thule_5689
Well-known member
Od koga si kupio, a on će dalje...Kome to reklamiram,u tvornicu,zastupniku ili prodavatelju?
Od koga si kupio, a on će dalje...Kome to reklamiram,u tvornicu,zastupniku ili prodavatelju?
Najbolje ti odmah kupit novu... MITAS 😁[QUOTE = "thule_5689, post: 4989747, član: 3856"]
Od koga si kupio, a on će dalje ...
[/CITAT]
To sam i mislio.
Hvala
Daj malo objasni zašto nebi bila dobro. Profila ima, u vožnji mi se ne čini drugačije?Promjeni oba dvije gume. Nema veze što ti prednja izgleda dobro,na 9000km to sigurno nije.
Ne gledaj profil,tj. dal ga ima nego kojeg je oblika guma. Ako si vozio polako,pošto si novi vozač vjerovatno je "kockasta"Daj malo objasni zašto nebi bila dobro. Profila ima, u vožnji mi se ne čini drugačije?
Osim promjene u geometriji gume kao što ti Dene kaže (a i sam ćeš primijetit kako je motor "nestabilan" čim staviš novu), veći je problem što je u 9.000 km guma masu puta prošla proces grijanja/hlađenja a svakim tim ciklusom se pomalo gubi kvaliteta gume. Jednostavno cijena nove prednje gume nije vrijedna rizika.Daj malo objasni zašto nebi bila dobro. Profila ima, u vožnji mi se ne čini drugačije?
Ti se zapravo jako dvoumiš, jer jedno je cestovna sportska a drugo touring guma....
malo dvoumim izmedu sf+ ili angel ST.
...
Zadnji set Pirelli Angel GT mi je na izdisaju pa sad krecem u potragu za novim. Zanima me Angel GT-II. Ta guma je relativno nova pa jel ima netko iskustva? Kako drzi cestu? Koliko kilometara dobivate iz nje? Usporedba sa prethodnim Angelom GT?
Kratki osvrt na Conti Trail Attack 3 nakon nekih 3500km.
Sigurno najbolja guma koju sam imao prilike voziti. Uključujući i Pirelli Diablo Rosso, mislim 2, koje sam imao na K seriji i Metz M5 koji sam imao više setova koje su mi bile jako drage.
Probao sam na dva GSa Michelin Anakee Adv., Conti Trail Attack 1, i više setova Metzeler Tourance Next koje su mi do sad bile najbolje na GSu.
Uzeo sam je jer je najnovija u triu Metzeler, Pirelli i Conti (tim redom) koje želim kupiti i imati na motoru.
Iako sam Metzeler fan, Conti TA3 je sigurno bolja guma, lakša na obaranju, precizna i stvarno jako jako dobro drži, i to gotovo od samog starta. Malo klizne nezagrijana, ali stvarno diskretno i bez iznenađenja. Nakon vrlo kratke vožnje je stvarno zvijer. Forsiranje sukladno mome umijeću podnosi bez imalo problema, daje osjećaj apsolutne sigurnosti i čini mi se da bi podnijela još divljanja kad bi ja mogao. Guta one uzdužne ureze koji muče dosta guma (npr. ogromna je razlika u odnosu na Michelin Anakee Adv. koje su bile na motoru neposredno prije, koje su sa time imale problema. Uspravljale su iz nagiba i imale dosta vibracija na volanu), odlična je na većini zmijica, a vrlo dobra na bijelim trakama, iako na mokrom na crti hoće trznuti. To bi bila i jedina mana koje se mogu sjetiti.
U odnosu na stari Conti TA1 nije lelujava na pravcu, a za razliku od Metzeler Nexta je značajno lakša na obaranju sa jednakim (i boljim) osjećajem vožnje ko po šinama.
Po autocesti sam napravio parsto km. i nemam nikakvih primjedbi kod većih brzina. Čak i kad se vozi iza kamiona gdje GS ima problema sa udarima vjetra zbog velikog čeonog profila Conti TA3 je više stabilan i gotovo nelelujav.
Po mokrom i po jednom značajnom pljusku pred koji dan nikakvih problema, ali i ja vozim po mokrom full defenzivno.
Još nešto, u ovih dva mjeseca ni malo odstupanja u tlaku. Nema nikakvog dopumpavanja, što nije baš uobičajeno. Drži 2,5; 2,9 hladna stalno. Popne se po toplom i po angažiranijoj vožnji za 0,1 i vrati se na uobičajeno kad se ohladi, bez obzira na vanjsku temperaturu.
Zaključno, za sad sve preporuke.
Ja taman naracija za svog set pirellica trial 2,po tvome same se zajebo?Kratki nastavak.
Na nekih 5500 km sam.
Conti se dere malo iznad planiranog, i mislim da će 10.000 biti totalni limit. Iskreno, jebe mi se. Guma je totalno savršenstvo i izmišljena je za GSA. potrošnja mi je narasla za 0.2 lit. na 100 u prosjeku, a prosječna brzina da ni ne pišem. Ludilo. Totalno mi je legla i imam feeling apsolutne kontrole. Moram nać nekog sa erom da ga pratim da vidim koliko zaostajem. Ove big touringe jedem za doručak.
Prošli vikend jedno 300 km. kiše od laganog spreja do full pljuska. Na početku mi je instiktivno pala brzina i putanje su bile okrugle, da bi završio skoro u full speedu žureći na trajekt. U jednom sam trenutku stao, kisnuo na pljusku i sam sebe resetirao, smirivao i duboko disao da se negdje ne prospem. Conti ne jebe ništa. Suho, mokro, uzzdužne ureze, sjebani asfalt prvog dijela Pelješca koji je oguljen do podloge od teških kamiona koji do Brijeste grade zaobilaznicu.. ništa. Sljepljen je i izaziva me.
I dalje je osjetljiv na hladno, ali sa stilom i lagano, i na crte na mokrom.
Pogotovo na Korčuli. Ovdje ne bace ni šaku pijeska ili neke retencije na crte i zebre, tako da je mokro stvarno lutrija-
Idemo dalje.