GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

a nemojmo zaboravit da je i kombinaciju guma 120/70, 160/60 teže porubiti zadnju nego u kombinaciji 120/70, 180/50, da imaš tu kombinaciju bila bi zadnja porubljena, tako da si dobio +1 forum respect.
Kako i Tomo3 kaže, po meni za nekoga tko vozi puno i želi svaki put vozit drugom cestom, a ne svaki put istom gore/dole, nema bolje gume od sport touring kategorije i sa nijednom nećeš faliti, ja sam isto zadovoljan sa Mitas TF, toliko da sam ju opet uzeo.
Ako vozač koji zna šta radi, tu istu sport touring gumu na stazi, po kiši spusti na koljeno u nekom sporom zavoju, mislim da za vožnju po suhome nema smisla pričat o gripu u nagibu za 90% vozača.
Ako voziš bržim tempom kroz zavoje, a prije zavoja ne kočiš u zadnji čas, na izlazu ne otvaraš koda skidaš rekord, moderna sport touring guma ima i previše gripa
 
  • Like
Reactions: tomo3
120/90 r17 :D



Mitas
 

Attachments

  • IMG_20200607_160608.jpg
    IMG_20200607_160608.jpg
    121.5 KB · Views: 209
Last edited:
Mislim da ću testirati Pilot Power 2CT, taman do 11.mj da ih potrošim pa ostavim utiske sporcke gume, pošto za M7RR već svi znaju sve, a ista su kategorija 😅 . Drago mi je što ST nije postao kockast, pa da vidimo tu 2CT smjesu za kombiniranu vožnju:)
 
Mislim da ću testirati Pilot Power 2CT, taman do 11.mj da ih potrošim pa ostavim utiske sporcke gume, pošto za M7RR već svi znaju sve, a ista su kategorija 😅 . Drago mi je što ST nije postao kockast, pa da vidimo tu 2CT smjesu za kombiniranu vožnju:)

Ustedi i kupi obicne, neces od 2CT profitirat (obicne su iste u svakom pogledu osim mekse smjese na samim rubovima kod 2CT modela).
I nemoj ih usporedjivat sa M7RR, puno generacija je izmedju njih i M7RR je dosta bolja guma, iako su nazivno u istoj kategoriji.

M7RR kosta skoro isto ko i PP2CT i to PP2CT diskvalificira u svim aspektima.
 

Attachments

  • Schema-PP2CT.gif
    Schema-PP2CT.gif
    102.3 KB · Views: 191
  • Like
Reactions: fawlty82
Ustedi i kupi obicne, neces od 2CT profitirat (obicne su iste u svakom pogledu osim mekse smjese na samim rubovima kod 2CT modela)
2CT je izbor zbog dobre cijene i m7rr se nudi, mada se premisljam jer sam citao da si vozio par setova m7 pa sta je ziher ziher je...
 
2CT je izbor zbog dobre cijene i m7rr se nudi, mada se premisljam jer sam citao da si vozio par setova m7 pa sta je ziher ziher je...


Odvozio brdo setova obicnih PP (i sada sam na njima), jedan set PP2CT (apsolutno nis koristi osim pregrijavanja rubova na jadranskoj magistrali i to na Z750), ali i 2 seta M7RR iz vremena kad su kostale preko 2000kn i odustao zbog cijene jer su PP kostale skoro duplo manje. Da nisam imao sad set PP u rezervi za prosli motor kojeg sam prodao, presao bi opet na M7RR jer su 500tinjak kuna jeftinije nego prije.
 
Odvozio brdo setova obicnih PP (i sada sam na njima), ali i 2 seta M7RR iz vremena kad su kostale preko 2000kn i odustao zbog cijene jer su PP kostale skoro duplo manje. Da nisam imao sad set PP u rezervi a prosli motor kojeg sam prodao, presao bi opet na M7RR jer su 500tinjak kuna jeftinije nego prije
Kilometraža im je tu negdje?
 
