Postupak je izgledao ovako: Pronasao sam motor u IT oglasima (Subito.it i Moto.it), motor je na slikama izgledao ocuvano i kompletno (to mi je bilo bitno, mehanika me ne zabrinjava jer sve sto treba popravljam sam). Prodavatelj je napisao da je motor ispravan i da je sa njim sve u redu. U oglasima je trazio 1500 eura, a naglasio je da je to cijena podlozna korekciji. Tu na scenu stupa Federico (suprug zenine sestre, zivi u Rimu). Pregovara sa prodavacem o cijeni i dogovaraju cijenu od 1300 eura (ima jos neke dijelove od motora). Dogovaramo da dodjem po motor u petak 02.02.2018. Prodavatelj se informira u Agenciji (agencija za poslove vezane uz motorna vozila) sta sve treba od dokumenata da bi on prodao motor u EU, a da ne ostaje u IT, kazu mu da treba CMR. CMR je napravio zbrku i zabunu, imaju ga poduzeca za zbirni ili pojedinacni transport robe, mi poslujemo kao dvije fizicke osobe i u tom slucaju (ne angazira se prijevoznicka firma za transport, sam odvozim motor) CMR je nepoznanica (nepotreban dokument). Tu sam ostao sa situacijom koju nisam znao kako da rijesim, preko jednog prijatelja dodjem do jednog speditera koji prepravi jedan vec postojeci CMR sa nasim podatcima, i ja to posaljem da vide da li je dobro, oni traze da jos neka polja budu popunjena, ja to popunim, oni kazu da nije dobro popunjeno. Da skratim komplikacija je ispala oko skroz nepotrebnog dokumenta (nepotreban sa moje tocke stajalista i svih kojima sam rekao da to traze, a medju njima su i ljudi iz struke). Na kraju dogovorimo da donesem prvu verziju CMR-a i da ce se popuniti tamo (kada sam rekao da odustajem od kupovine i dolaska). Polazak u IT iz ZG-a, Mercedes E klase i laka prikolica sa arnjevima i ceradom (visina da covjek normalno stoje u njoj), i rampa za utovar (aluminijska profilirana). Na put krecemo nas trojica, pocetak puta je u 4 sata ujutro, kroz SLO snijeg i kisa, u IT puno radova do Venecije, nakon toga ide super i tamo (Asti) smo u 14 sati. Na parkingu nakon izlaska sa autoputa se nalazimo sa prodavateljem i odlazimo kod njega pogledati motor, motor je u dobrom stanju, malo se cuju ventili, masina ocito treba servis, to me ne zabrinjava. jedva pronalazimo broj sasije, prodavatelj pokazuje plocicu na kojoj je sve utisnuto, ja trazim gdje je broj utisnut na rami, nalazimo ga, pokraj plocice je iza fara, nije ga lako naci, slikao sam ga mobitelom da mogu vidjeti da li se broj poklapa sa brojem u prometnoj. Placam motor prodavatelju, ukrcavamo motor u prikolicu i idemo u agenciju rijesiti papirologiju. U agenciji radi zena srednjih godina, koja je po svom ponasanju sva bitna i arogantna, prodavatelj joj daje tablicu, prometnu, ugovor o kupoprodaji, CMR koji smo ispunili do kraja i sve ostalo sto treba. Zena je vise od dva sata odjavljivala vozilo, ja sam popizdio jer znam koji nas put ceka. Ljudi moji vise od dva sata za nesto sto kod nas obavis za pet minuta. Onda jos sok kod placanja, 90 eura, da, 90 eura za nesto sto kod nas kosta manje od 20 kn. Onda trazim da stavi pecat na ugovor, ona to ne zeli, kod njih se ugovori ne ovjeravaju. Tu sam bio sav van sebe, na srecu dobivam informaciju od naseg clana foruma sa kojim sam u kontaktu da je dovoljan ugovor bez pecata. Ipak sa prodavateljem dogovorim da on ovjeri ugovor u auto klubu u ponedjeljak i posalje mi ga na mail, a original sacuva da ga moze poslati u slucaju potrebe. Odemo nakon toga u trzni centar u nabavku, kupio sam 13 butelja vina, to je regija (Piemonte) koja je poznata po vinima. Povratak kuci: Krecemo oko 18 sati, kroz IT je suho i imamo dobro prolazno vrijeme, zbog prikolice se vozi oko 120 km/h. U SLO ulazimo kod Nove Gorice, snjezna mecava sa udarima vjetra, vozi se oko 60 km/h, to traje skoro do Postojne, dalje je "samo" snjezna mecava i brzinu smo digli na 70-80 km/h, to nas prati do Bregane, znaci kroz cijelu SLO. U ZG-u smo u 4 ujutro. Sve smo obavili u 24 sata, 10 sati puta tamo, 4 sata provedenih kod prodavatelja i u agenciji, i 10 sati u povratku, predjeno cca 1500 km.