Hepening,22.23.24. 5. 2009

Ovaj Žiga Puc sa 1,36,xxx na serijskom 600 je ili talent za popizdit ili neš ne štima.....
 
biker_boy said:
Sve skupa odličan Happening...vrijeme i više nego odlično...ali možda samo jedna mala kritika...netko nije prestajao cijelu noć turirati po kampu...sa petka na subotu...mislim meni osobo nije previše smetalo, jer nisam vozio, no mojoj trojici prijatelja koji su vozili je to itekako išlo na živce, jer ako nisi naspavan nisi za ništa...idući puta su dečki rekli da idu spavat zbog toga u Opatiju...mislim da ipak treba postojati nekakav kućni red...a ne da se oko 3-4 sata u jutro divlja po kampu...mislim da je do ponoći sasvim dovoljno za malo iživit se...i poslije MIR...jer ljudi ipak voze sutra...oni su uložili puno truda, novca i vremena za to...i njima nije svejedno ako nisu fizički i psihički spremni za trening i utrku poslije neprospavane noći.....eto, nadam se da će se ubuduće sankcionirati takvo ponašanje...pozz svima.. (y)

Taj mato stvarno nije normalan!  :LOL:
 
biker_boy said:
Sve skupa odličan Happening...vrijeme i više nego odlično...ali možda samo jedna mala kritika...netko nije prestajao cijelu noć turirati po kampu...sa petka na subotu...mislim meni osobo nije previše smetalo, jer nisam vozio, no mojoj trojici prijatelja koji su vozili je to itekako išlo na živce, jer ako nisi naspavan nisi za ništa...idući puta su dečki rekli da idu spavat zbog toga u Opatiju...mislim da ipak treba postojati nekakav kućni red...a ne da se oko 3-4 sata u jutro divlja po kampu...mislim da je do ponoći sasvim dovoljno za malo iživit se...i poslije MIR...jer ljudi ipak voze sutra...oni su uložili puno truda, novca i vremena za to...i njima nije svejedno ako nisu fizički i psihički spremni za trening i utrku poslije neprospavane noći.....eto, nadam se da će se ubuduće sankcionirati takvo ponašanje...pozz svima.. (y)
a gle...taj na slici koji pali gumu(6 guma za vikend) gore sam ja..al imam serijski auspuh..pa nisem mogel pucat..sa petka na subotu su pucali slovenci i divljali...al zato jako dobro znam ko je cjelu noc sa subote na nedjelju turiral i vozil se naokolo jer je taj netko sa motorom uso u moj sator dok sam spaval (oko 5 ujutro) i upalio ga i odma u ful do blokade...a imali smo i u vecejima kod brda neki preformas po noci..sve u svemu meni najbolji hepening ikad dosad..  :mrgreen:  8)
 
A jel ono bio neki lokalni pljusak kod predstarta u nedjelju  :misli:
 
Ma nije bed...nek se ekipa malo iživi...bude zanimljivije...hehe.. (y).....samo nek se ne rade takve stvari oko 3-4 u jutro...kad bi većina spavala...ali...toga je uvijek bilo...i mislim da će uvijek i biti...dok se ne uvedu neke mjere i pravila...inače nisam protivnik toga...samo eto..ne mora to trajajati cijelu noć...
 
strasilo said:
priča se da su i cajke dRRmale ...  :mrgreen:

Ma Slovenci su svašta puštali...čak su imali i Dj-a sa miksetom  :shock:...nisam mogao vjerovat kad sam vidio...hehe... :)
 
kako je vozila ova naša ekipa ?

majstor, šutalo, neruda, .... jesu spustili ispod 1:29:56 ...  :mrgreen:
 
Novi motori su predobri, nema se što na njima puno radit nego skratit prijenos. Mene ponekad zna stvarno živcirat kada se ljudi hvataju za neke priče i pričice oko trkačih motora i serijskih.
Koja je razlika između sređenog serijskog motora i stock motora kakav recimo ja vozim u prvenstvu. Razlika ima ali su minimalne a za jednu utrku ne znače ništa ili vrlo malo.

1. izmjenjen sekundarni prijenos je isti
2. auspuh je više manje isti.
3. elektronika, tuning serijskog kompjutera ili yoshimura ... ako netko zna dobro podesit yoshimura elektroniku prednost je mala, bitna u utrkama za djeliće sekunde, u grubo nemaju značenje.
4. Prednji ovjesi. Dobro sređen serijski ovjes (promjenjeni federi u vilicama, promjenjeno ulje, a kod nekih čak i unutrašnji ventili) ili trkači ovjes. Ovjesi rade isto samo što čete sa recimo mojim kitom odvozit dvije pune sezone, a ovaj polukit će vrlo vjerojatno posustat nakon kračeg vremena a pitanje je i da li bi izdržao visoki ritam jedne utrke od 12 krugova. Za jedan krug je i serijski dobar.
5. Stražnji ovjes. E tim trikom su se još davno služili neki vozači na Happeninzima tamo davne 2000. godine. U stražnji ovjes se može staviti kit potpuno isto kao u prednji. Promjeni se feder, promjeni se unutrašnjost i koja je razlika ? ponovo dolazimo do iste priče, osim što će pravi trkači izdržat cijelu sezonu, za par krugova razlike će primjetiti rijetki.

6. šta još ? .. ne pada mi na pamet ništa više. Razlika u snazi motora je vrlo mala, pogotovo kod novih motora, evo za primjer, novi K9 sa kompletnim auspuhom i bez ičega više je jači za 5 konja od mog Stock motora za prvenstvo  :wink:

Za jednu utrku u Alpe Adriji treba puno,pogotovo za cijleu sezonu utrka, ali za jedan happening za utrku od 6 krugova, razlike između "serijskog" motora i stock (a d ane pričam o Pro-Seriji) će znati osjetiti samo stručnjaci.
 
strasilo said:
priča se da su i cajke dRRmale ...  :mrgreen:
o drmalo se tu svašta  :mrgreen:
 
MA-Zvone - mi smo bili do vas  :mrgreen:

sori na galami, al fakat nije do mene..
ak ti je utjeha, ni ja nisam spavo ništa sa subote na nedjelju..
 
Saša 69 said:
Novi motori su predobri, nema se što na njima puno radit nego skratit prijenos. Mene ponekad zna stvarno živcirat kada se ljudi hvataju za neke priče i pričice oko trkačih motora i serijskih.
Koja je razlika između sređenog serijskog motora i stock motora kakav recimo ja vozim u prvenstvu. Razlika ima ali su minimalne a za jednu utrku ne znače ništa ili vrlo malo.

1. izmjenjen sekundarni prijenos je isti
2. auspuh je više manje isti.
3. elektronika, tuning serijskog kompjutera ili yoshimura ... ako netko zna dobro podesit yoshimura elektroniku prednost je mala, bitna u utrkama za djeliće sekunde, u grubo nemaju značenje.
4. Prednji ovjesi. Dobro sređen serijski ovjes (promjenjeni federi u vilicama, promjenjeno ulje, a kod nekih čak i unutrašnji ventili) ili trkači ovjes. Ovjesi rade isto samo što čete sa recimo mojim kitom odvozit dvije pune sezone, a ovaj polukit će vrlo vjerojatno posustat nakon kračeg vremena a pitanje je i da li bi izdržao visoki ritam jedne utrke od 12 krugova. Za jedan krug je i serijski dobar.
5. Stražnji ovjes. E tim trikom su se još davno služili neki vozači na Happeninzima tamo davne 2000. godine. U stražnji ovjes se može staviti kit potpuno isto kao u prednji. Promjeni se feder, promjeni se unutrašnjost i koja je razlika ? ponovo dolazimo do iste priče, osim što će pravi trkači izdržat cijelu sezonu, za par krugova razlike će primjetiti rijetki.

6. šta još ? .. ne pada mi na pamet ništa više. Razlika u snazi motora je vrlo mala, pogotovo kod novih motora, evo za primjer, novi K9 sa kompletnim auspuhom i bez ičega više je jači za 5 konja od mog Stock motora za prvenstvo  :wink:

Za jednu utrku u Alpe Adriji treba puno,pogotovo za cijleu sezonu utrka, ali za jedan happening za utrku od 6 krugova, razlike između "serijskog" motora i stock (a d ane pričam o Pro-Seriji) će znati osjetiti samo stručnjaci.
Sasa, jeli se to meni cini ili se sada slazes sa onim sto je Erik govorio  :mrgreen: a to je da se sa serijom moze vozit skoro kao sa Stock-om
 
ante said:
Sasa, jeli se to meni cini ili se sada slazes sa onim sto je Erik govorio  :mrgreen: a to je da se sa serijom moze vozit skoro kao sa Stock-om

Nemoj sad ti brkat seriju i sređenu seriju koja se malo razlikuje od Stock-a  :wink: