uzimam 3 zadnje i jednu prednju, pogledao sam u ovoj dimenziji i dalje nema starcross u hard varijanti, barem ju ja ne vidim, bit ce onda vjerojatno medium. (iako ovo kupujem napamet, nije me odusevio mitas, sjebo se za 30 sati u stvari nemam pojma kakvu smjesu trebam pošto se vozimo svagdje, od malo asfalta do makadama, blata, itd uz brdo bez ikakvog puta, cak sam htio hp4 uzeti ali sam vidio da njemu valjda posebno hoce cepovi poispadati kod takve vožnje, ako imas preporuku za nešto drugo, otvoren sam za prijedloge, sutra tek naručujem)  (y)

Subjektivan stav kada je guma i držanje, je subjektivan stav. Ti voziš motor , i znaš kako se ponaša i tu ti nemam što drugo za reći, ali sam uvjeren da će sve leći na svoje i da češ iti zadovoljan.

Za tlak smo se razumijeli. Međutim , jučer kada sam vidio post jedino što mi je bilo u glavi i na što sam se koncentrirao je bila kornjača. Sada kada sam to riješio, jutro sam na miru pogledo račun. Pretpostavka je da bi svaki vulkanizer morao imati krakti moto ventil, pa kada si ih ti spomenuo ja sam pretpostavio da si kupio kutne aluminijske, međutim jutros na računu vidim da si uzeo klasični gumeni moto ventil. Mi od prvog dana radimo sa istim dobavljačem i prodali smo ih na tisuće i vrlo teško da je u ventilu problem. U svakom slučaju, ubacio sam ti maloprije u kornjaču još dva ventila za svaki slučaj.

Što se tiče maila i kornjače, ništa sporno, naša greška koja se nije smjela dogoditi i to ne mogu promijeniti, ali ispraviti da, što smo i napravili  (y)

Vezano za gume i tvoju dvojbu, mogu ti u startu dati nekoliko napomena odnosno savjeta.

Kao i kod cestovnih guma , gdje imamo touring, sport-touring, sport gume kao standardne, pa onda racing street i race gume koje opet postoje sa homologacijom za cestu i one bez ( slickovi ) , tako i kod terenskih guma imamo različite vrste. Gume koje ti gledaš ( Starcross ) su u biti profesionalne motocross gume i kao takve ne bi smjele vidit cestu. Ne zato što su nelegalne, nego zato što ne bi smjele vidit cestu, odnosno ista ih ubiva i lomi im čepove.
Drugi " problem" je sama smjesa. Ako gledamo upotrebu i čistu terensku " race gumu " imaš dvije opcije. Jedna su motocross gume kao što je Starcross , imaš ih u raznim smjesama ovisno za koji su teren namijenjene. Međutim, ako su za blato, onda su tu savršene, ali na drukčijem terenu su loše, ili po pitanju trakcije ili dolazi do ubrzane potrošnje i pucanja čepova ( naprijed uzmeš gumu za blato a koristiš na kamenu ) . Druga opcija Motocross gume koje su "amaterske " i predviđene za mješovitu upotrebu. Tu su perfromanse prosječne i na niti jednoj vrsti terena ne briljiraju, ali zato su otpornije i kod mješovite upotrebe puno duže traju.
Treća opcija su hard enduro gume, koje su prava stvar za mješovitu upotrebu , postoje u različitim opcijama kada je vrsta terena u pitanju , ali ne kao kod motocrosa kada imaš 5-6 opcija nego uglavnom u dvije opcije jer pokrivaju u startu širi spektar upotrebe, i ovo bi za tebe bila najbolja opcija. međutim tu dolazimo do problema dimenzije. Standardne dimenzije motocross guma su u biti 80/100-21 naprijed te nazad 100/100-18, 110/100-18, 100/90-19, 110/90-19. S druge strane kod Hard enduro guma prednja je standard 90/90-21 a nazad je u pravilu sve u 18".

Uglavnom , u tvom slučaju je najveći problem što imaš motocross motor, sa takvim dimenzijama guma , a koristiš ga kao Hard Enduro, i idealnog riješenja neažalost nema, samo, barem po meni kompromisa koji će problem ublažiti. Moj savjet i jedino pametno riješenje je da ideš na motocross amatersku gumu za mješovito upotrebu, i tu od onog što je na tržištu dostupno imaš:

Zadnja 19"
110/90-19 Pirelli Scorpion MX Extra 422,00 kn
120/90-19 Pirelli Scorpion MX Extra 586,00 kn ( mislim da bi ti ovo trebala biti dimenzija zadnje gume u originalu )
110/90-19 Dunlop D952  380,00 kn
110/90-19 Michelin AC10  421,00 kn

Prednja 21"
80/100-21 Pirelli Scorpion MX Extra 301,00 kn
80/100-21 Dunlop D952  374,00 kn
80/100-21 Michelin AC 10 310,00 kn

 
Johnny 1 said:
A gdje je pisalo da se uz kupnju guma dobije i kornjača ?      :neznam:

Svugdje, i u temi Motobox, a i tu su bile fotke sa slikom akcije. uz jedne kornjaca uz druge ruksak ako se ne varam.... ne pratis na satu  :mrgreen:
 
kitomir said:
Pozdrav,jeli ovaj Angel ST koji je na akciji jeli može na xx,i jeli je ruksak još u igri  :wink: hvala...
može na xx, a rusak nikad nije ni bio s njima u igri........
 
