Hayabusa is back!

Tako bilo tad... kasnije vec 2002 je R1 otisla na 94 tkn, a 9-ka ostala na nekih 85 tkn
 
Onda 2004 R1 104 tkn, pa generacija 2007 107 tkn, zatim 2009 116 tkn, a sad zadnjih 10 godina sam prestao pratit :mrgreen:

valjda je dosla na 150 tkn
 
On ne razmišlja jer misli da to rade neki genijalci, ti razmišljaš i znaš da i tamo sjede priglupi i uhjebi kao kod nas ali si svejedno otišao na izvor. To neka hipoteskti bude usporedba na razini intelekta, dok ste na razini reakcije isti, to nije hipotetski, jer niti jedan niti drugi baš nikako ne možete na to utjecati. Rezultat: imaš njega koji se vozika po svom selu i uživa dok s druge strane imamo tebe s psihičkim smetnjama zbog prevelike nervoze i još ćemo te morati liječiti slijedećih xy godina o svom trošku jer smo porezni obveznici. :mrgreen: Isto kao i rasprave oko nastanka korone, tak mi svjedno kad ne da smo mali nebitni pijuni nego su papučice i amebe za nas divovi.:p

Natrag na temu. Godinama si vozio Suzukija i to ti je bio vrh, onda si se malo opario pa odmah skočio na novog BMWa. Niti si ga ikad naučio vozit niti je ikad normalno radio. Ali to je priča većine, kao i tvoje infantilno veličanje Poršea. Pitanje je što to drugi nude da je baš Suzuki tako nepravedan prema malom čovjeku i motoristu. :mrgreen:

skroz si u pravo, znam da ti je to bitno😁

Busu su baš za tebe složili, stala u napretku tamo negdje gdje i ti, oko 2000😁


Srki
 
Last edited:
Lajkam zastoje u razvoju, zato se i družimo, a kako nisam nikad imao takav motor možda vrijeme za probati i zaostalog na dva kotača.:mrgreen:
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Nero and prpa
na UK su stavili OEM dodatnu opremu


nema centralnog, bočnih kofera... :cool:(y)

- pa nije to FJR :mrgreen:
 
tank torba, eventualno neka manja repna za dalje, koja nije original + ruksak i amen :cool:

990d0-04600-000.jpg


990d0-04300-000.jpg
 
Last edited:
Mogli su barem stavit torbu i slikat je na njoj a ne valjat sliku ka iz Njuskala

Mucki prevaranti
 
:unsure: da,
to i nisu fotke opreme na njoj (y)

ali to bude sve od njih u ponudi, između ostalih sitnih kerefeka :)
 
ove fejk karbon naljepnice koje suzuki prakticira zadnjih 10ak godina su jedan od iritantnijih detalja u moto svijetu
 
Lajkam zastoje u razvoju, zato se i družimo, a kako nisam nikad imao takav motor možda vrijeme za probati i zaostalog na dva kotača.:mrgreen:

ja sam probal zaostalog i ne paše pravim muškarcima

za kripla poput Moona idealno, kratke svizac nogice, glava ko u mačka, ženski bokovi i klempave uši😁


Srki
 
prestani se gledati u ogledalo, nismo svi degenerični štakori
 
  • Haha
Reactions: ODST
Mislim da je ovo nova trebala moc napravit

stock motor. On the bike I did the following: 1. the ecu reflashed. 2. Full Exhaust Yoshimura R77. 3. Mirrors removed. 4. installed zero gravity windscreen. 5. The rear sprocket is 40 teeth. 6. Rear wheel 190/55 R17. 7. Fuel 91(premium) or 93(Ultra). 8. velocity stacks. 9. pair off. 10. lower links rear 11. Front End Lowering Strap Kit.

 
Nevalja ovo, nevalja ono, a da se nudi prilika zavrsila bi u svakoj trecoj garazi... Kakva je takva je dobra je, da je podbacila sto se tice agregata to je, al sve skupa cini se ok. Brojke ce pokazat...
 
Nevalja ovo, nevalja ono, a da se nudi prilika zavrsila bi u svakoj trecoj garazi... Kakva je takva je dobra je, da je podbacila sto se tice agregata to je, al sve skupa cini se ok. Brojke ce pokazat...

A cenu sluzi forum nego da kenjamo i naricemo kao BaBe

Ona je podbacila sta se tice ovog agregata jer su je uskopili samo je sve spremno za nadogradnju i paljbu

Samo mi se na onim usporednim slikama cini dosta sira od 2. generacije