Kad se vec postavljaju pitanja, imam i ja jedno (iste gume, razlika izmedju Z750 i Z900).....
Michelin PP, tek montirane, provozao se malo po i oko ZG, na zadnjoj se vidi da nije ni blizu ruba, ali prednja izgleda isto kao i na Z750 kad bi zadnja bila skroz pociscena, vjerojatno i vise nego do ruba (recimo, jadranska magistrala).
Isto sam primjetio i na serijskim Dunlopicama na Z900 kod kojih je zadnja bila pociscena do ruba, a prednja mozda 1-2 mm od ruba.

Stil voznje se nije promijenio. Jel to do geometrije motora? Ako je, trebalo bi biti obratno ako se ne varam, jer rake i trail je manje agresivan od Z750, pa ipak, gume pokazuju jednolicnije nagibe. Ili je upravo rake i trail razlog ako su oni manje agresivni pa ja to krivo tumacim? Ne znam, pitam, pa ako neko ima volje objasnit.
 

Attachments

  • 20200818_134624_resize.jpg
    20200818_134624_resize.jpg
    170.5 KB · Views: 127
  • 20200818_134630_resize.jpg
    20200818_134630_resize.jpg
    110.3 KB · Views: 122
nemam pojma što ti znače ti izrazi, mislim da je do saga, a za to na ovome forumu postoji samo jedan stručnjak veći od tebe
 
nemam pojma što ti znače ti izrazi, mislim da je do saga, a za to na ovome forumu postoji samo jedan stručnjak veći od tebe


Nemam pojma sto znaci sag, ali drago mi je da imas svoje misljenje, o njemu je Clint Eastwood iznio svoje
 
U prijevodu sa Zagorskog ti je htio reci da se javis Sredju-i 😂😂
 
zalomi mi se tu i tamo, ali ne vidim ni riječi zagorskog (kajkavskog, međimurskog) u mome postu
čovjek koji barata izrazima rake i trail (a uz to mu je PP top guma), a ne zna što je sag, teško da će steći status eminentnog moRRoni eksperta
 
zalomi mi se tu i tamo, ali ne vidim ni riječi zagorskog (kajkavskog, međimurskog) u mome postu
čovjek koji barata izrazima rake i trail (a uz to mu je PP top guma), a ne zna što je sag, teško da će steći status eminentnog moRRoni eksperta

Mozes ti i bolje, al valjda si se pozurio zbog nestrpljivosti. Strpljivo cekam nesto kvalitetnije (y)
 
Nemojte se ljutiti ali ako čovjek ne živi blizu nekih opakih zavoja gdje je asfalt dobar, guma će uvijek dobiti prije po sredini nego po rubovima. Još je više izrazeno na slabijim motorima koji ne mogu "zvakati" gumu u zavojima.
Ako čovjek recimo npr živi u Sesvetama kraj Zagreba i ide baciti đir na magistralu, do Karlovca je cesta ravna da ravnija ne može biti. Sa te lokacije gdje god krenete cesta je u svakom smjeru više ravna nego zavojita. Jedine gume koje sam vidio da su jednako potrošene je na motorima koji su blizu magistrale i koji se tamo voze muški ili povremeno odu na stazu ubiti rubove.


Jel uvijek mora biti ovakvih komentara gdje se omalovazava nečiji stil vožnje? U čemu je problem ako čovjek nije Rossi na cesti? Zašto bi on išao van svoje granice komfora? da bi se pohvalio na forumu kako on rubi gumu?
Previše puta sam bio svjedok gdje ne iskusni vozači nasjedaju na lovacke priče starijih o brzini kojom voze po kojoj cesti, kako se rube gume i deru slajderi..

Možda sam u krivu ali rubljenje gume nema veze sa nečijim užitkom u vožnji, a ja motor još uvijek smatram vozilom za užitak i gust a ne kurcenje pred birtijom i pecanjem kitova na plovak.

Klasicno preseravanje, nista drugo
sindrom malog spolovila.