GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

prika, ja san Dalmatinac, to je dovoljno u životu..kakav ekstremizam, samo laganini...naručija san diablo rosso kako mi je barba iz dućana savjetova... sad ako bude dobar poslat će majicu i kapu gratis  :LOL:
 
Aryan said:
prika, ja san Dalmatinac, to je dovoljno u životu..kakav ekstremizam, samo laganini...naručija san diablo rosso kako mi je barba iz dućana savjetova... sad ako bude dobar poslat će majicu i kapu gratis  :LOL:
Dobro ti je savjetovao, da se nismo culi prije kupnje on i ja, ne bih ih uzeo sigurno!  (y) Vec sam bio spreman za bt016pro!  :mrgreen:
 
Pitanja za Bimbu i ostale znalce:

Enduro motor-stavit deblji buvel(zračnicu) ili ne?, iman info. da se po asfaltu guma previše grije sa debljom zrečnicom a brokva od cca 5cm će probit i deblji i tenji buvel. :misli:
Motor je Honda CRF250L ima gume "IRC" sa kojima sam za sada zadovoljan(još ih moran više testirat po mokrom) još nisu za zamjenu ali kad dođe vrime šta uzet?
Uglavnom se vozi cesta a manje izvan ceste, bitno je ono klasično:trajnost, držanje na mokrom, cijena, terenske sposobnosti gume, itd.....
Dimenzije guma možda sužavaju izbor. :neznam:
 
Vedran_ZG said:
Dobro ti je savjetovao, da se nismo culi prije kupnje on i ja, ne bih ih uzeo sigurno!  (y) Vec sam bio spreman za bt016pro!  :mrgreen:

bolje pitat ka tele, nego kupit nešto pa baš ispast tele. virujen da će bit dobre gume a i ja ne deren to brutalno.najvažnije da dobro drže jer ceste su ode sve gore iz godine u godinu
 
Zog said:
Pitanja za Bimbu i ostale znalce:

Enduro motor-stavit deblji buvel(zračnicu) ili ne?, iman info. da se po asfaltu guma previše grije sa debljom zrečnicom a brokva od cca 5cm će probit i deblji i tenji buvel. :misli:
Motor je Honda CRF250L ima gume "IRC" sa kojima sam za sada zadovoljan(još ih moran više testirat po mokrom) još nisu za zamjenu ali kad dođe vrime šta uzet?
Uglavnom se vozi cesta a manje izvan ceste, bitno je ono klasično:trajnost, držanje na mokrom, cijena, terenske sposobnosti gume, itd.....
Dimenzije guma možda sužavaju izbor. :neznam:

Svakako razmotri i problematiku samostalne izmjene negdje na uzarenom kamenu. Ja sam zbog toga na standardu i drzim tlak visoko.
 
clox said:
Svakako razmotri i problematiku samostalne izmjene negdje na uzarenom kamenu. Ja sam zbog toga na standardu i drzim tlak visoko.

Znači ove koje su na motoru(trial)? :misli:, a tlakove tvornica preporučuje na 1,5, je li to malo? :misli:
 
Zog said:
Znači ove koje su na motoru(trial)? :misli:, a tlakove tvornica preporučuje na 1,5, je li to malo? :misli:

Ne znam, imam teži motor i viši tlak (oko 2)
Ali mnogi enduro vozači će reći da je to visok tlak za teren.
Osobno više volim vožnju od krpanja  :mrgreen:
 
Zog said:
Znači ove koje su na motoru(trial)? :misli:, a tlakove tvornica preporučuje na 1,5, je li to malo? :misli:
Meni je na KLXu koji je gotovo isti motor isto 1,5bara, ako je tezi vozac ili nesto tereta onda 1,7 zadnja.
 
fawlty82 said:
Meni je na KLXu koji je gotovo isti motor isto 1,5bara, ako je tezi vozac ili nesto tereta onda 1,7 zadnja.

Koja je marka guma i kako si zadovoljan?
 
Zog said:
Koja je marka guma i kako si zadovoljan?
Imam Dunlop D605. Vrlo dobar na cesti, makadam i sumski putevi dobar, blato 0 bodova.
No tih guma vise nema u prodaji, to je bila tvornicka ugradnja.
 
