GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Za Z1000SX, umjeren šofer. Neka sport turing guma, prioritet mi je da drži dobro na mokrome i da se brzo grije?
 
jerbo je pr4 bolja na niskim temperaturama i bolje koči po mokrom....
u svemu ostalom je gt vjerojatno bolja.....
 
gvo said:
Za Z1000SX, umjeren šofer. Neka sport turing guma, prioritet mi je da drži dobro na mokrome i da se brzo grije?

Metzeler Roadtec Z8 M/O
Provjerena, odlična u svim uvjetima, neutralne vozne osobine, dobra cijena , to je to  (y)
 
+1 za Z8

Vozio sam na PR4 i mogu reci da mi Z8 ulijeva puno vise povjerenja. Po kisi bi mozda dao blagu prednost PR4 ali tu pricamo o minimalnim nijansama. Vozio sam par sati po gadnoj kisi 140+ na autoputu sa Z8 i bilo je nula klizanja ili neugodnih osjecaja. A po suhom razlika je dan i noc.
 
bimba said:
Svaki proizvođač ima u ponudi gume posebne specifikacije koje se uglavnom označavaju raznim slovima. To znači da te gume, iako imaju isti naziv i izgled kao i standardna guma nisu iste kao i one. Razlika nikada nije u smjesi gume, nego se radi o određenim promijenama unutar konstrukcije gume ( karkase ) da bi se ta guma prilagodila specifičnim zahtjevima pojedinog motora. Kada su takve gume u pitanju treba razlikovati dvije vrste:

- posebna specifikacija prilagođena određenom tipu motocikla

Npr. Pirelli Angel GT A, Pilot Road 4 GT, Metzeler Roadtec o1 HWM itd...
To su gume koje imaju određena pojačanja unutar karkase da bi se poboljšala stabilnost na pravcu pri velikim brzinama a namijenjene su ugradnji na velike i teške sport -touring motocikle kao što su Yamaha FJR 1300, Kawasaki GTR1400, BMW K1600 GT itd...
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-roadtec-01-hwm-novo-2016-2681500

Npr. Pirelli Diablo Rosso II K, Pirelli Diablo Rosso D
K specifikacija ide na sve motore osim Ducati-a
D specifikacija ide isključivo na Ducati
http://www.motogume.hr/proizvod/pirelli-diablo-rosso-ii-d-ducati-2148800

- posebna specifikacija prve ugradnje namijenjene za ugradnju na točno određenu marku i model motora, ali ne mora biti nužno prva ugradnja. Znači u Zokx-ovom slučaju 120/70-19 Tourance Next B, ugradnja isključivo na BMW 1200 GS/Adventure zadnja generacija vodeni

Postoje u nekoliko opcija i tu treba biti oprezan

Opcija broj jedan
Označava gumu prve ugradnje, i u većini slučajeva radi se o potpuno istim gumama kao i bez oznake, ali je to izlika da se kroz " originalni rezervni dio " progura isti proizvod po puno većoj cijeni, a ima i slučajeva da gume nisu iste međutim da su ove posebne specifikacije lošije , a u oba slučaja su preskupe

Opcija broj dva
Na zahtjev proizvođaća motora i po njihovim "željama/specifikacijama" standardna guma se promijeni da bi se poboljšala vozna svojstva motora u određenom segmentu upotrebe. To u nekim slučajevima ode u dobrom smjeru, ali nekim i lošem
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-mce-6-days-extreme-ktm-exc-2738700
http://www.motogume.hr/proizvod/pirelli-angel-gt-d-multistrada-gt-2400000

Opcija broj tri ( opet zokX slučaj , Tourance Next B )
Zbog specifične konstrukcije motora, proizvođači guma s vremenom dobiju povratne informacije da određeni model gume montiran na taj isti motor, nema performanse na razini koje inače ima, ili se u pojedinim segmentima upotrebe pojave određeni nedostaci. Tada uzmu taj motor na testiranje, ustanove točne nedostatke , određenim preinakama na gumi ih otklone i toj gumi daju oznaku posebne specifikacije i puste u prodaju.
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-tourance-next-b-bmw-r1200-gs-2743400
http://www.motogume.hr/proizvod/metzeler-tourance-next-e-tiger-explorer-2016-2612700


Ono što sam napisao da si otvorio pandorinu kutiju sam bio ozbiljan iz razloga što su gume posebne specifikacije dvosjekli mač, neke imaju svoje prednosti, neke su čak lošije u nekim slučajevima od standardnih, a nekad se radi o prodavanju muda pod bubrege. Ja to riješavam vrlo jednostavno, na način da kupcima nudim, i imam iskazano u web shopu isključivo gume određene specifikacije koje imaju opravdanje u cijeni i kvaliteti, a one koje to nemaju niti nudim niti ih imam u ponudi u web shopu. Međutim, idemo biti otvoreni, i pod time ne mislim ništa loše , i to je u ljudskoj prirodi,50% forumaša će kada pročita gornji moj tekst krenuti u potrago na netu za " posebnim gumama " za svoj motor, i nakon toga ide lavina pitanja. Da li ta vrijedi ili ne, zašto nema za moj motor, kako je za ovaj ovako a za onaj onako itd...  :mrgreen:

Znači, uzeo sam Tourance Next prednju B specifikacije za GS/GSA i montirao ih taman pred sezonu jer se prijašnja Tourance Next obična nije dala ni preko 16500 km. Još je mogla sigurno 1000-1500, ali sam stavio novu jer sam išao na godišnji.
Ova B specifikacija ima skroz drukčiji feeling. Tourance Next je čvrsta guma koja odlično drži kad se jednom usmjeri, ali zahtijeva malo čvršči stisak kod prebacivanja. B specifikacija mi se čini 50% tvrđa i samim time osjetljivija na uzdužne valovitosti ceste, ali je možda je malo lakša na promjeni smjera.
Kod obične Next mi je odgovarao pritisak od 2.4, a kod Next B je 2.5 apsolutni minimum, čak sam sad na 2.6 što mi se čini optimalnijim. Malo me to čudi jer sam mislio da će obzirom da je guma čvršće karkase manji pritisak biti bolji i kompenzirati tu čvrstoću, ali ispada kontra? Mokro praktički nisam imao prilike probati.
Sad nakon 3000 km mi je OK, a čini mi se da je B specifikacija napravljena da bude izdržljivija i trajnija na autocesti, što je meni skroz nebitno. Ako se ne pokaže još značajno trajnijom mislim da će slijedeća zamjena biti opet regularni model.
 
S cime najlakse i najbolje skinuti ostatke zapaljene gume sa repa?  :mrgreen:
Frend dobio sina pa smo u tu cast palili gumu..  :ples: :bananapivo: :peace: :recine:
 
RRi said:
S cime najlakse i najbolje skinuti ostatke zapaljene gume sa repa?  :mrgreen:
Frend dobio sina pa smo u tu cast palili gumu..  :ples: :bananapivo: :peace: :recine:
Dax univerzal 9.99 kn
Rial 9.99kn
I pet kuna za praonu :mrgreen:
 
poštar said:
Dax univerzal 9.99 kn
Rial 9.99kn
I pet kuna za praonu :mrgreen:
Miniwash, kako se toga nisam sjetio...  :mrgreen: :LOL:
(y)
 
RRi said:
S cime najlakse i najbolje skinuti ostatke zapaljene gume sa repa?  :mrgreen:
Frend dobio sina pa smo u tu cast palili gumu..  :ples: :bananapivo: :peace: :recine:
Zavisi koje gume, sport, touring, sport touring,... :mrgreen:
 
RRi said:
S cime najlakse i najbolje skinuti ostatke zapaljene gume sa repa?  :mrgreen:
Frend dobio sina pa smo u tu cast palili gumu..  :ples: :bananapivo: :peace: :recine:

najbolje se čisti tako da slijedeći put prije nego kuriš gumu rep obložiš starim novinama ili mami iz kuhinje ukradeš malo one prozirne samoljepive folije :mrgreen:
 
tibor_zg said:
najbolje se čisti tako da slijedeći put prije nego kuriš gumu rep obložiš starim novinama ili mami iz kuhinje ukradeš malo one prozirne samoljepive folije :mrgreen:
To je zlocin sa predumisljajem :mrgreen:
 
maRRin 06 said:
To je zlocin sa predumisljajem :mrgreen:

gubi se malo spontanost da :LOL: :mrgreen:

al skidat te ostatke je fkt naporno u pm :mrgreen:
 
RRi said:
S cime najlakse i najbolje skinuti ostatke zapaljene gume sa repa?  :mrgreen:
Frend dobio sina pa smo u tu cast palili gumu..  :ples: :bananapivo: :peace: :recine:
Zavisi koliko si je jako zapalio,postoji mogučnost da samo pranje neče biti dovoljno  :mrgreen:
 
javim za koji dan... :LOL: :LOL: