HAK+ članstvo

sasha19_81 said:
član vec 9 godina, kao automobilist (oni tak kazu)i kao motociklist 6 godina

Kvar auta.

- izlaz na teren 250kn.
- popravak ako je moguc, zavisno o cijeni.. (pokvario se daewoo tico, doso cika, prekontroliro svjecice, ocistio ih, otvorio fergazer, pustio gorivo, propuho kompresorom, propuho filter zraka, filter benzina, sve montiro nazad, i starter sprejem upalio auto. reko prvi servis, vadit to govno od goriva van. )- 120kn
- slep sluzba iz karojbe (blizu pazina)  do zagreba - djabe. (3900kn)
- -jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn  ( slep golfa 2 - 21km- 426kn )
- jedne godine sam cak prodao besplatno slepanje bosancu od zagreba do bihaca za 250maraka :p
- ostavio auto u servisu u sibeniku, i uzeo rentakar , otisao doma, uzeo gotovinu, uzeo zenu vratio se nazad, platio popravak auta u servisu, vratio rentakar i ostao na produzenom vikendu sa svojim autom. (djabe osim servisa)

godisnja clanarina 180kn.
- isplati se itekako.
- bilo je jos toga, al uglavnom za auto.. 3 puta do sada smo slepali motor, i uvijek djabe.
koliko je to km,jer mi kolega vozi za 7 kn kilometar,oba smjera
 
moover said:
A koliko popravak na cesti i eventualno šlepanje košta onoga tko nije član HAKa?  :misli:

toliko da se meni isplatilo maznuti 300 km  u jednom smjeru, popraviti makinu za 10 minuta jer su nadrimajstori pametovali, i vratiti se 300 km doma, uz ustedu od 3000 %.

Naravno da to ne vrijedi za ljude koji ne znaju ni gdje se toci voda ili ulje....  :LOL: :LOL:
 
Cek,voda ide u onaj veliki cep na motoru kad otpres haubu a ulje za masinu u onu malu bocicu sta mi striko na tehnickom mjeri,to mjeri dal je ulje za mijenjati ili ne,ili  :misli:
 
bobo RR said:
Cek,voda ide u onaj veliki cep na motoru kad otpres haubu a ulje za masinu u onu malu bocicu sta mi striko na tehnickom mjeri,to mjeri dal je ulje za mijenjati ili ne,ili  :misli:

Iznenadio bi se koliko vozaca nema pojma ni da postoji takvo sto, a kamoli gdje se toci...  :palacdolje:
 
Mika said:
Iznenadio bi se koliko vozaca nema pojma ni da postoji takvo sto, a kamoli gdje se toci...   :palacdolje:
vidim da si shvatio,jer onaj moj post je bio zajebacija  :mrgreen:
 
zgb - karojba- 230km.
 
Član sam od 1998. zbog popusta na kasko osiguranje (auta). Moje iskustvo je da sam iste godine zaspao pred Zadrom vozeći na more. Prijevoz skršenoga auta ZD-OS u vrijednosti 4800kn nisam platio, nego samo cestarinu tadašnjih 200tinjak kuna :)
Od tada redovito i HAK i kasko (y)
 
Veka said:
Član sam od 1998. zbog popusta na kasko osiguranje (auta). Moje iskustvo je da sam iste godine zaspao pred Zadrom vozeći na more. Prijevoz skršenoga auta ZD-OS u vrijednosti 4800kn nisam platio, nego samo cestarinu tadašnjih 200tinjak kuna :)
Od tada redovito i HAK i kasko (y)

Znaci uclanis se u HAK i mirno spavas, cak i za volanom :)
 
Drago mi je čuti toliko pozitivnih komentara. Očito se itekako isplati, i kao šta Veka kaže, učlaniš se i mirno spavaš  :D
 
moover said:
A koliko popravak na cesti i eventualno šlepanje košta onoga tko nije član HAKa?  :misli:

Ne znam, ja sam član nekih 7-8 godina, učlanio se kad je prijatelju riknuo auto na autocesti pa je šlepanje platio cijelom mjesečnom plaćom.... tad sam gledao uvjete, odlučio se učlaniti i eto... otad nisam ni gledao kakvi su uvjeti, uplaćujem automatski običnu pretplatu (200kn), a kad sam 2006. imao sudar motorom, šlep službu i ležarinu je podmirio hak (nekih 800-tinjak kn)... sjećam se da sam gledao te član+ uvjete i nisu mi bili nešto ekstra zanimljivi pa sam i dalje obični član....

prošli tjedan u Grčkoj, šlepanje od nekih 35 km platio 130 EUR.

p.s. Grci ne poznaju termin "balansiranje gume". stavi gumu na felgu, napuše je, montira i vozi miško... !  :shock:
 
einstein said:
Ok, hvala svima, vidim da se ipak isplati!  (y)

Bez obzira da li ti se clanarina isplati ili ne, ako to uzimas prije svega zbog inozemstva, sa onih 1200 kuna u slucaju kvara ne budes daleko dosel. Vidi kod svojeg osiguranja kaj oni nude ili ako imas kreditnu karticu jer prek kartice isto nekad mozes uzeti to osiguranje.
 
nažalost ako trebaš pomoć i u tom trenutku, tad ti je to neizvedivo, mora doći šlep služba koja je u članica ADAC, i sl, hotel koji prima voučere od HAK-a,.....
ako si napočetku zeznuo tad moraš platiti,...
Volio bih čuti nekoga tko je iskoristio ponuđene pogodnosti iz članstva u HAK-u.
 