Znam da je bilo govora o tome ali stvarno nemam ni vremena ni volje listati brdo stranica unazad, na koliko pumpati m7rr? Motor je krava GSX1400.
 
Kiki_Rotten said:
Znam da je bilo govora o tome ali stvarno nemam ni vremena ni volje listati brdo stranica unazad, na koliko pumpati m7rr? Motor je krava GSX1400.
Meni je bimba reka kad san ih montira - drzi preporucene tlakove i ne spustat jer nema koristi kod te gume zbog nacina izrade. preporuceni bili 2.5/2.9 za zx6r 2000god.
Vidi koji su za tvoj motor i drzi se toga  (y)
 
Kiki_Rotten said:
Znam da je bilo govora o tome ali stvarno nemam ni vremena ni volje listati brdo stranica unazad, na koliko pumpati m7rr? Motor je krava GSX1400.
Stranica Metzeler, nadji svoj motor, gume i vidi koji je preporuceni tlak i drzi se toga.
 
Face_Off said:
Meni je bimba reka kad san ih montira - drzi preporucene tlakove i ne spustat jer nema koristi kod te gume zbog nacina izrade. preporuceni bili 2.5/2.9 za zx6r 2000god.
Vidi koji su za tvoj motor i drzi se toga  (y)

Da, zato i pitam jer mi je preporučeni na vilici od motora 2.5 naprijed i iza, a to mi se čini nekak prenisko s obzirom na težinu motora.

fawlty82 said:
Stranica Metzeler, nadji svoj motor, gume i vidi koji je preporuceni tlak i drzi se toga.

Thx obojici  (y)
 
F2,5
R2,9
 
Jurke94 said:
Front and Rear
prednja i zadnja
Ma znam samo se malo zaj. na to kako kod nas ne može ništa bez engleskog. Ne znam zašto se ne može napisati
P i Z  (y)
 
Zog said:
Pitanja za Bimbu i ostale znalce:

Enduro motor-stavit deblji buvel(zračnicu) ili ne?, iman info. da se po asfaltu guma previše grije sa debljom zrečnicom a brokva od cca 5cm će probit i deblji i tenji buvel. :misli:
Motor je Honda CRF250L ima gume "IRC" sa kojima sam za sada zadovoljan(još ih moran više testirat po mokrom) još nisu za zamjenu ali kad dođe vrime šta uzet?
Uglavnom se vozi cesta a manje izvan ceste, bitno je ono klasično:trajnost, držanje na mokrom, cijena, terenske sposobnosti gume, itd.....
Dimenzije guma možda sužavaju izbor. :neznam:

U svemu ovome moraš voditi računa o dvije stvari, pa onda kada odgovoriš , možeš dobiti točan i kvalitetan savjet

Zračnice
- ono šta probije gumu, probit će i zračnicu, pa bila ona normalna , pojačana ili UHD. Poanta debljih zračnica nije otpornost na probijanje , nego otpornost na pucanje kod terenske upotrebe. Naime, kod ekstremnije upotrebe na terenu, zbog bolje trakcije, gume se drže na puno nižim tlakovima, nerijetko ispod jednog bara. U takvim uvjetima guma je mekana i nailaskom na prepreku bio to kamen ili nešto slično , zračnica se nađe između felge/obruča i određenog tvrdog predmeta, i tu puca. U takvim uvjetima debela zračnica neće tako lako puknuti kao obična
Izbor guma
- kada se motor koristi na cesti i terenu, uopće nije bitno i nevažno je u kojem je to omjeru ( koliko km na cesti a koliko na terenu ). Ono što je bitno je kada se silazi sa ceste o kakvoj je vrsti terena riječ, te sukladno tome koliku količinu trakcije očekuješ i trebaš od gume. Dakle, možeš na teren jednom u dva mjeseca, ali ako je on zahtjevan trebaš gumu grubog profila
 
bimba said:
F2,5
R2,9

Zahvaljujem na informaciji, brzoj dostavi i poklon torbi  (y) (y)