HAK+ članstvo

fable_d

Active member
Dakle, učlanio sam se u HAK. Članarina 140,00kn, HAK+ 250,00kn (vrijedi i za inozemstvo). Mislim da se ta članarina isplati, pogotovo ako se nalazim 100+ km od kuće a u slučaju da mi stane motor ili da mi je potrebno šlepanje.
Zanima me da li je netko od članova koristio njihove usluge i kakva su iskustva? Hvala.
 
  • Like
Reactions: diesel power
Po meni se ne isplati. Imas neki wannabe popust koji to nije. I to je to...

Za motoriste potpuno neisplativo.

A ako nemas tenk kao Merla, svaki kombi ti moze prevesti motor ako si u kvaru, za to ti ne treba HAK. Isto tako dati njima na popravak nesto na licu mjesta - ne bi islo.

:mrgreen:




Sljedeci put citati sitna slova na njihovoj ponudi
 
Ne, ne radi se o popustu, da je samo popust, ne bi to sigurno plaćao. Dobio sam knjižicu i u njoj piše ovo:

-servis na cesti, pokriće troškova do 1.200,00kn (tj. to je dio koji se odnosi na članstvo u HAK-u, uz sve ostalo šta ide, da sada ne nabrajam)

Dio HAK+

Bonovi:
-jedan besplatan prijevoz vozila oštećenog u prometnoj nesreći na teritoriju RH ili u iznozemstvu do iznosa od 5.000,00kn
-jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn
-priznavanje troškova rent-a-cara-a, prvi dan 100%, dodatna dva dana sa popustom koji je dogovoren sa poduzećem
-troškovi jednog noćenja u hotelu u RH 100%
-jedan besplatan prijevoz u slučaju bolesti

Krediti (dakle kao kreditna kartica, ali se ti troškovi moraju podmiriti)
-200EUR za boravak u hotelu
-500EUR za avionsku kartu
-300EUR vlak ili autobus
-30EUR za pravni savjet

+350,00EUR "čekova" kojima se mogu platiti dodatni troškovi

Po meni se to isplati, za RH mi niti nije toliko bitno, ali ipak kada sam u inozemstvu se lakše osjećam da sam koliko toliko osiguran (ja i motor). Jedino bi volio čuti od nekoga da to funkcionira kako treba :)
 
einstein said:
Ne, ne radi se o popustu, da je samo popust, ne bi to sigurno plaćao. Dobio sam knjižicu i u njoj piše ovo:

-servis na cesti, pokriće troškova do 1.200,00kn (tj. to je dio koji se odnosi na članstvo u HAK-u, uz sve ostalo šta ide, da sada ne nabrajam)

U sto je uracunat dolazak na mjesto kvara, detekcija kvara i jos nekoliko mudrijaskih nebuloza ciji iznos cesto dostigne i 1000 kuna pa ti za taj popravak ostane svega 200 koje nisu dovoljne ni za svjecice zamjeniti.....


einstein said:
Dio HAK+

Bonovi:
-jedan besplatan prijevoz vozila oštećenog u prometnoj nesreći na teritoriju RH ili u iznozemstvu do iznosa od 5.000,00kn
-jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn


takodjer, i za ovo vrijedi. Cijene tih prijevoza su uglavnom debelo nabrijane tako da redovito moras nadoplatiti parsto kuna za ovaj sport

einstein said:
-priznavanje troškova rent-a-cara-a, prvi dan 100%, dodatna dva dana sa popustom koji je dogovoren sa poduzećem
-troškovi jednog noćenja u hotelu u RH 100%
-jedan besplatan prijevoz u slučaju bolesti

Krediti (dakle kao kreditna kartica, ali se ti troškovi moraju podmiriti)
-200EUR za boravak u hotelu
-500EUR za avionsku kartu
-300EUR vlak ili autobus
-30EUR za pravni savjet

+350,00EUR "čekova" kojima se mogu platiti dodatni troškovi

s ovim nemam iskustva, srecom, no na osnovu gornjeg, nekako sam siguran da je isto sprdacina kao i spomenuto

einstein said:
Po meni se to isplati, za RH mi niti nije toliko bitno, ali ipak kada sam u inozemstvu se lakše osjećam da sam koliko toliko osiguran (ja i motor). Jedino bi volio čuti od nekoga da to funkcionira kako treba :)

Po meni se ne isplati jer je daleko od realnoga. Da ne spominjem bisere od mehanicara koji dodju pa pametuju samo da bi izmuzli cim vise love, misleci da si ovca koja nema pojma o svojem vozilu. Problem je u nedostatku alata i dijelova, i radim generalku na magistrali ako treba :)
 
Hm, uspjeli ste mi utjerati sumnju  :) Najbitniji mi je dio oko prijevoza ako se nalazim u inozemstvu.
Nadam se da mi neče trebati, ali probati ču se malo bolje raspitati, pa javim ovdje ako saznam detalje. Hvala na odgovorima.
 
Kao i ostala osiguranja , ne isplati se dok ti ne zatreba. Kad ti te usluge zatrebaju  onda je i te kako korisno ih imati.
 
Mika said:
U sto je uracunat dolazak na mjesto kvara, detekcija kvara i jos nekoliko mudrijaskih nebuloza ciji iznos cesto dostigne i 1000 kuna pa ti za taj popravak ostane svega 200 koje nisu dovoljne ni za svjecice zamjeniti....
A koliko popravak na cesti i eventualno šlepanje košta onoga tko nije član HAKa?  :misli:

Ne znam, ja sam član nekih 7-8 godina, učlanio se kad je prijatelju riknuo auto na autocesti pa je šlepanje platio cijelom mjesečnom plaćom.... tad sam gledao uvjete, odlučio se učlaniti i eto... otad nisam ni gledao kakvi su uvjeti, uplaćujem automatski običnu pretplatu (200kn), a kad sam 2006. imao sudar motorom, šlep službu i ležarinu je podmirio hak (nekih 800-tinjak kn)... sjećam se da sam gledao te član+ uvjete i nisu mi bili nešto ekstra zanimljivi pa sam i dalje obični član....


 
mislim da se isplati. osobno ne znam nikoga tko ima kombi da mi uskoči ako stanem uz cestu, tako da je HAK (i slična stvari) elegantno rješenje.

dodatna prednost ti je što ti to vrijedi za bilo koje vozilo s kojim ostaneš na cesti (nije kao nekada vezano na regu) pa si s jednim članstvom pokrio više stvari.

ako ideš u inozemstvo, provjeri da li to vrijedi baš za sve zemlje. ja nisam član HAK-a, jer slične usluge već imam pokriveno preko druge organizacije i kod njih ne vrijedi baš za sve zemlje.
 
dafinjo said:
mislim da se isplati. osobno ne znam nikoga tko ima kombi da mi uskoči ako stanem uz cestu, tako da je HAK (i slična stvari) elegantno rješenje.

dodatna prednost ti je što ti to vrijedi za bilo koje vozilo s kojim ostaneš na cesti (nije kao nekada vezano na regu) pa si s jednim članstvom pokrio više stvari.

ako ideš u inozemstvo, provjeri da li to vrijedi baš za sve zemlje. ja nisam član HAK-a, jer slične usluge već imam pokriveno preko druge organizacije i kod njih ne vrijedi baš za sve zemlje.
cosa nostra,ili  :misli:  :mrgreen:
 
bobo RR said:
cosa nostra,ili  :misli:  :mrgreen:

(y)  :LOL:

ne, nego korisnici lepeza zagrebačke banke imaju i pravo na pomoć na cesti, pa sam ja prijavio svoj motor. kod njih se dakle usluga veže na registraciju vozila i vozilo mora biti mlađe od 7 godina. Ovisno o kojoj lepezi se radi imaš pravo na različitu razinu pokrića usluga.
 
Veže li se u Hak-u članstvo na osobu pa je svejedno s čim ostaneš u kvaru ili na određeno vozilo pa ti to onda služi samo za dotično vozilo???? :misli:
 
Veže li se u Hak-u članstvo na osobu pa je svejedno s čim ostaneš u kvaru ili na određeno vozilo pa ti to onda služi samo za dotično vozilo???? :misli:
 
crni konjanik said:
Veže li se u Hak-u članstvo na osobu pa je svejedno s čim ostaneš u kvaru ili na određeno vozilo pa ti to onda služi samo za dotično vozilo???? :misli:

veže se na osobu. Kad dođe intervencija (šlep služba, servisno vozilo...) prvo te legetimiraju i provjeravaju članstvo. tako da možeš biti u kvaru sa bilo čime.
 
Definitivno se isplati...Ja sam izletio sa motorom sa ceste,motor je ostao na drvetu,a dizalicu koja ga je digla natrag na cestu platio sam 1200 kn.Osim potrganih plastika motoru nije bilo ništa.Danas sam član HAK-a,samo kaj sam jednokratno,nepovratno i nepotrebno platio za šest godina unapred. (y)
 
moover said:
eventualno šlepanje košta onoga tko nije član HAKa?  :misli:

cca 1 km smo nedavno platili HAK-u 390 kn,noćne tarife(ma što to značilo) kad se frend spičkao motorićem :mrgreen:
 
Nije loša kombinacija Diners HAK kartica, Diners te košta 200kn godišnje, isto koliko i HAK članstvo, a ovime imaš i jedno i drugo za 200kn.
 
  • Like
Reactions: Majest
crni konjanik said:
Veže li se u Hak-u članstvo na osobu pa je svejedno s čim ostaneš u kvaru ili na određeno vozilo pa ti to onda služi samo za dotično vozilo???? :misli:

Član sam već dosta godina, koristio sam njihove usluge nekoliko puta, nisi usko vezan za jedno vozilo, možeš koristit za bilo šta čak i ako nije tvoje vozilo  (y)
 
član vec 9 godina, kao automobilist (oni tak kazu)i kao motociklist 6 godina

Kvar auta.

- izlaz na teren 250kn.
- popravak ako je moguc, zavisno o cijeni.. (pokvario se daewoo tico, doso cika, prekontroliro svjecice, ocistio ih, otvorio fergazer, pustio gorivo, propuho kompresorom, propuho filter zraka, filter benzina, sve montiro nazad, i starter sprejem upalio auto. reko prvi servis, vadit to govno od goriva van. )- 120kn
- slep sluzba iz karojbe (blizu pazina)  do zagreba - djabe. (3900kn)
- -jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn  ( slep golfa 2 - 21km- 426kn )
- jedne godine sam cak prodao besplatno slepanje bosancu od zagreba do bihaca za 250maraka :p
- ostavio auto u servisu u sibeniku, i uzeo rentakar , otisao doma, uzeo gotovinu, uzeo zenu vratio se nazad, platio popravak auta u servisu, vratio rentakar i ostao na produzenom vikendu sa svojim autom. (djabe osim servisa)

godisnja clanarina 180kn.
- isplati se itekako.
- bilo je jos toga, al uglavnom za auto.. 3 puta do sada smo slepali motor, i uvijek djabe.