HITNO - GORIVO u ULJU!

igi_st

New member
evo danas sam imao "nezgodu" s KLE-om, naime, pao mi je na pod, bravo ja  :( :? , kad sam glup, enivej,
digo sam ga nakon 10 sekundi ali je malo smrdilo na gorivo kasnije i kapnulo je par kapi ulja/goriva na pod  :palacdolje:, btw. ulje je mjenjano prije 100 km.

na onom stakalcu za razinu ulja sam primjetio da se digla razina ulja za par milimetara pa pretpostavljan da je malo goriva ušlo u karter, jel zamjena ulja obavezna i koje su posljedice ako ima malo goriva u ulju?

thnx na pouzdanim odgovorima!  (y)
 
Nešto slično mi se desilo odmah poslije kupovine ER-5, kada su klinci prčkajući po motoru prebacili pipu za gorivo na poziciju "PRI". Možda sam puhao na hladno ali zamjenio sam ulje, jer sam smatrao da je taj trošak zanemariv naspram eventualne (?) štete na motoru. Ako ništa drugo, san mi je bio miran!
 
Dylan said:
Nešto slično mi se desilo odmah poslije kupovine ER-5, kada su klinci prčkajući po motoru prebacili pipu za gorivo na poziciju "PRI".

sad sam se sjetio, čim sam podigao motor, stavio sam ga par sekundi na PRI da isteče to što je moralo isteć pa vratio na ON, možda sam tu pogriješio?

ma i ja bi najrađe mjenjao al sam mjenjao pred 100 km a jako sam u minusu s novcima trenutno (kupio motor pred 2 tjedna)... :-(
 
mislim da si malo pretjeral kak može gorivo uči u prostor mašine osim ako su ti karike porozne.po tom bi i kiša mogla prodrijeti u prostor sa uljem. :misli:
prije bi bilo da ti je gorivo na svom putu prema podu prošlo uz poklopac(štitnik) prednjeg lančanika pa je pokupilo malo zmazanoče(prljavštine) koja se tamo nataloži(sprej za lanac+prašina) i to kaj je skapalo na pod je ful rijetko i ful crno.pretpostavljam da ti je pal na stranu di je nogica i tu ulje može iscuriti samo prako semeringa osovine lančanika ili poluge mjenjača.
daj si još jednom pogledaj razinu ulja i buš videl da je sve OK. (y)
zato ima dihtunge da dihta(brtvi) pa da je cijeli pod vodom osim usisa on mora delati ko urica
 
kosta said:
mislim da si malo pretjeral kak može gorivo uči u prostor mašine osim ako su ti karike porozne.po tom bi i kiša mogla prodrijeti u prostor sa uljem. :misli:
zato ima dihtunge da dihta(brtvi) pa da je cijeli pod vodom osim usisa on mora delati ko urica

s tvoje tipkovnice na božji printer! :)
 
zasto motori imaju toliko "iberlaufa"  ???
da je to tako lako da benzin ude u ulje  onda  bi bolje bilo da  opce ne rade motore.....dakle,ne BRINI nije nista.....nivo ulja ti se povecal jer ti se sve ulje vratilo natrag dolje jer nije sve ulje u karteru....kad se rastavlja masina koliko ide ulja nutra??? najmanje 0,5l vise!
zato ne brini,,,,,moj je motor svaki dan na podu i ako treba bacim ga i ostavim cijeli dan ,dignem i pali iz prve.....
zato sluze oni slaufici koji vire iz masine..... (y)
-ako nisam u pravu nek me neko ispravi.... :misli:
 
to sam i ja rekel
sva čuda onih cijevčica služe baš da odvedu višak prema podu
ne bediraj se nije mu ništa 100% (y)
 
Gorivo moze doc u ulje

Meni se je to desilo na gixseru  zastekal je iglicasti ventil na frgi i cca 3litre benze se je preko noci preselilo u karter. na vrijeme sam skuzio promjenio ulje i nikom nista (y)
 
  • Like
Reactions: neven
Ninja said:
Gorivo moze doc u ulje

Meni se je to desilo na gixseru  zastekal je iglicasti ventil na frgi i cca 3deci benze se je preko noci preselilo u karter. na vrijeme sam skuzio promjenio ulje i nikom nista (y)
iglicasti ventil na frgi????
-moze bit jedino iglica ili plovak....
ili?? :misli:
 
ma to stoji da ti je iglica ili plovak ostal otvoren pa gorivo preko ventila na klip i onda u karter,ali ovo nema veze sa tim.


ko ne vjeruje neka nalije malo benzina ili nafte na klip i za sat-dva toga nema a nije isparilo nego je uz karike prošlo 100%
 
kad je motor u lezecem polozaju onda bude benzin prije kroz iberlauf iscuril nego da kroz ventile ulazi u cilindar itd....
koliko puta ljudi padnu ili kaj vec ,,,pa bi morali svaki put ulje mijenjati!??
...ja bi trebal onda cisternu ulja godisnje ,,, :mrgreen: :LOL: :LOL:
 
  • Like
Reactions: e39
na GPX-u ide cjevčica od mjenjača u filter za zrak. isto je bilo nekakvih problema s tim plovcima u karburatorima i gorivo je curilo u filter za zrak pa kroz tu cijevčicu u ulje. stric je imo s tim problema al mislim da nije mijenjao ulje.
 
može uć gorivo u ulje, to se desilo mom frendu na r1, al zaboravio sam kak, sutra ću ga pitat, i onda je ispustio ulje van i ulio novo i neki k za čiščenje unutra i onda kad je motor odradio ispustio to van i novo ulje
 
Meni je se jednom deslo kad su mi iglice puštale benzinu(preliva karburator)
tako da mi  se jednom desilo da nisam zatvoria špinu (dovod goriva)
i ujutro sam ga jedva upalia!  :shock: čak sam ga i vozia nekih 500met!!
kad sam kasnije pogleda prozorcić od ulja, ono ful puno!
da skratim!  :mrgreen: sigurno 2litre benge mi je ošlo u karter! "naj_vjerojatnije preko kutije filtera kroz liberlauF!  :x  :(
od tad redovno zatvaram pipu!  :mrgreen:
 
Nichael_SM said:
iglicasti ventil na frgi????
-moze bit jedino iglica ili plovak....
ili?? :misli:

Pa plovak nosi iglicu koja zatvara dovod goriva
 
"nebi se treba brinut"!!!  za tako kratko vrime, 10tak/sec (kolko je bia na podu) nema šanse da se benga premjesti u karter!  :misli:
:wink:
 
igi_st said:
evo danas sam imao "nezgodu" s KLE-om, naime, pao mi je na pod, bravo ja  :( :? , kad sam glup, enivej,
digo sam ga nakon 10 sekundi ali je malo smrdilo na gorivo kasnije i kapnulo je par kapi ulja/goriva na pod  :palacdolje:, btw. ulje je mjenjano prije 100 km.
na onom stakalcu za razinu ulja sam primjetio da se digla razina ulja za par milimetara pa pretpostavljan da je malo goriva ušlo u karter, jel zamjena ulja obavezna i koje su posljedice ako ima malo goriva u ulju?
thnx na pouzdanim odgovorima!  (y)

nadji nesto ozbiljnije za brinut, a ovo preskoci  :mrgreen:
pogledaj razinu ulja kad se sve stalozi i vidjet ces da je ista kak je i bilo
benzin curi na boku, to je normalno
meni motor na offroadu porovede i 3x minutu na podu i popusi benzina malo
 
Pozdrav, možda ti pomogne..

Pošto na mom Hornetu karike služe samo tek toliko da jesu tamo jako puno benzina mi odlazi u karter. Čak više unutra ni nije miris ulja nego sam benzina. Evo ja se tako stalno vozim i nema problema (y)
 
Ja bih ti savjetovao da promijenis ulje ! Jer pri  padu motora gorivo koje se nalazi u časici karburatora bez problema moze kroz otvoreni usisni ventil uci u kompresioni prostor,a zatim i kroz stijenku cilindra i u karter.Medutim savjetovao bih ti da kontroliras i vakumsku špinu dovoda goriva,jer membrana zna crknuti,pa ako jos zataji i iglica nivoa goriva u časici karburatora gorivu lagano curi u cilindre. I jos nesto...cesta voznja na kratkim relacijama,doko se jos motor ne uspije zagrijati moze biti razlog dizanja nivoa ulja,jer gorivo se talozi na hladnimj stijenkama cilindara,te tako kondezirano zavrsava u karteru...