Hayabusa is back!

Pa sudeći po komemtarima lipu je prašinu opet digla,i da nakon 20+ godina od predstavljanja opet budi duhove.Znači da i nije baš promašen koncept 😎
Definitivno je evoluirala iz ružnog pačeta u labude,ne toliko svojom zaslugom koliko je zapravo izgled većine motora danas nakaradan pa sad Busa izgleda sasvim pristojno...
Moje mišljenje je da će se i dalje prodavati na tržištima di je jako zastupljena a za naše ionako nema nade.Kad se vozi R svi voze R,kad se vozi advenćur svi kupuju to.I za po gradu T maxa 💪🤣
 
  • Like
Reactions: pikacu79 and Napier
@ lesli eldridz: Bas to, samo da ne zavrsi kao Katana inace kaos..
 
na ovim fotkama se boje malo bolje vide

145628066_3741944609176329_6250683142464765423_n.jpg


145748298_3741803245857132_3078301042227858492_o.jpg
 
gledam ove i :unsure: imao sam crnog, srebrenog… ali bijeli još ne i malo je falilo da
uzmem GSX-S 1000 bijeli (Pearl Glacier White)

volim pogledati boje na motoru i kažem: kako uvijek više volim da motor ima življe boje (ako ima)
no na ovu veliku kvadraturu :mrgreen:, ne bih uopće ponudio neku drugu boju :cool:

EDIT
kad bi sl. koju i kupio, na bijeloj i srebrenoj, bi odmah odvalio onaj bočni katadiopter :mrgreen:


...vrag je u detaljima :LOL:
 
(y)
koji god motor kupiš, voziš zbog svog užitka,
a busa (ova nova) čak da je i bila kad sam mijenjao bike,
ne bi mi bila u razmatranju :mrgreen:

meni je motor zbog niza detalja bomba, :cool: iako bi neke
sitnice drugačije napravio, ali to je jednostavno blago rečeno
previše motora, za moj ukus

nešto sl. kao kad vidiš prekrasnu ženu od 180 ili više cm,
ali ti je slađe manje :)
 
Bocni katadiopter ulazi u euro normu 5 i skidanjem istog nemas vise ispravno vozilo
 
Govorim iz iskustva dvojice kolega koji su Z1000SX kratko posjedovali, bas iz razloga voznje su ih prodali. Oba hvale motor Za i njegov middle range, ali je mrtvacki kovceg.
 
  • Like
Reactions: error
fora je kak se naširoko filozofira o smislu, razlozima i ideji iza puštanja ove krave ponovo na pašu

kak suzuki inžinjere ne zanima EU tržište, što je idiotska teza kad se malo uključi mozak, ko ga ima

vrlo je vjerojatno da suzuki nema baš pojma kaj radi, ima hrpu strojeva koji štancaju stare dijelove, iz toga slažu iste modele sa novim plastikama, tehnološki se nisu pomakli milimetra za razliku od konkurencije, dan danas su škri platit pošten ovjes i kočnice, da ne govorimo da niti oni niti bilo tko od konkurencije nije baš siguran kamo ide moto industrija i tržište.

pederluk sa retro hipster modelima je došao kraju, RR motori su mrtvi, prodaju se koze koje koštaju ko Isusov magarac, a nove generacije jahača motora su dobrim dijelom curice sa vlastitom lovom koje kupuju motore od 300-500ccm za sebe, dakle ni blizu glupih muških milenijaca. kakvi btw i ovdje filozofiraju o veselju imanja USBa, TCa i zavojABSa na svojoj podmotoriziranoj novoj peško jamahici ili HDu. naravno, ženska moto revolucija je Hr (ali ne i Kazahstan), zaobišla.

skoro sam siguran da Busu neće niko vidjet na cesti, osim ako ju sam ne kupi. u 3 god života po Evropama, nisam vidio niti jednu, a u mojoj selendri ima motora ko u cijeloj Hr.

dakle, 7 dana topic, nakon toga opet o nekoj suzuki plastičnoj kozi i zavoj aBSu.



Srki
 
ovi iz kawasakija i suzukija bi trebali crkija i sredjua uzet za savjetnike.... propali su do ožujka....
 
  • Haha
Reactions: hondimir