Zog
Well-known member
bimba said:U svemu ovome moraš voditi računa o dvije stvari, pa onda kada odgovoriš , možeš dobiti točan i kvalitetan savjet
Zračnice
- ono šta probije gumu, probit će i zračnicu, pa bila ona normalna , pojačana ili UHD. Poanta debljih zračnica nije otpornost na probijanje , nego otpornost na pucanje kod terenske upotrebe. Naime, kod ekstremnije upotrebe na terenu, zbog bolje trakcije, gume se drže na puno nižim tlakovima, nerijetko ispod jednog bara. U takvim uvjetima guma je mekana i nailaskom na prepreku bio to kamen ili nešto slično , zračnica se nađe između felge/obruča i određenog tvrdog predmeta, i tu puca. U takvim uvjetima debela zračnica neće tako lako puknuti kao obična
Izbor guma
- kada se motor koristi na cesti i terenu, uopće nije bitno i nevažno je u kojem je to omjeru ( koliko km na cesti a koliko na terenu ). Ono što je bitno je kada se silazi sa ceste o kakvoj je vrsti terena riječ, te sukladno tome koliku količinu trakcije očekuješ i trebaš od gume. Dakle, možeš na teren jednom u dva mjeseca, ali ako je on zahtjevan trebaš gumu grubog profila
Zahvaljujem, sad mi je jasnije, znači ove "IRC" zadovoljavaju navedeno, cijena?, i ovo za deblji buvel, grije li se guma puno više po dužoj vožnji asfaltom?
using tapatapa