Ma vjerujem da to sve nije idealno, ali ako se bilo kako prođe jeftinije se opet isplati. I tih 1200kn ili 5000kn za šlepanje nije malo... Ali kao šta mg749ie kaže, i ja bi volio čuti iskustva iz inozemstva. U HR koliko su članovi napisali, vidim da to dobro fukncionira.
 
Peugeot partner (pun robe- zato nije bila opcija da ga ostavim tamo.) mi se pokvario na autocesti, jedno 25-30km od ljubljane, filter goriva je skupio vodu, te svako malo auto zastuco i ugasio se.

Zvao hak, oni javili slovencima, nazvali slovenci mene, i dosla slepa po mene u roku neka 2h od poziva hrv haku.

Odvezli me u ljubljanu u servis, servis je izvadio filter, promijenio ga, ispumpali gorivo (20-tak litara) , zadrzali ga, natocili mi 10litara novog goriva, lijepo se zahvalili i rekli da kad dodjem u zagreb odem na servis da prekontroliraju jel doslo do kakvih daljnjih ostecenja.

Sve djabe.

4 sata trajalo sve zajedno. 
 
E to mi je već drago čuti!  :) Reci mi samo, na koji broj si nazvao HAK u hrvatsku? Jer ja znam samo za broj 1987, a ne vjerujem da taj broj vrijedi i u SLO ili nekoj drugoj državi.
 
sasha19_81 said:
član vec 9 godina, kao automobilist (oni tak kazu)i kao motociklist 6 godina

Kvar auta.

- izlaz na teren 250kn.
- popravak ako je moguc, zavisno o cijeni.. (pokvario se daewoo tico, doso cika, prekontroliro svjecice, ocistio ih, otvorio fergazer, pustio gorivo, propuho kompresorom, propuho filter zraka, filter benzina, sve montiro nazad, i starter sprejem upalio auto. reko prvi servis, vadit to govno od goriva van. )- 120kn
- slep sluzba iz karojbe (blizu pazina)  do zagreba - djabe. (3900kn)
- -jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn  ( slep golfa 2 - 21km- 426kn )
- jedne godine sam cak prodao besplatno slepanje bosancu od zagreba do bihaca za 250maraka :p
- ostavio auto u servisu u sibeniku, i uzeo rentakar , otisao doma, uzeo gotovinu, uzeo zenu vratio se nazad, platio popravak auta u servisu, vratio rentakar i ostao na produzenom vikendu sa svojim autom. (djabe osim servisa)

godisnja clanarina 180kn.
- isplati se itekako.
- bilo je jos toga, al uglavnom za auto.. 3 puta do sada smo slepali motor, i uvijek djabe.


clan sam 10 godina i osim sto su prije vezali na registraciju, sad na osobu, ovo mi najvise iskace obzirom da je uvijek pisalo da imas besplatan slep 25km ili bilo kojeg servisa koji odaberes s tim da razliku placas  :misli: i imo si one bonove za to, tj knjizicu iz koje si istrgnuo kad ti je trebalo
 
Imaš na prvoj stranici popis svih usluga koje su sada uključene, sada ti bonovi izgledaju ovako:

Bonovi:
-jedan besplatan prijevoz vozila oštećenog u prometnoj nesreći na teritoriju RH ili u iznozemstvu do iznosa od 5.000,00kn
-jedan besplatan prijevoz vozila u kvaru na teritoriju RH ili u iznozemstvu do prvog ovlaštenog servisa do iznosa od 1.200,00kn
-priznavanje troškova rent-a-cara-a, prvi dan 100%, dodatna dva dana sa popustom koji je dogovoren sa poduzećem
-troškovi jednog noćenja u hotelu u RH 100%
-jedan besplatan prijevoz u slučaju bolesti
 
Ghostrider-SB said:
Član sam već dosta godina, koristio sam njihove usluge nekoliko puta, nisi usko vezan za jedno vozilo, možeš koristit za bilo šta čak i ako nije tvoje vozilo  (y)

Daleko više putujem (uglavnom po Hrvatskoj) s motorom, a nešto manje s autom. Sad bih se učlanio,ali ne znam što odabrati, jer ČLAN MOTOCIKLIST plaća članstvo 140 kn, AUTOMOBILIST 200 kn... Ima logike da član automobilist može koristiti usluge za motor, a druga kombinacija?