Što se tiče akcija koje smo imali ove sezone, Kornjača uz kupovinu seta Diablo Rosso III, te Ruksaka uz set Roadtec 01, to je gotovo.

Međutim, iako se bliži kraj sezone, odlučili smo nastaviti tradiciju tako da smo pripremili novu akciju.

Od ponedjeljka , uz kupovinu seta Sportec M7RR guma, na poklon se dobiva SLAM putna torba.

Akcija počinje od ponedjeljka 12.09 i trajati će do 01.11.2016 ili do isteka zaliha.

Inače, radi se o poznatom i kvalitetnom proizvođaću odječe i torbi orijentiranih na nautičare. Vrlo lijep i vrijedan poklon  (y)
 
fliska said:
Bimba - pitanje:  motor je sv 1000,  vožnja je pola po gradu a pola otvorena cesta, od čega su godišnje 2 do 3 ture prema moru sa ženom i prtljagom (kufer, bisage, tank torba... max. opterećenje).  Način vožnje je turistički, ali...  ide to puno puta do ruba...
Trenutno imam Dunlop roadsmart koji je prešao 5500 i zrel je za zamjenu...
Dali bi guma sport orijentacije barem približno izdržala takvu kilomeražu, ili da se i dalje držim sport turing tipova guma...  pitanje je vezano primarno na poboljšanje gripa na suhom...
Hvala!

- s obirom na način vožnje i uvjete upotrebe, logika nalaže sport-touring gumu
- po pitanju kilometraže, sport-touring gume u jednakim uvjetima rade 40 do 100% veću kilometražu u odnosu na sportske. U ovom slučaju ima jedan ali, a to je tvojih 5500 sa Roadsmartom što je relativno malo. Dio toga se može pripisat SV-u koji troši gume dosta, a dio bi mogao ići na račun tebe odnosno da se ne voziš baš turistički . U tom kontekstu , tebi sportska guma ne bi možda radila puno manje km , odnosno recimo da uhvatiš 3 500-4000 i ne bi bilo toliko strašno ako s ovima radiš 5500
- što se tiče da to ide do ruba, uopće nije sporno i nije bitno, svaka kada je ugrijana , pa i neki opanak na kvalitetnoj podlozi ide do ruba i to je nebitno, poanta je u voznim osobinama i količini gripa na otvaranju prilikom izlaska iz zavoja

Po meni, s obzirom na " malu " kilometražu, mislim da je pametnije riješenje ići na kvalitetnije sport-touring guma tipa Angel GT, Roadsmart III, Roadtec 01, tako da češ zadržati ili poboljšati performanse bitne za put ( kiša-kilometraža, stabilnost ) , a dobiti kod " sportske vožnje  (y)
 
bimba said:
- s obirom na način vožnje i uvjete upotrebe, logika nalaže sport-touring gumu
- po pitanju kilometraže, sport-touring gume u jednakim uvjetima rade 40 do 100% veću kilometražu u odnosu na sportske. U ovom slučaju ima jedan ali, a to je tvojih 5500 sa Roadsmartom što je relativno malo. Dio toga se može pripisat SV-u koji troši gume dosta, a dio bi mogao ići na račun tebe odnosno da se ne voziš baš turistički . U tom kontekstu , tebi sportska guma ne bi možda radila puno manje km , odnosno recimo da uhvatiš 3 500-4000 i ne bi bilo toliko strašno ako s ovima radiš 5500
- što se tiče da to ide do ruba, uopće nije sporno i nije bitno, svaka kada je ugrijana , pa i neki opanak na kvalitetnoj podlozi ide do ruba i to je nebitno, poanta je u voznim osobinama i količini gripa na otvaranju prilikom izlaska iz zavoja
I
Po meni, s obzirom na " malu " kilometražu, mislim da je pametnije riješenje ići na kvalitetnije sport-touring guma tipa Angel GT, Roadsmart III, Roadtec 01, tako da češ zadržati ili poboljšati performanse bitne za put ( kiša-kilometraža, stabilnost ) , a dobiti kod " sportske vožnje  (y)

Hvala na savjetu Bimba... (y)
 
(y)